![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Haha, ik heb ze ook al wel allemaal gezien zonder ondertiteling, maar ik had er geen problemen mee. Maar toch, ondertiteling is altijd wel lekker makkelijk ja (of het nou in het Engels of in het Nederlands is). ![]() ![]() |
|
eVGA 8800GT superclocked videokaart. ![]() ![]() |
|
Voor 60 pleuro (groot land!!) aan Noorwegen-landkaarten Ticket voor Porcupine Tree 5 dec. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door M. op 08-11-2007 20:04] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
quote: ![]() Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
Vandaag ontvangen. Antigama - Resonance Magrudergrind - Rehashed ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
quote: Jij wil gaan wandelen toch? Dan kan je misschien beter naar de regiokaarten van Statens Kartverk kijken. Op de site van die gasten (zie ook: http://ngis2.statkart.no/norgesglasset/default.html) kan je trouwens online een beetje rondkijken op die kaarten. Uitprinten op een A4-tje en je bent ook al een heel end. Als je meerdere tochten gaat maken is een echte kaart wel handiger... Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
quote:ja klopt. Ik wil van plaats naar plaats zoveel moglijk te voet gaan doen. Voordeel daar is dat er in dorpen/ steden vaak een soort van vvv kantoor te vinden is waar ook gedetailleerde kaarten van de betreffende omgeving te verkijgen zijn. Maar goed. Die site is idaal om vooraf wat te plannen waar we het beste langs kunnen lopen. ![]() Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
![]() http://www.pioneer.eu/images/products/homecinemasystems/pioneer/rcs606hfront_detailpage.jpg zo, ik heb iig muziek in de crib na de verhuizing ![]() Je moeder. ![]() |
|
Bezorgen ze het wel bij je nieuwe huis? We moeten al genoeg shit verslepen zaterdag ![]() Life doesn't get much better than this! ![]() |
|
staat er al ![]() ![]() edit: en een enorme hangkast [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 08-11-2007 22:14] Je moeder. ![]() |
|
Er staan is niet slepen, er staan is geen hernia op de vroege zaterdagmorgen, er staan is goed! ![]() Life doesn't get much better than this! ![]() |
|
klopt, jammer dat mn huis 3x zo groot is als wat ik nu heb dus er nog genoeg spul heen moet ![]() lang leve de lift ![]() Je moeder. ![]() |
|
En de laaaaaange gang ![]() Life doesn't get much better than this! ![]() |
|
klopt ![]() Je moeder. ![]() |
|
Dat wordt op zijn minst een paar rondjes zaterdag (huhu, ontopic) Life doesn't get much better than this! ![]() |
|
klopt, dat wordt veel bier ter compensatie KOPEN ja ![]() Je moeder. ![]() |
|
quote: Gave set! Ik hoop alleen dat je er vooral ook erg veel films op gaat kijken, want wat betreft muziek ben je natuurlijk nog steeds een stuk beter af (prijs/kwaliteit verhouding) met een goede cd-speler+versterker en twee echte goede boxen. Maarja, het oog wil ook wat natuurlijk. ![]() |
|
klopt ja, nouja, voornamelijk wel muziek maar ik gebruik mn huidige set voor in de computerkamer, daar zit ik toch voornamelijk met muziek Je moeder. ![]() |
|
quote: Wat heb je eigenlijk voor huis gevonden (koop/huur)? Ik heb inmiddels wel je complete nieuwe inboedel in dit topic langs zien komen en een en ander aan oud spul in het aangeboden topic geloof ik ![]() ![]() |
|
hehe ik heb me redelijk ingehouden ![]() huur appartementje op de ossenmarkt, tegenover de peperbus en op steenworp afstand van vrijwel alles in het centrum ![]() Je moeder. ![]() |
|
quote: Goed voor elkaar. Succes met verhuizen ![]() ![]() |
|
thanks ![]() Je moeder. ![]() |
|
quote: Zullen we nodig hebben ![]() Life doesn't get much better than this! ![]() |
|
zo hard correct! ![]() Je moeder. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |