|
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Euh... tsja, dat kan natuurlijk ook! www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
quote:And the winners are:............. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Tering, dat was vast niet vlak na binnenkomst Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
geniaal. Ik zie een herkansing aankomen.. vrijdag Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Oeh, is Hub er dan ook bij? Mischien zeggen we dan wel wat tegen elkaar en herinneren we het dan ook! www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
quote:meen van wel Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Hahahaha ja het is ook best moeilijk om dan nog de camera te vinden... Hub heb jij net als brg ook nog aardig doorgetankt in de willemeen? BRG daarna gewoon nog headbangen met XXL terwijl gewoon stilstaan er amper meer inzat... Tja toch best knap! Damn joh dat jullie geen alcoholvergiftiging hebben opgelopen, rare knapen |
|
Ik kreeg gisteren pas te horen dat ook ik in de Willemeen ben geweest om te zuipen...maar ik kan dit zelf niet herinneren Maarre, heb ooit al eens met alcoholvergiftiging 3 dagen in coma gelegen dus ik weet wat het is Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Goed man .. wordt je oud mee .. Ik hou van een biertje, maar beetje gezond verstand is ook wel handig .. |
|
Bedankt voor de wijze woorden.... Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Dus, was gezellig ? Ik heb in ieder geval de halve dag naar het kaartje zitten staren, zal ik wel, zal ik niet, had echt zwaar de ziekte in dat Satyricon niet kwam (rest al vaker gezien, of boeide me niet), en zonder hoofdreden ga ik er niet heen. Komt bij dat ik geen metalvriendjes heb, schijnt hier in de polder niet helemaal in te zijn... Genoeg zelfmedelijden, ik geniet wel van jullie verslagen ! Vind ik ook niet |
|
quote: Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Als je toch een kaartje hebt dan ga je toch gewoon!! Wie weet leer je andere leuke bands kennen. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:welke polder? Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Ja dat had ik ook gedaan... Had je mooi kunnen zoepn met Hub en BRG!! |
|
Je komt toch altijd wel mensen tegen die je kent!! Ik ben ook de halve dag met andere mensen op stap geweest dan waarmee ik gekomen ben [Dit bericht is gewijzigd door Kimmey op 04-12-2007 12:19] Het is de lichtinval ;') |
|
@ Hub : Klopt, maar ja, niet gedaan. Reden drie was overigens mijn vrouw en kinders, die ik de laatste tijd toch al weinig zie. Reden twee was overigens dat ik niet met de auto naar Arnhem wou, want dan kon ik niet drinken, en ov-en vanaf Lelystad....... @Cadaveria : Flevopolder. Ben 32, en niet actief aan het rondhangen in de kroegen in lelystad (alwaar ik woon), voornamelijk omdat dat de moeite niet is ! Alleen via comrad van mij kom ik nog wel eens ergens. @LLphotograph : Tot op heden was ik mij er zeker niet van bewust wie deze heren waren. Ik ben nog maagd op dit forum, zeg maar... Vind ik ook niet |
|
Inderdaad...en zo leer je ook nieuwe mensen kennen waarmee je de volgende keer met mee kunt gaan. Vandaar dat ik die twijfel totaal niet begrijp...alleen maar omdat Satyricon niet speelt Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
@ Kimmey : Zie vorige post, nee dus, kom geen bekenden tegen. Vind ik ook niet |
|
quote: Maar je kunt wel bekenden gaan maken daarzo..... Waarom kennen wij elkaar allemaal? Omdat we gaan! |
|
You got a point there.... Vind ik ook niet |
|
quote: Tot ziens dan maar he |
|
quote: Ken het probleem 20 jaar in Emmeloord gewoond. Toch ken ik half metal nederland. Ben dan wel een kroegbeest Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Jammer dat we Willemeen vol was! Wij kwamen rond half 2 met zo'n 25 man aanzetten en er stond buiten een rij, en niemand kon meer naar binnen. Hebben we maar elders wat bier gedronken tot de trein van half 3... Ik heb ook nog Musicus Sacrum muntjes trouwens. Zou daar ooit nog iets leuks te doen zijn Bla |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |