![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
hehe goed bezig dan ![]() |
|
Gekocht bij Rise Above. ![]() ![]() bub ![]() |
|
quote: Mjah, een maat van me die jazz drumt liet me ze voelen, ze voelden wel lekker. En ik sla niet zo absurd hard. Ik houd jullie op de hoogte ![]() ![]() |
|
quote: Vet! ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Jij gaat wel voor de titel provoceur van de week, boefje! ![]() |
|
quote: Hoezo? ![]() ![]() |
|
quote: hehe zelfs ik vind het kut, ik die justin timberlake op cd heeft! Je moeder. ![]() |
|
quote:Popcd's patsen op een metalforum, sowieso Rihanna, kom op man, waar zit je testosteron? ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
quote: Zozo, Justin Timberlake als eik(el)punt, probeer je nu geforceerd trendy over te komen? ![]() |
|
quote: nee, dat ik meer smaak heb ![]() Je moeder. ![]() |
|
quote: Nou, en! Zie liever mensen albums posten die niet 'metal' zijn dan mensen die hun vreten, make-up zooi en klerezooi posten. Zulke dingen vallen onder de categorie "WHO FUCKING CARES?" ![]() |
|
quote: Nog niet genoeg voor een testikel... quote: Maar die gebruiken geen plaatjes. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Audiophile op 02-11-2007 23:10] ![]() |
|
quote: "greg shapiro does!" Je moeder. ![]() |
|
![]() ![]() |
|
quote: WHO FUKKING CARES!!! ![]() |
|
quote: "greg shapiro does!" ![]() |
|
quote:Waarom drink je dat bocht eigenlijk? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote:WHO FUKKING CARES!!! ![]() |
|
quote: Omdat ik het goed te drinken vind. Als Grolsch voor dezelfde prijs in de winkel zou liggen dan zou ik daarvoor gaan hoor, daar niet van. Maar voor mij is de prijs/kwaliteit verhouding van Grafenwalder goed te doen. ![]() |
|
die paar fuckin eurie's. Dan drink ik liever goed bier dan bocht. "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
quote:Stiekem niet. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote: +1 Anders een goed merk frisdrank of iets dergelijks als je te weinig geld hebt voor goed kwalitatief bier. Schaep is al een ware Antilliaan aan het worden. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |