|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: HEUY!!!! Daar kan maar één ding op gezegd worden: .....ook al is dat niet echt zeggen |
|
quote: Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Gheghe, ik was al bang dat iemand voor de muziek ging Fuck, dat ben ik zelf, want ik ben de BOB van de dag dan... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: HEUY!!!! ...mooi, want vandaag heb je ons weer goed naar huis gebracht |
|
HEUY!!!! ...en de flyer ...de papieren flyer wordt deze week gedrukt voor diegenen die de flyer op de wc willen hangen |
|
Vette flyer! Zin in! |
|
"Saterday"..? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: waar had ik dat nou eerder gelezen wel aanwezig denk ik trouwens Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
Gave line-up heren Deze keer wel aanwezig. |
|
Bei zuh wee, nog slaapplaatsen voor mensen die van ver komen in de mats? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:Bij Heuy en mij in ieder geval niet, wij zijn die dagen ook nog onderweg met Dismember door Nederland en Belgie/Duitsland. Misschien ken je nog anderen hier in de regio? Succes ermee en tot de 26ste Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Tot hoe laat zal het ongeveer duren? |
|
Als het goed is kan iedereen nog de laatste trein halen maar Heuy weet een exacter antwoord Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
HEUY!!!! Dismember zal rond half 12 klaar zijn met spelen. Voor diegenen die met de trein komen is dit dus ideaal (half 1 laatste trein naar het zuiden en 1 uur richting Eindhoven) Voor iedereen die nog een paar potten bier met ons willen drinken hebben we tot 2 uur een afterparty met DJ Skinfather en DJ Antihit .....natuurlijk kan ik het niet laten om ook een paar nummertjes te draaien [Dit bericht is gewijzigd door HEUY op 14-11-2007 9:06] |
|
wellicht, iig wel dichtbij |
|
Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: HEUY!!!! ...eentje minder Hub...je kan op je eigen festival niet zo ver van de planeet zijn als op AMM |
|
quote: Ehhh, nee. Dat doe ik al vaak genoeg, aangezien meneer nog geen papiertje heeft om te mogen BoB-en. Heeft er iemand dan nog 2 plaatjes vrij in de auto richting Arnhem? Edit: Ehm, daarmee bedoel ik dus terug naar Arnhem. We kunnen zelf wel in Weert komen. [Dit bericht is gewijzigd door DecomposingBitch op 06-12-2007 15:14] "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
Fryslân is present met camper, dus dat komt helemaal goed. Zouden jullie mischien iets van parkeergelegenheid weten, Huub? |
|
De bosuil heeft een groot parkeerterrein, ook voor het sportpark wat er tegenover/naast ligt, plek zat voor een camper daar. |
|
Camper, campers, kampvuur. |
|
Ik krijg er steeds meer zin in! Bla |
|
quote:Naast de zaal Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik kom denk ik ook wel langs |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |