![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: HEUY!!!! Daar kan maar één ding op gezegd worden: ![]() .....ook al is dat niet echt zeggen ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
quote: Gheghe, ik was al bang dat iemand voor de muziek ging ![]() ![]() Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... ![]() |
|
quote: HEUY!!!! ...mooi, want vandaag heb je ons weer goed naar huis gebracht ![]() ![]() |
|
HEUY!!!! ...en de flyer ![]() ![]() ...de papieren flyer wordt deze week gedrukt voor diegenen die de flyer op de wc willen hangen ![]() ![]() |
|
Vette flyer! Zin in! ![]() ![]() ![]() |
|
"Saterday"..? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: waar had ik dat nou eerder gelezen ![]() ![]() wel aanwezig denk ik trouwens ![]() Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER ![]() |
|
Gave line-up heren ![]() Deze keer wel aanwezig. ![]() |
|
Bei zuh wee, nog slaapplaatsen voor mensen die van ver komen in de mats? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote:Bij Heuy en mij in ieder geval niet, wij zijn die dagen ook nog onderweg met Dismember door Nederland en Belgie/Duitsland. Misschien ken je nog anderen hier in de regio? Succes ermee en tot de 26ste ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
Tot hoe laat zal het ongeveer duren? ![]() ![]() |
|
Als het goed is kan iedereen nog de laatste trein halen maar Heuy weet een exacter antwoord ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
HEUY!!!! Dismember zal rond half 12 klaar zijn met spelen. Voor diegenen die met de trein komen is dit dus ideaal (half 1 laatste trein naar het zuiden en 1 uur richting Eindhoven) Voor iedereen die nog een paar potten bier met ons willen drinken hebben we tot 2 uur een afterparty met DJ Skinfather en DJ Antihit ![]() .....natuurlijk kan ik het niet laten om ook een paar nummertjes te draaien ![]() [Dit bericht is gewijzigd door HEUY op 14-11-2007 9:06] ![]() |
|
wellicht, iig wel dichtbij ![]() ![]() |
|
![]() ![]() ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
quote: HEUY!!!! ...eentje minder Hub...je kan op je eigen festival niet zo ver van de planeet zijn als op AMM ![]() ![]() |
|
quote: Ehhh, nee. Dat doe ik al vaak genoeg, aangezien meneer nog geen papiertje heeft om te mogen BoB-en. Heeft er iemand dan nog 2 plaatjes vrij in de auto richting Arnhem? ![]() Edit: Ehm, daarmee bedoel ik dus terug naar Arnhem. We kunnen zelf wel in Weert komen. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door DecomposingBitch op 06-12-2007 15:14] "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." ![]() |
|
Fryslân is present met camper, dus dat komt helemaal goed. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Zouden jullie mischien iets van parkeergelegenheid weten, Huub? ![]() |
|
De bosuil heeft een groot parkeerterrein, ook voor het sportpark wat er tegenover/naast ligt, plek zat voor een camper daar. ![]() |
|
Camper, campers, kampvuur. ![]() ![]() |
|
![]() Bla ![]() |
|
quote:Naast de zaal ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
Ik kom denk ik ook wel langs ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |