|
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
Waar ligt Vlaanderen dan, 22je? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Vet! God Dethroned! Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Ik heb eigenlijk nog helemaal nog niet zo veel zin om te gaan. Ik ben zo brak als de pest. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Ook al. Dan kun je mooi een team vormen met MMayo... Bareuh... |
|
quote: SHIT .. dat wordt hardwerken!! even indrinken ;-) |
|
Niemand heeeeeeeeeeeel toevallig nog een kaartje over? |
|
quote: Dan zijn we zeker ook gelijk een soort van ZM-Stelletje? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Beetje heel erg last-minute, maar ik moet (helaas) mijn kaartje verkopen omdat ik ziek ben. Hij kan worden opgehaald in Nijmegen (10min vanaf Arnhem met de trein). Interesse? Mail: mischa.monks APENSTAARTJE gmail.com Met je tel. nummer in de e-mail. P.s.: Ik heb het aankoopbewijs er ook nog bij, hij is dus echt. :-) |
|
quote: quote:Ik zie mogelijkheden |
|
quote: Ik ga nu bellen en mailen |
|
Dit gaat 'm niet meer worden vrees ik [Dit bericht is gewijzigd door 6sic6 op 01-12-2007 14:00] |
|
quote: Toch wel . :-) |
|
Zoo het was zeker wel gaaf!!!! Sodom speelde goed! Maruk was heerlijk! En bij Primordial mocht ik backstage dus alles vanaf het podium bekeken Het is de lichtinval ;') |
|
Shit zeg wat was het supergezellig en helemaal geweldig. Voor mijn doen echt veel bands gemist, onbewust ook nog eens. Heb wat meegekregen van Cypher (keurige opening heren) en God Dethroned en verder waren Primordial, Cruachan, Hollenthon, Haemorrhage (ik moet altijd weer lachen om die zanger) super! Unleashed was ook lekker, alleen vond ik het in de zaal toen echt veeeeeels te druk, dus maar klein stukje gezien. Nifelheim (van wat ik zag) leek me ook wel aardig maarrrr Asphyx was voor mij de band van de dag. Dat optreden knalde gewoon, prima uitleef muziek Ontzettend veel bekenden ook weer [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 02-12-2007 11:29] |
|
Oh en oja.. paar plaatjes Drukte enzo En eten bij de wok: Ja echt waar, het is tauge op de muur.. geen bami. Bami ziet er zo uit *kwak* Posers! En traditie! Met een nieuw slachtoffer.. De rest staat op http://s64.photobucket.com/albums/h168/Mayo82/ArnhemMetalMeeting2007/?start=0 |
|
Zo toch nog een kaartje weten te bemachtigen. Vond het supergezellig en goeie bands gezien Bedankt Mischa [Dit bericht is gewijzigd door 6sic6 op 02-12-2007 3:34] |
|
met een hele zatte belg En Primordial vanaf het podium: [Dit bericht is gewijzigd door Kimmey op 02-12-2007 9:14] Het is de lichtinval ;') |
|
was gezellig dagje, helaas wel redelijk wat bands gemist, (LEES: CRUACHAN, SEVERE TORTURE EN NIFELHEIM HAD IK OOK GRAAG WILLEN ZIEN) maargoed, Unleashe en Holy Moses waren gewoon heerlijk, Marduk was wel ok, alleen geluidskwaliteit was erg laag helaas, Primordial en God Dethroned ook lekker, en Vreid mocht er eerlijk gezegd ook best wezen, alleen speelden ze veeels te slordig en bij Sodom lekker hele concert op eerst rij gestaan Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
nou het was allemaal lekker gemütlich vriendelijke mensen, frisse lucht, nette bands. iedereen deed zijn best zelfs bij de meest blacke noor kon ik nog een glimlach ontwaren. |
|
godverretering, mijn ik ben-dom-blondje look is wel gelukt http://i64.photobucket.com/albums/h168/Mayo82/ArnhemMetalMeeting2007/S7300288.jpg?t=1196587185 maar het was wel leuk, teveel gedronken, jammer Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
kom eens op msn chick Het is de lichtinval ;') |
|
Begin van de dag, meerdere malen het rookalarm dat afging in de grote zaal. Direct securitylui die rondkeken waar er werd gerookt. Veel mensen hielden zich wel aan het verbod leek het wel, tot halverwege de dag en er hier en daar weer gewoon gerookt werd hehe. Best lekker een redelijk frisse zaal, volgende keer ook zweetlucht en bierscheten verbieden Oja, hey Hubje.. ben je nog thuis terecht gekomen (ik zal je maar niet het "hoe" vragen hehe)? [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 02-12-2007 11:43] |
|
Ant wark. Geslaagd feestje. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote:Fuck, wat was ik mega zat....ik ben het grootste gedeelte van de avond kwijt....weet dat ik bij Unleashed heb gestaan en dat ik Severe Torture en Vreid nog heb gezien. Het eerste wat ik daarna weer weet is dat ik in Nijmegen op het station ben gestrand en daarna is er weer een zwart gat in mijn geheugen. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |