![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
voor de enkeling die het nog wilt weten: ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 27-12-2008 18:45] Why doesn't my music get me all the chicks? ![]() |
|
De extra tickets zijn nú te verkrijgen. ![]() ![]() |
|
@ Judge, op je reactie in thread deel 1; o niks tegen het AMM personeel hoor! Kunnen er ook niets aan doen natuurlijk. Die zetten juist altijd wat heel moois op met dat fest. @ Zenial; [hap]Gold ook niet voor jou natuurlijk, gezien je blijkbaar niet rookt. Zie het slappe bierwegneemvoorbeeld (mocht je graag bier willen drinken).[/hap] ![]() |
|
Zin in! Al helemaal met zo'n rookverbod. ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
Sterf met je rookverbod. :') ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
Juist niet. ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
quote: je begrijpt het niet goed... Van roken ga je sterven!!! Niet andersom ![]() ![]() :') Member of the iso-betawuste crew!! ![]() |
|
Ja je hebt gelijk, ik ben suicidaal.... ![]() [edit] quote: Goh, laat ik het nou net zo bedoeld hebben ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 22-11-2007 14:33] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
Maar ik mag hieruit opmaken dat jullie écht verslaafd zijn? ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
Ik ben écht verslaafd ja. Het eerste wat ik doe als ik uit bed kom is een lekkere zware Jakobs rollen, en vlak voor het slapen gaan geldt hetzelfde ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 22-11-2007 14:36] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
Sterkte. ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
Dankje ![]() ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
quote: Niet-rokers sterven ook. ![]() |
|
quote: Precies! 't is dat ik te arm ben om er nog es bij te gaan roken maar anders zou ik spontaan beginnen! ![]() ![]() |
|
quote: Maar tot het zo ver is vind ik het helemaal niet erg om rookvrij naar een concertje te kunnen gaan. ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
quote:Doordeweeks rook ik niet. Alleen met uitgaan dus. En als het dan niet mag ![]() ![]() ![]() Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
Ik gun het je van harte. ![]() Maar het roken in uitgaansgelegenheden betekend voor mij vaak dat ik niet eerst de kroeg in ga en daarna door naar de discotheek. Dat trek ik gewoon niet. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
Dat is wel klote. Ik ben ooit eens gestopt geweest, maar toen had ik veel meer last van de omgevingsrook dan wanneer ik er zelf 1 opsteek. Misschien moet je het gewoon eens proberen ![]() Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
Haha grapjas ![]() Biertje? ![]() ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
quote:uiteraard ![]() Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
quote: dikke +1!! ![]() Member of the iso-betawuste crew!! ![]() |
|
Zo waarschijnlijk toch een kaartje geregeld ![]() ![]() |
|
quote:Echt wel, een biertje in beide handen! Benieuwd wat hier van terecht komt trouwens, met dat rookverbod. [Dit bericht is gewijzigd door Buried_Alive op 22-11-2007 19:04] ![]() |
|
quote:+1 What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
@ Michiel hoezo ben jij een terug rit aan het regelen???? ![]() |
![]() |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |