|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik heet geen Wim maar ook besteld. Bedankt voor de tip. bub |
|
Basic polefitness DVD van Denise Mulder "Kan ik al" Ach €1,99 I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Oei, dan zijn er nog maar 7 voor Wim over... Bareuh... |
|
Testament - Souls of black Toxic - World circus Marillion - Best of both worlds Ozzy - Diary of a madman |
|
Toxik |
|
quote: En je sleutelhanger dan? Dat rokje is echt geweldig haha glitter glitter shineeee! |
|
quote: Die sleutelhanger is van Michiel. Ja dat rokje.. wel HEEEEEEL erg kort. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Rokjes zijn echt wel weer helemaal hip hè. Vinden we leuk. |
|
quote: Oooohhh, haha toffe sleutelhanger heeft hij En ja dat dacht ik al, dat die wel erg kort was haha.. maar past wel allemaal enzo? AMM aan doen he! |
|
quote:hahahah ja gaaf he.. poepende vogel ahahah Ja erg kort. Ik pas hem prima, maar ik denk dat ik ff 2 maten groter ga halen voor de lengte. @ bram, ja rokjes zijn hip. Rokjes zijn leuk Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
- Een zwart galakleed - Een setje van 4 x oogschaduw - Een brede zilveren armband |
|
Dvd Hostel Heeeeel veel bier en andere drankjes gister en vandaag Lekker lunchbroodje Treinkaartjes Buskaart Taxi ritje Kappersbezoekje |
|
quote: Besteld! Bedankt man, ik wist niet eens dat dat ding bestond! |
|
Swallow The Sun longsleeve |
|
Dead reprise - Day of defiance The Ocean - Precambrian I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Een muts. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Boek Vinylfanaten Mercyful fate - Time LP Celtic Frost - Morbid Tales / Emperor's Return CD (Noise) "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: +1 Maar ik ben niet zo'n verzamelaar meer. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
drijfkaarsjes, rode en oranje en kerstboomvormige glitterkaarsjes gekregen van mijn moeder Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
Spongebob douchegordijn plee borstel met bloemetjes rietjes tortellini geraspte parmezaanse kaas Pastasaus met Pecorino limegroene snijplank opberg bakjes voor diepvries Zwart vest Vaatdoekjes grote elastieken zonder metaaldingetjes kleine elastieken zonder metaaldingetjes [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 25-11-2007 20:43] |
|
quote: Gekregen, soort folie om over je fornuis te doen waar je lekker op kunt knoeien, je haalt het er af, doet het in de vaatwasser en je kan het weer op het fornuis leggen Dé uitvinding van de eeuw Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Dat wil ik ook, waar haal je zoiets! Elke keer dat poetsgedoe pfsh |
|
quote: Dat boek is echt heel goed! En die LP ook, natuurlijk... Bareuh... |
|
quote:geen idee, zal m'n moeder eens vragen.. jah poetsen Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |