![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
![]() |
|
hehe eerst meedoen met de dvd en dan de D&G dr op spuiten? ![]() |
|
quote:Nou moet ik, met pijn in mijn hart, toegeven dat zijn zooi wel erg vet geproduceerd is. Maar dat maakt het nog geen goede muziek. Behoorlijke dertien in een dozijn top-40 bagger die net boven de middelmoot uitsteekt. Hij heeft overigens ook de laatste Bjork gedaan. [Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 07-12-2007 9:06] Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
![]() ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
![]() [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 07-12-2007 20:57] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Coole shit weer Grey. heb je daar nog wel plaats voor joh ? hehe. Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: Zit de uitkomst van WW2 je nog steeds dwars? ![]() |
|
Vesania - Distractive killusions I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
quote: ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
quote:Jazeker! Weet niet of ik alles wat ik heb staan ooit nog mag afbouwen, maar het voordeel is dat als je zin hebt in een bepaald voertuig, je het ook echt hebt. ![]() quote:[hap]Ik zie 2 Russen, 2 Yanks en 4 Duitsers. Welke conclusie moet ik hieruit trekken?[/hap] quote:Thanx! Heb alle 8 kits voor de prijs van 4. ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Mooi, dan kan Pandora ook weer wat vaker Joint Ops spelen. ![]() ![]() Bruce Banner ![]() |
|
Tamiya, één van de betere merken. ![]() Oh en Pandora krijgt zoals het lijkt binnen een week dr eigen account. ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Zwolle heerst! Gekocht: - Status Quo - Spare Parts (LP) - Ten Years After - Ssssh (LP) - Toy Dolls - Idle Gossip (LP) - Toy Dolls - Wakey Wakey (LP) - The Who - Join Together - Live 1989 (3 LP's in box met boekwerk) - Johnny Winter - The Collection (Dubbel-LP) Bareuh... ![]() |
|
quote:Zekers, zelf ook altijd een groot verzamelaar van Tamiya 1:35 modellen geweest ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
Oogst van twee sinterklaasvieringen. WR: - Weekendtas (Hugo Boss) - Esprit parfum + douchegel - Studentenkookboek - Elastiekjes ( ![]() - Chocoladeletters - The Velvet Underground - Loaded - The Velvet Underground - White Light/White Heat ER: - V for Vendetta [dvd] - Forrest Gump [dvd] - Parfum Christina Aguilera - Cd-bon - Crème - Mascara - Oogschaduw - Chocoladeletters Goeie shit. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 07-12-2007 23:18] ![]() |
|
Slayer - Show no Mercy Van Karnivoor meegenomen: Amaka Havina - Demetria (tape) Asmodee - Aequilanx (tape) Ater - Skumting (tape) Skalder - Krieg (tape) [Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 08-12-2007 2:25] Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote:Toch niet bij die hippie hè? iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! ![]() |
|
quote: Die hippie? ![]() |
|
quote:Da's mooi op tijd zeg. ![]() iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! ![]() |
|
Anathema - A Natural Disaster Anathema - A Fine Day to Exit Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! ![]() |
|
quote: Eh... Volgens mij wel. Bareuh... ![]() |
|
quote: ![]() Against God and Government ![]() |
|
Twee kaartjes voor de wedstrijd PSV - FC Utrecht ![]() Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
|
Een weekendtas van Hugo boss.dat is nog gayer dan een polo van hugo boss. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |