|
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
en hagal ipv Kimmey Pandoor, hopelijk slaap je snel want je bent wel lekker warrig zo Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
quote: Wat Hagal zegt, heb sinds ik vertrok ban de metalmeeting nog niet geslapen dus ben idd lekker warrig momenteel. |
|
quote: Daar was het idd best gezellig ja spelfout weggehaald... |
|
quote:doe je goed. je weet toch dat je dan beter is om niet meer aan het verkeer deel te nemen Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Heb trouwens op de telefoon ook nog een paar leuken staan. Hele ZM damesclub zo ongeveer hehe spelfout weggehaald... |
|
quote:oh jah.. idd. met je high tech telefoon ff overbliepen op je pc jah Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Zal ik binnenkort effe doen. Mijn windows 47 wil m´n telefoon niet accepteren Doe ik vandeweek wel even bij een maat van me spelfout weggehaald... |
|
quote: Mooi volgens mij kan ik me dat ook nog herinneren... daar in dat rookhol toch? Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
quote: [jaloerse stem] Verdorie, en ze kneep mij helemaal niet! Moon, vind je me niet meer aantrekkelijk? Maar ik ben gelukkig nog wel wat geknepen! Bla |
|
quote: Ja, jij en Nix, Hagal, Cadaveria en Hell Awaits, erg leuke foto geworden Edit: en nog een mij onbekende dame... [Dit bericht is gewijzigd door varanus op 05-12-2007 11:49] spelfout weggehaald... |
|
quote: Wil natuurlijk niet voor niets met jou op de foto lekker ding!!! @ varanus: ben nieuwsgierig!! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
quote: Nou vooruit Bla |
|
quote: Ligt het nou aan mij of ziet het er ongeveer uit dat ik het dronkenste kijk terwijl ik nuchter ben? |
|
quote:Mwah, NGBM en Varanus doen anders ook aardig hun best hoor |
|
quote: |
|
Damn, kan me geen enkele foto waar ik op sta voor de geest halen... Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:en wat vond je dan van de bands die speelden ? Fuck the world and fuck you |
|
Vreid vond ie te gek. Of hij hetzelf nog weet laat ik even in het midden, maar daar heeft ie heel de tijd vooraan uit zn plaat staan gaan, hehe |
|
ok dan. Fuck the world and fuck you |
|
Jaja, Severe Torture kan ik me nog goed herinneren...die speelden erg gaaf. Hulde!!!!! En Vreid was ook geweldig!!! Heb volgens anderen nog Unleashed en Primordial gezien maar dat kan ik me totaal niet herinneren....kan best zijn dat ik nog meer heb 'gezien' maar goed...bekend verhaal Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Hehe, Severe Torture, echt een godenband !!! de beste death metal van nl zeker weten ! Fuck the world and fuck you |
|
quote: Ehehe ik sta op de foto met zatte kop en met cola HUH? Prachtige plaatjes weer, straks thuis nog maar es goed bekijken hehe. |
|
quote: Vind ik ook ja. En Prostitute. |
|
quote:Ik ben zo hard benieuwd naar die nieuwe schijf man !!!edithoer, die van pros dis bedoel ik. [Dit bericht is gewijzigd door mental op 05-12-2007 19:16] Fuck the world and fuck you |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |