|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Ghegehe, sorry, maar die maak jij toch elke keer weer hoor, poepie. maar ga zo door, ik vermaak me er wel mee hoor. [Dit bericht is gewijzigd door mental op 29-01-2008 21:41] Fuck the world and fuck you |
|
quote: Nou nothing beats your projectje @ Anne opmerking. |
|
quote:Ik heb zo mijn momenten. Fuck the world and fuck you |
|
Iiiiiiiiiiiiiiiiiiietsje meer on-topic aub. Bruce Banner |
|
Dat zijn we, het ging over Anne, en die staat op de foto met een dismember lid. Lid, uhuhuhu, hij zei lid, uhuhuhu. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Ok Lain....................NOT! Bla |
|
Dat was onder de gordel, en nergens voor nodig. Bruce Banner |
|
ERhm, heb je geen actie pics van Anne ? Als ik een lelijke kerel wil zien kijk ik wel in de spiegel. Fuck the world and fuck you |
|
Ik heb toch NETJES boven de gordel geschoten! Bla |
|
quote:Dat hoort erbij, ook als je vooraan staat! |
|
quote: Ik ga m'n buuv niet lopen uitverkopen hier! Zoek zelf maar op Metalshots, er staan TIENTALLEN! Bla |
|
quote:Hoe zit het met mijn girly Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote:lui ben je ! ik zal wel eens kieken. Fuck the world and fuck you |
|
quote:Dus toch onthouden Die zijn er nog niet, zo gauw als ze binnen zijn hoor je het. |
|
quote: Wow! |
|
quote:Ja, dat ging effe erg snel op het einde met jullie...damn, de biertjes kwamen van alle kanten Volgende keer herhalen we het feestje in Roermond Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ja, sorry. Bruce Banner |
|
quote:Dat komt helemaal goed. Heb er al zin in! |
|
quote:'k heb het onthouden. wssen op woensdag, dragen op vrijdag en zaterdag toch Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote:Ha ha ha, dat schiet mij weer te binnen! |
|
quote: Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Jezus mental, WTF "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: *valt van stoel* "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
HEUY!!!! Wat is er niet politiek correct aan H&H |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |