|
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
Alsof niemand dat had zien aankomen. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 24-11-2007 18:48] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Dat is niet stom, sommige mensen hebben niet altijd geld... [Dit bericht is gewijzigd door Kimmey op 24-11-2007 22:35] Het is de lichtinval ;') |
|
Toch nog heeeeeel goedkoop heen (lang leve slimme vriendin die 2 kaartjes van marktplaats geplukt heeft een aantal dagen geleden! 2 stuks voor €52,- ) |
|
quote:toppie Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
En de kaartjes zijn op tijd uit Nederland overgewaaid! Member of the iso-betawuste crew!! |
|
Zin in! Mooi dat sodom lekker vroeg klaar is, mooi op tijd de trein naar huis terug. |
|
Wij gaan met de auto heen en terug. Héééééérlijk ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Wij ook. Vrijdag heen, zondag terug hehe.... spelfout weggehaald... |
|
Ik wist dat friesland afgelegen lag, maar dit slaat toch wel alles, hehe. |
|
quote: Haha, nee, eerst vrijdag naar een maat in Renkum. Daar vast indrinken enzo. Zaterdag AMM, en daarna weer richting Renkum en zondag weer terug . spelfout weggehaald... |
|
Pff, zoiets trek ik echt niet, hehe Mooi zaterdag tegen een uur 0f 12 die kant op, en mooi om 22.00 weer terug met de trein, ben ik mooi voor 12 uur ook weer thuis, da's lang zat voor mijn doen. |
|
quote: Hehe, oud wijf dat je bent spelfout weggehaald... |
|
|
|
Hey allemaal! Ik heb door allerlei nare omstandigheden 1 AMM ticket over. Gezien het uitverkocht is denk ik dat ik er vast wel iemand mee kan blij maken. Ik check dit forum niet al te vaak dus mocht je interesse hebben, mail dan naar kash_in_flames @ yahoo.com.. (vanzelfsprekend zonder spaties) Wie het eerst reageert heeft gewonnen Groetjes |
|
Nou Kim, mailen! |
|
quote: ja gaaf he, zeker als je zelf niet hoeft te rijden |
|
quote: Achhh jaaa ik ga terug rijden en ik moet zeggen dat ik dat helemaal niet erg vind! Kan ik jullie straks weer vertellen wat voor rare fratsen jullie allemaal uitgehaald hebben |
|
quote:je blijft uit de buurt met die camera van je Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Hahahaha MOEHAAAAAAAAHAHAHAHA neuj |
|
ZIN IN!!!!!!!!! Member of the iso-betawuste crew!! |
|
Mijn kaartje in inmiddels verkocht... |
|
Ah, goeie zaak, die maat van me wou hem dus, hehe |
|
quote: Ik neem de mijne ook mee, pas maar op dus!! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
quote:ik leen die van mayo wel Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |