|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Haha, geniaal. |
|
quote: Ik heb na wildplassen tegen de arena een keer bezwaar gemaakt omdat zowel het adres van de arena boulevard (atena boulevard) als mijn eigen adres zwanenlamp (ipv zwanenkamp) niet juist waren. Nooit hoeven betalen |
|
quote: Tof! Vandaag 3 shirts: - day of the dead - the beyond - house by the cemetary “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
- Stone In Egypt - The Dying Free - Queens Of The Stone Age - Lullabies To Paralyze - dvd Black Diamonds - dvd An Inconvenient Truth |
|
Paradise Lost - In requiem Drudkh - Estrangement Evoken - Caress of the void Mist and the Morning Dew - Mist and the Morning Dew Mourn - Mourn Hatsikedee |
|
O ja, en ik heb via eBay het Slayershirt van Hypnos gewonnen |
|
3dvd box van BOTTOM signature |
|
quote: Gisternacht maar weer eens opgezet. Voor de 30.000ste keer! Ge ni ale serie! “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
inderdaad!!!! do you ripp of underwear with your teeth? signature |
|
Woman: Which one of you is Mr Hitler Eddie: That would be me. Women: Ooh, any relation? Eddie: Well... I've got a mother. Women: No, no, I meant to Adolf Hitler. Eddie: Yes that's her. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
signature |
|
1 liter Sonnema Berenburg 1 liter Boomsma Hagel en Donder Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Volgens mij hoef je dan niet te betalen, ik heb al eens gehad: ik werd aangehouden in de schemer zonder fiets verlichting, maargoed de lantaarns waren ook nog niet aan, hij kon me dus niks maken, en bleef het bij een waarschuwing, hij keek er wel zuur bij zeg, dat had ie niet verwacht volgens mij. Against God and Government |
|
Kwelgeest en bekeuringen ?!? holy shit! Fuck the world and fuck you |
|
quote:Die van m'n geboortedatum ga ik ook mooi niet betalen. 10-09-1985 is toch echt iets anders dan 06-06-1985. En dat heeft hij zelf van m'n rijbewijs overgeschreven. Tegen die andere ga ik ook een bezwaar schrijven, maar mijn tweede naam staat niet voluit op m'n rijbewijs. Aan de andere kant had hij kunnen vragen of ik'm uit wilde spellen en dat heeft hij verzaakt. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Ik vraag me af en toe echt af wat ze tegenwoordig allemaal aannemen bij de politie. Zie ook mijn verhaal paar posts terug, sommige van die lui zijn echt ronduit achterlijk heb ik het idee. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 10-12-2007 14:50] |
|
Dyslexie! Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
tsss, gewoon betalen he kwelgeest Fuck the world and fuck you |
|
Net bestel: Een drumstel. Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
quote:Beide bekeuringen zijn niet aan mijn gericht. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Fuck the world and fuck you |
|
truffels met champagnesmaak en lampjes om mn studentenkamer wat sfeervoller te maken wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Oew, wat voor kit?? |
|
quote: Wat precies? "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |