|
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Dankuu Hehe nee we waren 'm na 5 minuten weer vergeten |
|
quote:Homo! Yes yes! |
|
quote: Het kwartje valt weer |
|
Zo, thuis en jeetje, wat was ik zat, eigenlijk alleen Cruachan volledig gezien erna gewoon in het bier gevlogen Het was zoooooooooo gezellig Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote:Heb je nog best vlot gedaan Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: vlot verkeer en niet verkeerd rijden FTW Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
He beli hahaha prachtig hoe jij gister om me heen kwam hangen haha Het is de lichtinval ;') |
|
was erg tof. Cruachan was erg gaaf. Veel met mensen gepraat en erg belangrijk geknuffeld. En er was ook zitplek buiten de niet rokersruimte. De hekken in het midden van de zalen zaten prima. Heb ze in twee zalen uitgeprobeerd. En ook de trapleuning en de trapjes naar de kelder zater uitstekend. Behalve dat ik ontzettend veel zm'ers heb gezien heb ik ook erg veel niet zm'ers gezien die ik in tijden niet had gezien. Erg gaaf en leuk endezo. |
|
Aardig festival..vrij beperkt eten en sommige plee's waren veranderd in een lake of piss (alleen Slayer in de Statenhal was erger), maar een paar toffe bands zoals Asphyx en Hollenthon (Conspirator! Helaas geen Lords of bedlam) maakten het de moeite waard! Tegenvaller vond ik Henri Sattler van God dethroned die echt z 'n dag niet leek te hebben met steeds te laat met teksten in te vallen; setlist keuze kon ook beter trouwens. Marduk vind ik muzikaal niet zo bijster interessant, maar ze kwamen goed over! De zanger was goed bij strot en de rest ook goed op dreef! Severe Torture was trouwens ook erg goed, al bevallen me de nummers met de trage stukken wat minder. Leuke metalmarkt idd! De vorige edities was me het nooit opgevallen en kocht ik niet verder dan de kelderzaaltje. Verder weinig bands gezien maar wel gezellig weerzien en/of bijgekletst met een & ander; nog verjaarsbiertjes gehad Judge M? Het alcoholgehalte was wel weer ernstig; BRG die met me in de lift wou om te demonstreren dat je ook prima door de roostertjes in die lift kan pissen.. Een of andere dame vloog me een paar keer om de nek maar kwam me op zich wel vaag bekend voor maar kon ik eigenlijk totaal niet plaatsen.. Vaag... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote:Eh, verklaar je nader, BRG? quote:En dat is erg omdat? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Wat een absurd gezellig feestje weer. Ik heb voor mijn doen erg veel bands gezien, waarbij vooral Severe Torture, God Dethroned, Asphyx en Hollenthon me aangenaam omver bliezen. De drummer van Holy Moses wint de award voor Blijste Drummer van het Festival, en Sodom krijgt bonuspunten voor de Motörhead-cover. Herinner ik me dat allemaal ja? Ja joh, dankzij een uitgekiend alcoholprotocol heb ik me de hele avond staande weten te houden. Ik heersch! Overige hoogtepunten: * Het knuffelgehalte van het festival. * Vriendinnetjes in gevecht met de zwaartekracht. * Ouderwets "anaaaaaaal!!" door de zaal horen schallen (ah, nostalgie...). * "Dichterbij... Ver weg..." * "Wacht, ik zie je lens liggen. Ik pak hem wel even." *krak!* "Oh, het was een harde lens dus?" * Vrienden maken in de trein naar Brummen. * Ontbijten bij De Ulk. Hoe feestelijk! Volgend weekend weer? Aaargh, nog helemaal in feeststemming. “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
quote:nou zeg, zo lang hebben wel elkaar toch ook weer niet gezien Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote:Je was de enige. Erg attent van je! Thanks nog! |
|
quote: Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote:Neheeee! Dat was niet het enige biertje wat ik die dag gedronken heb hoor |
|
quote: Hihi ik was danig verward door die speelrooster wijzigingen + bier, maar nog niet zó verward haha! Overigens die speelschema wijzigingen; ik kon het toch niet laten de fanatieke Mardukfans (oa mijn eigen vriendinnetje flink af te zeiken door het als hun beste optreden ooit te bestempelen (Unleashed speelde nl op hun plaats; verbazing alom etc) hehe The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote:je meent het.. @ muti: blijft leuk. HOge MAUw [Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 02-12-2007 22:39] Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Tja; Die Blonde Rockgod die me om de vijf minuten een hand kwam geven. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: |
|
quote:ik kreeg alleen maar kusjes Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
en ik pistips The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
En ik moest bier voor hem gaan halen omdat meneer zelf (rond een uur of 7 al) te lam was om het zelf te bestellen of het niet meer kreeg van het barpersoneel om die reden |
|
Aan de verhalen te lezen zal de organisatie wel blij met de drankomzet zijn geweest |
|
quote:klopt jah.. vraag me dan nog steeds af waarom hub dan nog wel kreeg Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |