|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
|
|
Haha, goede cover sowieso, die bovenste. |
|
zillah-tron.. basgitaar.. ik zie een verband. |
|
Zojuist besteld: |
|
accept - balls to the wall In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Een foto op poster laten drukken voor de verjaardag van een maat van mij. deze dus Against God and Government |
|
:') |
|
Fucking geniaal. |
|
|
|
Kaartjes voor Barcelona - Recreativo Huelva Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Kaartjes voor Tottenham Hotspur - Reading |
|
Gevonden in de pit. Een riem met van die platte stuts en die kettingkjes eraan. Niet echt mijn ding aan het einde van het concert dus maar even aan de zanger gegeven met de vraag of er nog een rechtmatige eigenaar in de zaal was. Die was er ook nog. |
|
De maatschappij, dat is Pandora. |
|
quote: quote: Gaaf! Ik moet ook maar eens een keer naar een wedstrijd in Engeland ofzo. |
|
Britney Spears - Blackout t-shirt |
|
Aantal dvd's: Taxi Driver Elephant Man Wild at Heart Blue Velvet She Said Destroy in Black New York |
|
quote:Hmm...ook leuk Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
TAPES: In The Woods - Isle of men originele demo Thule - Omfavnet av svarte vinger originele demo Mysticum - Wintermass originele demo Mock - Cold winter originele demo Strid - Strid originele demo Strid - End of life originele demo Kampfar - Promo '94 originele demo Mortiis - The song of a long forgotten ghost originele demo Gorgoroth - Promo '94 originele demo Gorgoroth - pentagram tape Tsjuder - Atum nocturnem originele demo Incitatus - Incitatus originele demo Carpathian Forest - Live at Under the black sun Gransee 1999 tape Det Hedenske Folk - True northern originele demo 7"EP's: Thou Shalt Suffer - Open the mysteries of your creation Taake - Taake Håvard-Vond - Håvard-Vond Ancient - Det glemte riket blue vinyl Ildjarn-Nidhogg - Norse Mortiis - Blood and thunder Dimmu Borgir - The serpentine offering picture EP LP's: Enslaved - Eld gatefold Enslaved - Blodhemn Carpathian Forest - Through chasm, caves and titan woods 1st pressing Forgotten Woods - Forgotten woods/Through the woods picture LP Entombed - Crawl 12"MLP Entombed - Clandestine 1st pressing embossed sleeve Mayhem - Live in Leipzig 1st pressing Obscure Plasma Records Darkthrone - A blaze in the northern sky 1st pressing Peaceville Dimmu Borgir - For all tid 1st pressing No Colours Ancient - Trolltaar 12"MLP 1st pressing Damnation Records Dødheimsgard - Kronet til konge gatefol 1st pressing malicious Records Burzum - Hvis lyset tar oss Hellion Records Burzum - Burzum/Aske double gatefold 1st pressing Misanthropy Records Burzum - Filosofem gatefold double etched vinyl 1st pressing Misanthropy Records Mortiis - Keiser av en dimensjon ukjent 1st US pressing Mortiis - Født til å herske gatefold 1st pressing Malicious records 'T was een duur weekendje maar wel een erg mooie aanvulling voor mijn collectie [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 19-11-2007 18:45] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Tering. Op die platenbeurs in Utrecht? Mag ik vragen hoeveel je hebt uitgegeven, of is het echt zo veel dat je het liever voor jezelf houdt? Gekocht: + Grunt - Decadence of Flesh DVD |
|
quote:Niet alleen op de platenbeurs in Utrecht, ben gisteren ook bij een oud-verzamelaar langs geweest die enkele items verkocht. En de prijs, hmmm, behoorlijk veel hahahaha...zo'n 1300 euro [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 19-11-2007 18:51] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Tering |
|
Zat ik er nog dichtbij met mijn schatting, ik dacht rond de 1100 - 1200 euro. Zit wel mooi spul tussen. |
|
Ongeveer 35,- per item. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Er zitten een aantal items bij waar ik zo 35 euro voor neer zou tellen, hehe. Die Dødheimsgard LP bijvoorbeeld. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |