IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33
Auteur:
Topic : Arnhem Metal Meeting- zaterdag 1 december 2007 (deel 2) Vorige pagina | Volgende pagina
Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 02-12-2007 18:41 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 2 december 2007 18:33 schreef Judge M. het volgende:
Dat kwam eigenlijk goed uit want er bleven al meer mensen slapen dan verwacht

Maar Jolijn belde me inderdaad al om te vertellen dat je mee terug naar Utrecht was ja. En alles kwam goed

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

mardukfan
Usericon van mardukfan
Posted 02-12-2007 18:41 by mardukfan Wijzig reactieProfiel van mardukfanQuote dit bericht

Het was weer een super geslaagd feestje! Veel bekenden gesproken, de bands die ik wilde zien heb ik gezien.
Hoogtepunten waren:
Unleashed
Asphyx
Sodom
Haemorrhage

Primordial op een afstandje bekeken, en dat klonk wel goed. Ik vond Marduk erg tegenvallen, wat een slecht geluid, ben na een paar nummers maar weg gelopen.

Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 02-12-2007 18:43 by Murdering Monk Wijzig reactieProfiel van Murdering MonkQuote dit berichthttp://www.myspace.com/murdering_monk

God Dethroned heb ik erg bewust meegekregen, erg gaaf optreden. Vreid heb ik ook nog gezien en een stuk sodom, verder beetje rondgelopen, geouwehoerd met mensen, mn vervoer naar huis kwijt raken en weer tergugvinden(x5) en meer gezopen dan goed voor me was.

Wel een geslaagd dagje.

True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband

Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 02-12-2007 19:14 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

Top 5:

1. Primordial
2. Marduk
3. Sodom
4. Hollenthon
5. Nimfelheim

Het is de lichtinval ;')

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 02-12-2007 19:15 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Ik kom niet eens aan een top 5. Ik weet dat ik Severe Torture en Vreid heb gezien en ik heb van anderen gehoord dat ik ook Unleashed en Primordial heb gezien. Mijn lijstje is dus als volgt:

1. Vreid
2. Severe Torture

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 02-12-2007 19:16 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

heb geen idee wat ik nog meer gezien heb maar die kan ik herinneren hehe

Het is de lichtinval ;')

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 02-12-2007 19:18 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Top 5:

- Primordial, al galmde het allemaal wel een beetje en haalde het optreden niet bij het optreden in de Goudvishal een jaar of 3 geleden.
- ouwehoeren in de rooklounge
- ouwehoeren in de naar warm vlees ruikende hal
- ouwehoeren in de kelder
- elders ouwehoeren

LLphotograph
metaLL
Usericon van LLphotograph
Posted 02-12-2007 19:19 by LLphotograph Wijzig reactieProfiel van LLphotographQuote dit berichthttp://www.LLvizion.com

WOAHHH ik vond het echt wel gezellig! Niet echt superveel van bands gezien... Ik heb wel de drumstok van de drummert van God Detroned gevangen! Alleen ik heb m aan aapmens overhandigd... Goh hij sprong een gat in de lucht van blijheid! Verder vind ik dat ik ook goed gezorgt heb voor mensen... BRG en Ohneschwanz van eten voorzien, meer drinken gehaald voor anderen dan voor mezelf, gerockt till the bone én gebobt! De afterparty in de willemeen was ook erg vet! Dikke heerschhhh

De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 02-12-2007 19:25 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

Hoogtepunten:

- ASPHYX
- Unleashed
- Holy Moses
- God Dethroned
- Sodom

[Dit bericht is gewijzigd door De Ulk op 02-12-2007 19:25]

Bareuh...

LLphotograph
metaLL
Posted 02-12-2007 19:29 by LLphotograph Wijzig reactieProfiel van LLphotographQuote dit berichthttp://www.LLvizion.com

quote:
Op 2 december 2007 19:18 schreef Valorian het volgende:
Top 5:

- Primordial, al galmde het allemaal wel een beetje en haalde het optreden niet bij het optreden in de Goudvishal een jaar of 3 geleden.
- ouwehoeren in de rooklounge
- ouwehoeren in de naar warm vlees ruikende hal
- ouwehoeren in de kelder
- elders ouwehoeren

Ghehehehe ja er is wat afgeouwehoert! Donders!

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 02-12-2007 19:32 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

zo mooi. De niet rokers waren zo blij dat het eindelijk een x rookvrij kon.. waar stonden ze te auwehoeren?? Juist in het rokershol

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 02-12-2007 19:37 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

Hoogtepunten:
Unleashed
Sodom(Tot het moment dat mijn enkel half verbrijzelde)
Asphyx
Wel raar overigens met het geschommel van de speeltijden...we stonden op Marduk te wachten, en ineens speelde Unleashed(Niet dat dit erg was natuurlijk)

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 02-12-2007 19:43 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 2 december 2007 19:32 schreef Cadaveria het volgende:
zo mooi. De niet rokers waren zo blij dat het eindelijk een x rookvrij kon.. waar stonden ze te auwehoeren?? Juist in het rokershol
Ja idd.

Volgens Nix waren daar alle gezellige mensen

LLphotograph
metaLL
Posted 02-12-2007 19:56 by LLphotograph Wijzig reactieProfiel van LLphotographQuote dit berichthttp://www.LLvizion.com

quote:
Op 2 december 2007 19:43 schreef Judge M. het volgende:
Ja idd.

Volgens Nix waren daar alle gezellige mensen

Daar was ik wel veel van de tijd te vinden... Goh dus ik ben ook wel gezellig Maaaar wat nix zegt klopt wel want daar waren ook veel gezellige mensen! Net als in de lift, bij de hal waar vreten verkocht werd en alle andere plekken waar dom geouwehoert werd... Maarja dan was de rokersruimte toch wel de prettigste plek om te gaan jawel ZITTEN

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 02-12-2007 19:58 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 2 december 2007 19:56 schreef LLphotograph het volgende:
ZITTEN
zitten ????

LLphotograph
metaLL
Posted 02-12-2007 20:01 by LLphotograph Wijzig reactieProfiel van LLphotographQuote dit berichthttp://www.LLvizion.com

quote:
Op 2 december 2007 19:58 schreef Cadaveria het volgende:
zitten ????

Jaaa joh stoelen, barkrukken... Ik heb in totaal denk ik een halfuur gezeten ofzo... (alle korte stukjes bij elkaar ja) waarvan het meeste van de tijd er 1 of meer mensen op schoot zaten Maar wel hemels hoor effe zitten naar heel lang staan.....

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 02-12-2007 20:05 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 2 december 2007 19:32 schreef Cadaveria het volgende:

hahaha, ja.
Daar doelde ik op met mijn comment achter de naam van NIX in het Zet Emmers gespot topic.

Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.

Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 02-12-2007 20:08 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

Was er echt een rokershol? En verder mocht je nergens roken?

Against God and Government

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 02-12-2007 20:08 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 2 december 2007 20:08 schreef Rotzak het volgende:
Was er echt een rokershol? En verder mocht je nergens roken?
jep.. ehmmm officieel niet neen.

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 02-12-2007 20:09 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 2 december 2007 20:01 schreef LLphotograph het volgende:
Jaaa joh stoelen, barkrukken... Ik heb in totaal denk ik een halfuur gezeten ofzo... (alle korte stukjes bij elkaar ja) waarvan het meeste van de tijd er 1 of meer mensen op schoot zaten Maar wel hemels hoor effe zitten naar heel lang staan.....
ohw ik heb alleen aan de bar 'gehangen'.

Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 02-12-2007 20:10 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

quote:
Op 2 december 2007 20:08 schreef Cadaveria het volgende:
jep.. ehmmm officieel niet neen.

Ben ik blij dat ik dan niet gegaan ben, als ze al zo triest gaan doen

Against God and Government

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 02-12-2007 20:11 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 2 december 2007 20:10 schreef Rotzak het volgende:
Ben ik blij dat ik dan niet gegaan ben, als ze al zo triest gaan doen
over een jaar of wat is het overal zo. 't is niet anders.

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 02-12-2007 20:15 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 2 december 2007 17:52 schreef Cadaveria het volgende:
Die had je echt nodig he

Enkel + ontnuchteren.

What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 02-12-2007 20:17 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

zijn aardig wat pootjes gesneuveld zo te horen. Kreeg gister wel bijna een crowdsurfer op m'n dak (marduk). Ik had het helemaal niet door totdat ik ineens op een hand wankelde. hehehe. die gast lag daar volgens mij al een tijdje. En ik hoorde net al van iemand dit verhaal: blijkt dus dat ze een monitor op d'r hand had gekregen 4 plaatsen gebroken !

6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 02-12-2007 20:23 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

quote:
Op 2 december 2007 20:17 schreef Cadaveria het volgende:
zijn aardig wat pootjes gesneuveld zo te horen. Kreeg gister wel bijna een crowdsurfer op m'n dak (marduk). Ik had het helemaal niet door totdat ik ineens op een hand wankelde. hehehe. die gast lag daar volgens mij al een tijdje. En ik hoorde net al van iemand dit verhaal: blijkt dus dat ze een monitor op d'r hand had gekregen 4 plaatsen gebroken !

Ik ben vandaag ook langs het ziekenhuis geweest en mag een paar dagen op krukken lopen met m'n voet in het verband. Als ik er dan nog last van heb moeten er foto's gemaakt worden.

Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com