|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
quote:Kijk, dit is wat wij willen zien Met dank aan MMayo Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik ga vanavond even tellen hoeveel biertjes er in dit topic gepost zijn. Bruce Banner |
|
quote: |
|
quote:Dat zal slechts een kleine voorbode zijn van wat volgende week gedronken gaat worden Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Door mij gaat er geen gat in het fust geslagen worden Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
|
quote: +1, Kan volgende week zaterdag helaas niet.... |
|
quote:moet zondag werken.. heb ik je overstag na mijn laaste sms? Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: zo goed als |
|
quote:dacht ik al wel Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Dat soort smsjes kan ik natuurlijk niet gaan negeren (nee niet neger-en) |
|
Zeg Hub en/of HEUY, kan ik daar ergens blijven slapen? Ik ga de volgende dag via Venlo naar Wuppertal, en dan is het bijzonder achterlijk om eerst naar Groningen te rijden, en dan de ochtend er na (na een uur of 2 slaap...) weer terug te rijden. Zo niet, dan ga ik er van uit dat men de hele nacht doorhaalt, zodat ik de eerste trein naar Venlo kan nemen. [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 18-01-2008 17:47] Bruce Banner |
|
quote:eh oh neen.. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
op straat heb je vast genoeg plek. Fuck the world and fuck you |
|
|
quote: Bruce Banner |
|
quote: HEUY!!!! Ik kan nog wel een slaapplaats regelen denk ik....een vriend van mij heeft zijn huis ook beschikbaar gesteld....dus (ik vraag hem dat morgen even) ....moet wel goed komen....en anders moet onze hond maar ruimte maken in haar mand |
|
quote: HEUY!!!! Ik moet vlgende week vrijdag en zaterdag werken, maar dat kan ik goed combineren met |
|
quote:hmmmm ik moet vrijdag ook al naar Dismember dat wordt vast ook genoeg en . maarehhh jij kan dan de zondag uitbrakken Ach ik ken mezelf te goed dat wordt toch wel en zondag Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: HEUY!!!! Zaterdagochtend moeten we al om half 9 vertrekken uit Groningen .....en zondag uitslapen gaat denk ik niet lukken met een huis vol, dus gaan we gewoon door |
|
quote:Doffe ellende Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Yep, wij moeten gewoon door heheheh...en als het meezit nog naar het noorden naar Entombed op zondag Trouwens Liesbeth, jij hebt nooit katers (behalve afgelopen weekend) dus jij kan best zaterdag gewoon mee Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:hehehehe jij haalt het weekend erop niet meer quote:daar heb je een punt.. tenminste.. dan moet er wel flugel worden geschonken als afsluiter is het geniaal Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |