|
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
Het was weer een super geslaagd feestje! Veel bekenden gesproken, de bands die ik wilde zien heb ik gezien. Hoogtepunten waren: Unleashed Asphyx Sodom Haemorrhage Primordial op een afstandje bekeken, en dat klonk wel goed. Ik vond Marduk erg tegenvallen, wat een slecht geluid, ben na een paar nummers maar weg gelopen. |
|
God Dethroned heb ik erg bewust meegekregen, erg gaaf optreden. Vreid heb ik ook nog gezien en een stuk sodom, verder beetje rondgelopen, geouwehoerd met mensen, mn vervoer naar huis kwijt raken en weer tergugvinden(x5) en meer gezopen dan goed voor me was. Wel een geslaagd dagje. |
|
Top 5: 1. Primordial 2. Marduk 3. Sodom 4. Hollenthon 5. Nimfelheim Het is de lichtinval ;') |
|
Ik kom niet eens aan een top 5. Ik weet dat ik Severe Torture en Vreid heb gezien en ik heb van anderen gehoord dat ik ook Unleashed en Primordial heb gezien. Mijn lijstje is dus als volgt: 1. Vreid 2. Severe Torture Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
heb geen idee wat ik nog meer gezien heb maar die kan ik herinneren hehe Het is de lichtinval ;') |
|
Top 5: - Primordial, al galmde het allemaal wel een beetje en haalde het optreden niet bij het optreden in de Goudvishal een jaar of 3 geleden. - ouwehoeren in de rooklounge - ouwehoeren in de naar warm vlees ruikende hal - ouwehoeren in de kelder - elders ouwehoeren |
|
WOAHHH ik vond het echt wel gezellig! Niet echt superveel van bands gezien... Ik heb wel de drumstok van de drummert van God Detroned gevangen! Alleen ik heb m aan aapmens overhandigd... Goh hij sprong een gat in de lucht van blijheid! Verder vind ik dat ik ook goed gezorgt heb voor mensen... BRG en Ohneschwanz van eten voorzien, meer drinken gehaald voor anderen dan voor mezelf, gerockt till the bone én gebobt! De afterparty in de willemeen was ook erg vet! Dikke heerschhhh |
|
Hoogtepunten: - ASPHYX - Unleashed - Holy Moses - God Dethroned - Sodom [Dit bericht is gewijzigd door De Ulk op 02-12-2007 19:25] Bareuh... |
|
quote: Ghehehehe ja er is wat afgeouwehoert! Donders! |
|
zo mooi. De niet rokers waren zo blij dat het eindelijk een x rookvrij kon.. waar stonden ze te auwehoeren?? Juist in het rokershol Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Hoogtepunten: Unleashed Sodom(Tot het moment dat mijn enkel half verbrijzelde) Asphyx Wel raar overigens met het geschommel van de speeltijden...we stonden op Marduk te wachten, en ineens speelde Unleashed(Niet dat dit erg was natuurlijk) |
|
quote:Ja idd. Volgens Nix waren daar alle gezellige mensen |
|
quote: Daar was ik wel veel van de tijd te vinden... Goh dus ik ben ook wel gezellig Maaaar wat nix zegt klopt wel want daar waren ook veel gezellige mensen! Net als in de lift, bij de hal waar vreten verkocht werd en alle andere plekken waar dom geouwehoert werd... Maarja dan was de rokersruimte toch wel de prettigste plek om te gaan jawel ZITTEN |
|
quote:zitten ???? Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Jaaa joh stoelen, barkrukken... Ik heb in totaal denk ik een halfuur gezeten ofzo... (alle korte stukjes bij elkaar ja) waarvan het meeste van de tijd er 1 of meer mensen op schoot zaten Maar wel hemels hoor effe zitten naar heel lang staan..... |
|
quote: hahaha, ja. Daar doelde ik op met mijn comment achter de naam van NIX in het Zet Emmers gespot topic. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Was er echt een rokershol? En verder mocht je nergens roken? Against God and Government |
|
quote:jep.. ehmmm officieel niet neen. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote:ohw ik heb alleen aan de bar 'gehangen'. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Ben ik blij dat ik dan niet gegaan ben, als ze al zo triest gaan doen Against God and Government |
|
quote:over een jaar of wat is het overal zo. 't is niet anders. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Enkel + ontnuchteren. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
zijn aardig wat pootjes gesneuveld zo te horen. Kreeg gister wel bijna een crowdsurfer op m'n dak (marduk). Ik had het helemaal niet door totdat ik ineens op een hand wankelde. hehehe. die gast lag daar volgens mij al een tijdje. En ik hoorde net al van iemand dit verhaal: blijkt dus dat ze een monitor op d'r hand had gekregen 4 plaatsen gebroken ! Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Ik ben vandaag ook langs het ziekenhuis geweest en mag een paar dagen op krukken lopen met m'n voet in het verband. Als ik er dan nog last van heb moeten er foto's gemaakt worden. |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |