![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
een Kumu! ![]() Deze kleur en opstelling maar dan zonder woodhoops: ![]() Information is not knowledge is not wisdom is not truth ![]() |
|
De Kumu set, zonder snare, 2500. Het geheel wordt dan om-en-nabij de 6k. Information is not knowledge is not wisdom is not truth ![]() |
|
Aight, zonder hardware e.d natuurlijk ook. Maar dan heb je wel een killer set dude, wanneer ik moet investeren in een cool drumstel zal het wel zoiets worden ook denk ik ![]() Maar dat duurt nog wel even, eerst maar eens een vaste ruimte ook ![]() "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
gekocht.. ontbijt spullen oogpenceel 3 shirtjes bij de hennes (40 wachtende voor je bij het postkantoor is niet goed ![]() gezondheidsverklaring van de huisarts.. 40 euro godverdomme.. voor alleen de 2 woordjes: astma en dat ik ooit in '98 trombose heb gehad njah.. iig.. erg prijzig ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 11-12-2007 17:29] Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
quote:das jong om trombose te hebben? ![]() |
|
Kerstboom.. nu de ballen, piek, slingerzooi en lichtjes nog Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
quote: Wel een duur koffiebekertafeltje. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
![]() en ![]() ![]() ![]() |
|
quote:Zeker voor zo'n slap bakje. ![]() Information is not knowledge is not wisdom is not truth ![]() |
|
The Usual Suspects Rain Man ![]() |
|
Ronald L. Numbers - The Creationists; the evolution of scientific creationism ![]() Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
|
Boodschappen En een ienimieni kerststolletje van 100 gram ![]() ![]() Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
En de dvd Shrek 3 Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
Internet bij @ Home. Planet adsl de deur uit gedaan. ![]() |
|
quote: Mmmm... Kerststol... ![]() Eén van de weinige goede dingen die kerstmis met zich meebrengt. Ik heb vandaag een datastok gekocht. (voor het ontopic gehalte) dus ![]() |
|
Lacoste longsleeve gekregen van mijn ouders ![]() ![]() |
|
Wat hebben jullie toch allemaal met dat dure merkspul ![]() ![]() |
|
The Red Chord - Prey for eyes ![]() |
|
quote:Die had ik gisteren ook willen halen maar ze hadden geen cd's bij ![]() ![]() |
|
Bummer, vette plaat! ![]() |
|
quote: Weet niet maar ik ben nogal Lacoste geil vooral als ik het gratis krijg ![]() ![]() |
|
quote:Dat was de vorige ook al en de show gisteren was ook dikke heersch ![]() Ze hadden wel grappige shirts bij ![]() ![]() |
|
Een nieuw computerscherm, mijn oud had er plots geen zin meer in ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Vreid - Pitch Black brigade Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |