|
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
Gaaf feestje weer Helaas iets te veel bands gemist, omdat er te veel bekenden waren. |
|
Nou doorgaans vind ik vrouwen maar vreselijk vervelend en irritant in een openbare gelegenheid. Against God and Government |
|
quote: Ja maar in die cafe's waar jij komt zijn er ook veel meer besnorde mannen met lederen broeken toch? |
|
quote: Klopt, en dan zit ik meestel bij zo'n vent op schoot Against God and Government |
|
quote:hij heeft het gered. Hij was bijna doorgereden naar amsterdam omdattie de klapdeurtjes van de trein niet open kon krijgen, de arme schat. sindsdien niets meer van vernomen. wat een chaos, prachtig! |
|
quote: ZOooo jammer dat ik Nifelheim heb moeten missen. Dat was eigenlijk de enige band die ik nog nooit gezien had waar ik echt voor ging. Asphyx ook wel, maar daar ben ik na een nummer of 4 bij weg gegaan voor Vreid. De rest van de bands had ik allemaal al een x gezien en er waren zooooo veel bekenden. En nu dan nog op foto's mensen zien die ik daar dus niet ben tegen gekomen. ehehhehe Beli, je moet nu echt uitstappen.. beli... nu uitstappen.. Beli godver, je moet nu echt de trein uit.. De heren hebben een taxi gepakt. Zillah en ik zijn maar gaan fietsen. Dat was het beste voor iedereen Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: ja nou ja. zoiets was het. stond nog vrij lang met Marion na te kletsen totdat ik echt omviel zo'n beetje. en ik heb spierpijn in mijn buik, joh! wtf! |
|
Mooi feestje was het zeker, tenminste tot een uur of 8. Gelukkig een vet lieve vent thuis die zijn zieke vrouwtje op kwam halen. Qua bands ook niet al teveel gezien, wel veel mensen Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
quote: Ja jammer joh, Nifelheim was echt geniaal!!! |
|
quote:ik heb 3 kwart nummer gehoord toen moesten we echt met de trein mee. Thanx nog Judge M. dat ik evetueel kon blijven crashen, maar ik kon je niet meer vinden toen iedereen er vandoor ging dus ben ik ook maar met de trein gegaan. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Ik wil terug Het is de lichtinval ;') |
|
quote: Ja en als het nou een band was die wel vaker live te bewonderen is....... |
|
quote: Ik koop een kaartje puur voor de langharige kerels op het podium, ik ga ook alleen naar concerten toe als ik weet dat er mooie kerels op het podium staan. Een stijve nek krijg je van het kijken gewoon, jeetje! |
|
quote:Ja precies. Dat is het hele eieren eten Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote:Dank voor de stoel nog. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:Die had je echt nodig he Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Daar heb je honderd procent gelijk in, want de hoeveelheid bezopen bierbuiken wat tegen me aanknalt, en denkt dat hun er alleen, zijn hangen me mijn keel uit. En zeker als jezelf nooit alcohol drinkt. |
|
quote:jah jammer. niets aan te doen. Lieve vent heb je wel Moon actie: Moon: "is dat Nathalie?" Ik: "ehhhh.." Moon: rent op meisje af, knijpt d'r vol in d'r kont "kippekontje!!!" ... Meisje draait zich verschrikt om. Moon: "ohw sorry, ik dacht dat je iemand anders was!" Geniaaal pijn in m'n wangen van het lachen Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote:Dikke vette +1! Mooi feestje weer. Bijna geen bands gezien maar Asphyx was te gek |
|
Superdag gehad! ] |
|
quote: Heel veel bands gezien, bijna alles eigenlijk wel. Alleen de Rusty Stage een beetje verwaarloosd.... Maar helemaal geslaagd! Top 5 bands: - Hollenthon - Nifelheim - Marduk - Sodom - God Dethroned |
|
quote:Dat kwam eigenlijk goed uit want er bleven al meer mensen slapen dan verwacht Maar Jolijn belde me inderdaad al om te vertellen dat je mee terug naar Utrecht was ja. En alles kwam goed |
|
quote: Weet je vrouw nu al waar ze me van kent? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Poeh dat zou hier worden: 1. Asphyx 2. Primordial 3. Haemorrhage 4. Cruachan 5. Unleashed/Hollenthon/Nifelheim (gedeelde 5e plaats) |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |