|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
I know |
|
Morgen is het zover! De CDtjes zijn al bijna allemaal uitgezocht. Wordt weer lekker feesten met goede muziek. Nog iemand verzoekjes? |
|
T was niet zo druk, wel heeeeel gezellig |
|
niet zo druk ??? met zo'n line up ? damn... Fuck the world and fuck you |
|
Dismember speelt veel te vaak in Nederland. Hoe was Urgehal? |
|
Nou en wanneer dan wel ? hoevaak zijn ze vorig jaar geweest ? Fuck the world and fuck you |
|
Urgehal was echt enorm goed, alleen jammer van die actie op het einde van de zanger (broek laten zakken, kont laten zien en met een middelvinger van het podium lopen). Vanaf Huldrefolk allemaal prima bands, met als toppers Urgehal, Gjenferdsel en Severe Torture: Dismember was leuk, maar zat toch anders het niveau van deze drie (en geen toegiften, reeds om 0:00 afgelopen ipv 00:15). Oh ja, mocht iemand een digitale cemera vinden (Canon Powershot) in een rood tasje op de parkeerplaats, die is waarschijnlijk daar bij mij uit de auto gevallen bij het dichtgooien van de achterdeur... Ik had echt mijn dag niet... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: |
|
Briljant, zo zou ik het ook doen ! Fuck the world and fuck you |
|
quote: Gaat het nu weer een beetje, John? Hier alles oke, heb gisteren een prima dag gehad. Vooral Gjenferdsel, Urgehal en Severe Torture waren erg goed. Burning Hatred was ook zeker niet verkeerd, alleen een beetje teveel van hetzelfde. Elexorien was ook goed te doen, althans wist het meer indruk te maken dan Valkyre. Dismember heb ik gemist, nooit echt mijn band geweest, maar Urgehal was voor mij een degelijke afsluiter. an evil incarnation of DEATH! |
|
quote: De drummer had een blessure, had dus al meer gedaan dat hij kon. |
|
quote: idd de drummer van DIsmember had een infektie aan z'n pols, daarom deze keer een verkorte set! helaas wat oude nummers gemist en het was eigenlijk helemaal niet druk... |
|
Vreemdste sfeer ooit op een festival/zaal, echt te apart, het leek wel een soort receptie ofzo. Zaal was veel en veel te leeg, jammer! |
|
Kenniekomme. Edit: konniekomme. [Dit bericht is gewijzigd door Slechtheid op 28-01-2008 11:22] |
|
Gaat het al weer wat beter met je John? Ik vond het iig super leuk je weer gezien te hebben Idd Jammer dat het zo rustig was, maar ik heb me toch uitstekend vermaakt. Gjenferdsel vond ik zelf DE band van de avond Wij kwamen binnen bij Elexorian. Dat hielp mij echt niet van mijn kater af. Is echt niet mijn ding en voor mij daarmee ook de minste band van de avond. Ureghal en ST vond ik ook erg geslaagd. Uiteraard Dismember ook, maar hun optreden vrijdag vond ik een stuk geslaagder. Mocht iemand 'per ongeluk' een vrij nieuw leren motor jack, maat groot, hebben meegenomen. Mail mij dan zal ik ervoor zorgen dat deze weer bij de rechtmatige eigenaar terug komt. [Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 28-01-2008 14:55] Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
hebben H&H ook zelf gezongen?? dat kunnen ze erg goed... http://www.youtube.com/watch?v=6UOAcraOTKc&NR=1 |
|
Was gezellig. ik heb eigenlijk alleen elexorien bewust gezien en voor de rest was ik iets te afwezig/bezopen/stoned.0 Het had idd wel wat drukker mogen zijn. Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
vraagje: is er van hier op het forum iemand daar geweest die een kaartje in de voorverkoop heeft gekocht? |
|
Zo, eindelijk weer thuis.....totaal naar de klote. Maar wat een gaaf weekend. Alleen zwaar kut dat de opkomst zo laag was in Weert....dit geeft toch echt wel aan dat hier in het zuiden de metalscene helemaal naar de klote is als zelfs zo'n line-up niet eens een zaaltje kan vullen.. Maar goed, de sfeer was wel goed, de drank vloeide als vanouds rijkelijk, veel bekenden en nieuwe gezichten ontmoet en gave optredens gezien Fotoos volgen zsm Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Urgehal vlak voor het optreden Met Gjenferdsel tegen het einde van de avond Met Ensifer van Urgehal Met Urgehal vlak voor hun vertrek terug naar Noorwegen Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
was leuk festivalletje op de getrashte backstage en een blik bier dat door een van de bands naar de geluidstafel werd gegooid omdat ze van t podium af moesten omdat ze ver over hun tijd zaten... wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Wij waren het niet... onze zooi is op het podium allemaal al afgebrand. Bruce Banner |
|
Ja, dat hoorde ik achteraf pas...erg onprofessioneel en een minpunt aan de verder gezellige dag. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |