![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Grafenwalder en roombroodjes. ![]() |
|
gisteren drdoom cdtje en shirtje ![]() Je moeder. ![]() |
|
quote: Zeker, reden 2 waarom ik hem wou haha "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
en supertof ratje genaamd cortex ![]() ![]() |
|
Gisteren gekregen van mn veriendin die naar de boekenbeurs is geweest: Parodieen op oa. Lord of the rings, Star wars, Narnia en de Da vinci code van A.R.R.R. Roberst, schrijver van oa. de Barry Trotter boeken. ![]() |
|
Lord of the Strings? ![]() www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers ![]() |
|
Gister ontvangen: ![]() ![]() ![]() "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
quote: Bored of the rings The Sobbit Rhe Sellamillion De andere titels ben ik zo ff vergeten, hehe. Gisteren aan Bored.. begonnen, werkelijk geniaal, hehe ![]() |
|
Gekregen: Hot chocolade start pakket Milka chocolade Ben & Jerry ijs (caramel nog iets) Een enorme fles versgeperst kiwi-sinasappelsap) Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
quote: ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
quote: lol ![]() Gister een pen gekocht, had tentamen schrijven. ![]() |
|
Een broodje gezond en twee kopjes koffie. ![]() |
|
- Funelalium 2LP - Ataraxie LP - Imindain LP - Mournful Congregation 10" - Remo Ambassador 14" ondervel - Vic Firth Steve Gadd signature stokken. ![]() |
|
quote: Die dingen heb ik 1 keer gehad en waren binnen 5 minuten doormidden ![]() ![]() ![]() |
|
-Zwart rokje. -Strakke zwarte spijkerbroek. Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
shampoo + creme spoeling lipstick eyeliner eten H-J voor in de trein chocolademelk Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
Shining-Submit To Selfdestruction trui Amorphis longsleeve Xasthur-Suicide In Dark Serenity ![]() Nae Blis- Beyond The Light LPlee lang leve dis-order ![]() Why doesn't my music get me all the chicks? ![]() |
|
Sacred Reich CDBOX Agent Steel - Unstoppable Force CD End of Days DVD Shogun miniserie DVDBOX Vorige week: AMM kaartje [Dit bericht is gewijzigd door Moordlustige Hamster op 02-11-2007 17:07] ![]() |
|
Bier en vreten. spelfout weggehaald... ![]() |
|
psp, portable harddrive en veel kleren wait for me dragon, we'll meet in the sky ![]() |
|
quote:Hey vet! Is het een beetje gaaf? ![]() ![]() |
|
quote: in barcelona, is dat goedkoper daar ![]() |
|
quote: plus 1. Ben er toen mee terug naar de winkel gegaan, kreeg een nieuw setje, en die waren weer binnen 5 min in 2en. Duidelijk geen stokken voor mijn speelstijl. ![]() ![]() |
|
quote:nee dat was in Noord italie...volgens mij gewoon zelfde prijs als in Nederland... wait for me dragon, we'll meet in the sky ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |