|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
een Kumu! Deze kleur en opstelling maar dan zonder woodhoops: Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
De Kumu set, zonder snare, 2500. Het geheel wordt dan om-en-nabij de 6k. Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
Aight, zonder hardware e.d natuurlijk ook. Maar dan heb je wel een killer set dude, wanneer ik moet investeren in een cool drumstel zal het wel zoiets worden ook denk ik Maar dat duurt nog wel even, eerst maar eens een vaste ruimte ook "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
gekocht.. ontbijt spullen oogpenceel 3 shirtjes bij de hennes (40 wachtende voor je bij het postkantoor is niet goed ) gezondheidsverklaring van de huisarts.. 40 euro godverdomme.. voor alleen de 2 woordjes: astma en dat ik ooit in '98 trombose heb gehad njah.. iig.. erg prijzig [Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 11-12-2007 17:29] Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote:das jong om trombose te hebben? |
|
Kerstboom.. nu de ballen, piek, slingerzooi en lichtjes nog Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Wel een duur koffiebekertafeltje. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
en |
|
quote:Zeker voor zo'n slap bakje. Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
The Usual Suspects Rain Man |
|
Ronald L. Numbers - The Creationists; the evolution of scientific creationism Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Boodschappen En een ienimieni kerststolletje van 100 gram Het is de lichtinval ;') |
|
En de dvd Shrek 3 Het is de lichtinval ;') |
|
Internet bij @ Home. Planet adsl de deur uit gedaan. |
|
quote: Mmmm... Kerststol... Eén van de weinige goede dingen die kerstmis met zich meebrengt. Ik heb vandaag een datastok gekocht. (voor het ontopic gehalte) dus |
|
Lacoste longsleeve gekregen van mijn ouders |
|
Wat hebben jullie toch allemaal met dat dure merkspul |
|
The Red Chord - Prey for eyes |
|
quote:Die had ik gisteren ook willen halen maar ze hadden geen cd's bij |
|
Bummer, vette plaat! |
|
quote: Weet niet maar ik ben nogal Lacoste geil vooral als ik het gratis krijg |
|
quote:Dat was de vorige ook al en de show gisteren was ook dikke heersch Ze hadden wel grappige shirts bij |
|
Een nieuw computerscherm, mijn oud had er plots geen zin meer in Faustian Spirit of the Earth |
|
Vreid - Pitch Black brigade Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |