|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Fanboy gedrag. :') |
|
een patatje en brommerpeut roll moet rocken |
|
quote: Is de audio op de originele tapes nog een beetje ok? Ik kan me voorstellen dat die er niet beter op wordt na zo'n 15 jaar.. Bij LP's blijft de kwaliteit enigszins gehandhaafd als er netjes mee om wordt gegaan, maar bij tapes vrees ik dat alles vanaf een jaartje of 10 oud toch wel erg snel minder wordt.. Maar goed, dergelijke demo's heb je waarschijnlijk toch al digitaal en zijn vooral voor de 'heb' neem ik aan? |
|
Ik heb de demo's inderdaad voor de heb ja, puur om m'n collectie te completeren. Maar 90% van deze demo's heeft nog een erg goede geluidskwaliteit. De verzamelaar waar ik alles van heb gekocht is ook altijd erg zuinig geweest op zijn spul en draaide de tapes en ook het vinyl nauwelijks tot nooit. Vandaar dat nog alles in nieuwstaat is, zowel de audio op tape en vinyl alsook de boekjes bij de demo's en de hoezen en inlays van de LP's. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Zeker. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Heb jij wel een goede brandverzekering Hub? |
|
Vrijdag een keisjiek horloge gekregen. Een ueberfake Patek Philippe horloge, maar hij doet het en is erg mooi al houd ik totaal niet van horloges hehe. Kost normaal een paar K zo'n kreng. Mijn broer kreeg een fake Tagheur, same story hehe |
|
quote:Yep Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
teringjantje Hub Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
|
|
donders! hehe iemand mn 1e plaatje nog kopen? klik Ik heb nog een hele doos vol. [edit]of laatste plaatje.. [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 19-11-2007 21:08] |
|
quote: Ik had wel eens ergens begrepen/gelezen dat je die tapes zo af en toe een keer moet vooruit spoelen? Niet dat ik het doe met de honderden bandjes op zolder, maar goed. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote:Klopt ja, af en toe eens vooruit en/of terugspoelen is altijd goed. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik ontving net een zeer mooi uitgevoerde gatefold LP van 'Fluisterwoud - Langs Galg en Rad'. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
lekker warme jas wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Met dat plaatje heb ik nog geen idee wat je nu gekocht hebt, hehe OT: Bedankt voor het ophalen van de spullen afgelopen vrijdag! 12 januari krijg je een biertje van me. /OT |
|
Ik heb die foto gekocht! Maar dan veel groter en zonder watermerk Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Dagcreme Een grote zak letterkoekjes voor 1 euro!!!!! Soep Versgeperst sap van de ah Dvd van de lama's [Dit bericht is gewijzigd door Kimmey op 20-11-2007 17:02] Het is de lichtinval ;') |
|
En ik heb net een sinterklaas wuppie gewonnen: Het is de lichtinval ;') |
|
Terry Pratchett - BAM! www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
bub |
|
quote: alweer gewonnen? die van de AH zijn leuker "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
gisteren mergpijpjes allemaal op ook beetje misselijik daarna hehe en 2 pakken echte chocomel warme choco ftw "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |