|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
gelukt... dus 1 kaartje voor Manegarm en 2 voor Carnivore.. hier zit een gelukkige meid Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Volgens mij gewoon op de 013 site, maar ik weet het niet zeker meer, hehe. Waar heb jij ze nou gekocht? “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote:ook op die site.. ding is zo onoverzichtelijk dat ik er 4x over heen heb gelezen. njah.. ze komen er aan, dat is het belangrijkste zin an! Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
+1 “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Een gebonden fotoboekje voor mams besteld, met gejatte foto's van pa en ma Morgen de foto's weer terug brengen en terug stoppen, zodat ze het niet merken. |
|
Ik ga mezelf maar eens even verwennen op mijn verjaardag: - Hatebreed - Perseverance - Hatebreed - Supremacy - Hatebreed - The Rise Of Brutality - Roger Waters - In The Flesh Live (dvd) - System Of A Down - s/t |
|
Zostraks vreten gehaald. spelfout weggehaald... |
|
quote:Koop dan de eerste full length van Hatebreed, die is tenminste echt goed. |
|
Nieuwe onderbroeken. zoute haring met uitjes op de markt . Vliegticket voor weekenduitje Londen. [Dit bericht is gewijzigd door Bub op 27-11-2007 11:55] bub |
|
quote: Mwaaah... Gekocht: - Babel - The Illusionist - Ice Age 2 - Aardschok |
|
quote:Deed Liverpool niet al te moeilijk? |
|
quote:alles van hatebreed is gaaf, jij barbaar,waar kan ik ergens die zooi van crowbar scoren trouwens ? Fuck the world and fuck you |
|
Dillinger - Ire Works Paiste Line 16" fast crash |
|
quote: Wat flauw... |
|
quote:ebay via de band |
|
quote: Jij en Crowbar? ga je niet echt gaaf vinden volgens mij of ken je het al? |
|
Net besteld: Vet stoer je weet toch! |
|
Simpsons Duff trui Exodus - Bonded by Blood Kreator - Past life trauma 1985-1992 Municipal Waste - The Art of Partying |
|
Een zeer donker grijze broek een zwarte broek een zwarte trui met v-hals twee zwarte Bjorn-Borg boxershorts een zwarte polo met als detail een klein roze schedeltje op den linker borst Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Kinky |
|
quote:Uber-kinky. Ik zal'm op den AMM showen aan het publiek. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Dat ga ik dan helaas missen hehe. |
|
Verder nog de volgende T-shirts: deze hooded en wat zwarte sokken. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
- Funeral shirt - Draconian Israelisch tourshirt - Saint Vitus - Saint Vitus LP - Opeth - My Arms Your Hearse 2-LP - Opeth - Morningrise 2-LP - Opeth - Orchid 2-LP - Empyrium - Weiland 2-LP - Candlemass - Candlemass 2-LP - Tool - Undertow 2-LP - Pantera - Cowboys from Hell CD |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |