![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
een iMac ![]() not... ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Spirit In Black op 14-11-2007 21:14] ![]() |
|
Church of Misery - Zodiac t-shirt ![]() ![]() |
|
![]() Gisteren een boekenkast. ![]() |
|
Nieuwe autoradio met usb poort ![]() ![]() |
|
Anaal nathrakh - Hell is empty and all the devils are here Deathspell omega - Si Monumentum Requires, Circumspice Mayhem - Ordo ad chao No meat is sweater ![]() |
|
zak met wortel/ ui voor het hollandspannetje ![]() Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
ontbijt; big mac-menu ![]() |
|
Gisteren 2 spinvis girlies en 1 spinvis shirt. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
quote: Ha, ik wist wel dat je een blekkie was spelfout weggehaald... ![]() |
|
Boodschapjes Haarspul kratje H-J ![]() Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
* [peuterboekje] Verstoppertje met Muis * [peuterboekje] Waar is Muis? * [kleuterboekje] De mol die zich af vroeg wie er op zijn hoofd gepoept heeft * boel chocoladeletters * marsepein-reep-spul-ding geniaal die kinderboeken.. Als U ze eenmaal op een rijtje heeft, behoedt U dan voor het domino-effect! ![]() |
|
quote:Ik heb er laatst 1 voor rajackar gekocht: Wat niemand weet. Gaat over een Eenhoorn en de ark van Noach ![]() Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
matcht goed bij z'n shirt! ja die dingen zijn gewoon geweldig, kom al die titels van 'vroegah' tegen. wil gewoon een boekenkast aanleggen met dat spul haha [misschien valt het goed te praten als ik zeg dat het voor de keren is dat mijn nichtje/neefjes/kinders op bezoek komen?] oew en nog niet gekocht, maar moet nog: de nieuwste uitbreiding van Kolonisten van Catan: Kooplieden en Barbaren [als me goed herinner]! Als U ze eenmaal op een rijtje heeft, behoedt U dan voor het domino-effect! ![]() |
|
quote:+ de rest ![]() Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
![]() Bij de Wijnproevers voor slechts 40 euri! In de aanbieding tot 18 november. Twee weken terug of zo al voor geweest, maar toen was deze nog niet binnen, toen mocht ik al een fles Glenlivet 18 jaar oud meenemen voor de aanbiedingsprijs van deze Glenlivet Nadurra 16 jaar (cask strength, non-chilled filtered, 59,+%). ![]() Op je knie en pijp voor genade! ![]() |
|
quote: Fucking geniaal boek, vroeger héél vaak gelezen. Ik houd er echt van! ![]() ![]() |
|
Een pakket van 10 Jazz cd's bie de Aldi voor vief euro. ![]() |
|
Welle:Erdball - Chaos Total ![]() |
|
2 grote en oerdegelijke Lundia boekenkasten ![]() Information is not knowledge is not wisdom is not truth ![]() |
|
Oh ja, aangezien er opeens allerlei fancy business meetings ed op mijn agenda staan ook maar es wat anders dan bergschoenen gekocht. ![]() ![]() Information is not knowledge is not wisdom is not truth ![]() |
|
Peultjes, minimaisjes, taco's, tomaten, kip, creme fraiche, rode pepers, chilipoeder, pikant paprikapoeder, tabasco, brood, citroen, gele paprika en een ijsbergsla. Mmm, misschien straks nog even terug voor zure room en knoflook, kan ik ook nog kloflooksaus halen. Maar de zure room was net op en was even vergeten dat dat soms best handig is om ook even mee te nemen. ![]() |
|
hmmm what to cook today... misschien softtaco's? hebben we vorige week ook gegeten en die waren erg lekker... ![]() "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
Godvrrrrrrrrrr, dvdspelert naar de kloten (ooit eens gekregen dus ik mag eigenlijk niet klagen)... Hups naar de Mediamarkt dan maar... eens kijken of ze ook dvd spelers hebben die .avi afspelen... www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers ![]() |
|
quote: Je bedoelt wraps? Ben voor de verandring maar eens voor die schelpdingen gegaan. Die moet je alleen nooit gevuld en al op proiberen te ten, dat breekt. Je kan ze beter door midden breken en dan met de plaate stukken (die dan overblijven) je prutje van je bord scheppen. ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |