IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33
Auteur:
Topic : Arnhem Metal Meeting- zaterdag 1 december 2007 (deel 2) Vorige pagina | Volgende pagina
Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 03-12-2007 20:13 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 3 december 2007 20:11 schreef Bonnie het volgende:
hmmm ik heb je niet gezien. Normaal ben je prominent aanwezig ...
Volgens sommigen was ik dus wel zeker prominent aanwezig heb ik zojuist gehoord hahahaha...volgende keer maar van de vodka afblijven hehehe

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 03-12-2007 20:36 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 3 december 2007 19:12 schreef nuclearwarfare het volgende:
Niet dat dat specifiek betrekking heeft op Nix of op iemand anders, maar die houding is inderdaad schijtirritant.

Welnee, helemaal niet irritant, mensen doen maar lekker waar ze zin in hebben hoor.

Maar ik vind het wel... apart :')

Fickt nicht mit dem Raketemensch!!

Regeer
! Metalized Blood !
Usericon van Regeer
Posted 03-12-2007 20:48 by Regeer Wijzig reactieProfiel van RegeerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/regeer

quote:
Op 3 december 2007 20:13 schreef Hub de Gallier het volgende:
Volgens sommigen was ik dus wel zeker prominent aanwezig heb ik zojuist gehoord hahahaha...volgende keer maar van de vodka afblijven hehehe
Nog bedankt daarvoor idd... Dat heeft mij ook genekt!

Hub de Gallier
Posted 03-12-2007 21:02 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 3 december 2007 20:48 schreef Regeer het volgende:

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 03-12-2007 21:05 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 3 december 2007 20:48 schreef Regeer het volgende:

Je had het zelfs al over aanstaande vrijdag een emmertje mee te nemen naar mijn huis ivm kotsgevaar trouwens waaazig hehe.

Hub de Gallier
Posted 03-12-2007 21:06 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 03-12-2007 21:13 by Wansmaak Wijzig reactieProfiel van WansmaakQuote dit berichthttp://www,judgementday.nl

quote:
Op 3 december 2007 20:36 schreef M. het volgende:
Welnee, helemaal niet irritant, mensen doen maar lekker waar ze zin in hebben hoor.

Maar ik vind het wel... apart :')

Apart? Ik vind het vrij weird. Spreek dan met een paar mensen thuis bij iemand af.

Als ik al naar een concert ga, dan ga ik zeker voor de muziek. Ik vind een beetje kletsen met bekenden prima, maar zodra de band begint die ik wil zien, dan is het ook meteen einde gesprek, niet eens sorry, wansmaak staat tussen het publiek.

[Dit bericht is gewijzigd door Wansmaak op 03-12-2007 21:14]

“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 03-12-2007 21:17 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 3 december 2007 21:13 schreef Wansmaak het volgende:
Als ik al naar een concert ga, dan ga ik zeker voor de muziek. Ik vind een beetje kletsen met bekenden prima, maar zodra de band begint die ik wil zien, dan is het ook meteen einde gesprek, niet eens sorry, wansmaak staat tussen het publiek.

Ghehe inderdaad, ik mis geen bands die ik graag wil zien en ik loop ook zo weg als het tijd is om die bands te gaan kijken. Zoals op weg naar Asphyx.. heeey Mayo! Hoi, geen tijd, Asphyx!! Doei! Daarom ook wel erg prettig ergens alleen heen te gaan, geen getreuzel en gedoe.

Vampire John
alias Lord Neithan
Usericon van Vampire John
Posted 03-12-2007 21:24 by Vampire John Wijzig reactieProfiel van Vampire JohnQuote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl; http://www.myspace.com/neithan_666; www.dynamo666.nl

quote:
Op 3 december 2007 19:58 schreef Y Draig Goch het volgende:

Ook de afterparty was leuk, grappig ook dat er allerlei bandleden rondliepen.

Ik ben volgens mij één van de weinigen die wel gezopen heeft maar dat met mate deed. Ik heb flink gelachen om mensen die allejezus ver van de wereld waren.

Volgens mij heb ik Hub wel gezien hoor, alleen was hij niet, zoals iemand anders dacht, met mij meegelopen. Nog even een zat hoogtepuntje uit de Willemeen (ik was als heer Goch): ligt een grietje in een onmogelijke houding beneden aan de trap (bj de garderobe) te slapen, geen beweging in te krijgen. Op een gegeven moment zet Stormrider Black Magic van Slayer in, na een paar tonen beginnen de voetjes mee te bewegen, en aan het einde van het nummer staat de dame doodgemoedereerd op om vrolijk verder te gaan in de Willemeen. Ik weet niet wie het was, maar als ze dit leest: jij bent een metalwief!

Verder weinig toe te voegen, al vond ik het iets tammer als voorgaande jaren. Dat kon echter ook aan mij liggen ivm familie-omstandigheden die ik net achter de rug had en daarom nog even minder bezig ben met de dagelijkse metal gang van zaken...

Wat wel lastig was; geen veranderde running order ergens in de zalen opgehangen ivm het wegvallen van Satyricon...

Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis...

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 03-12-2007 21:28 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Ik heb een heeeeeeeeeeeeeleboel schema's staan uitdelen met daarop de juiste tijden, als extra promotie voor Occultfest. Veel waren daar wel erg blij mee ook.

Hub de Gallier
Posted 03-12-2007 21:28 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 3 december 2007 21:28 schreef MMayo het volgende:
Ik heb een heeeeeeeeeeeeeleboel schema's staan uitdelen met daarop de juiste tijden, als extra promotie voor Occultfest. Veel waren daar wel erg blij mee ook.

Regeer
! Metalized Blood !
Usericon van Regeer
Posted 03-12-2007 21:52 by Regeer Wijzig reactieProfiel van RegeerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/regeer

quote:
Op 3 december 2007 21:05 schreef MMayo het volgende:
Je had het zelfs al over aanstaande vrijdag een emmertje mee te nemen naar mijn huis ivm kotsgevaar trouwens waaazig hehe.
Als Hub zijn rooide Vodka thuislaat, zal het wel gaan meevallen, hoor

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 03-12-2007 21:55 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 3 december 2007 21:52 schreef Regeer het volgende:

1 emmer, een doekje en wat tapijtreiniger meegeven dan maar?

Hub de Gallier
Posted 03-12-2007 21:57 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 3 december 2007 21:52 schreef Regeer het volgende:

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 03-12-2007 21:57 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 3 december 2007 21:28 schreef MMayo het volgende:

Dat was erg relaxed ja! Gelukkig kwam ik er ook op tijd achter dat de enige band die ik echt wilde zien 2 uur naar voren was geschoven, zelfs t.o.v. jouw last minute flyer (Primordial <-> Marduk switch)

Ik vond het verder wel jammer dat het restaurant door zijn functie als rooklounge niet meer gebruikt kon worden voor een goede maaltijd. Het eten was dit jaar dan ook van zo ongeveer hetzelfde niveau als de line-up

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 03-12-2007 22:00 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Het eten is er elk jaar verschrikkelijk en toch trap ik er altijd weer in en bestel ik een broodje warm vlees, wat uitermate ranzig was. Nee, avondeten doet men keurig en beschaafd bij de wok aan de overkant.

Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 03-12-2007 22:02 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Wie heeft er eten nodig als er bier is? Berstensvol met koolhydraten.

She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 03-12-2007 22:03 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Damn was tof concertje. Ik heb bijna alle bands in m'n eentje staan kijken. Vond het al raar want er waren genoeg mensen die ik ken, maar als ik de verhalen hier zo hoor snap ik al waarom
Unleashed gaf het gebruikelijke cliché optreden, Cruachan was erg lollig, Primordial het absolute hoogtepunt natuurlijk, Asphyx was een heerlijk oldschool feestje met veel grijs/geenharigen in het publiek. Ik werd alleen een beetje afgeleid door twee lekkere moppies die elkaar uitgebreid stonden te zoenen & betasten *ahum* dus jah... oh en Marduk was weer eens vreselijk saai en Hollenthon blijft vet ook al komt driekwart van cd.
Toen maar bekenden gaan zoeken en die grotendeels in zeer dronken toestand gevonden.

Zenial

blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 03-12-2007 22:45 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 3 december 2007 22:00 schreef MMayo het volgende:
Het eten is er elk jaar verschrikkelijk en toch trap ik er altijd weer in en bestel ik een broodje warm vlees, wat uitermate ranzig was. Nee, avondeten doet men keurig en beschaafd bij de wok aan de overkant.

O.

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 03-12-2007 22:47 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 3 december 2007 22:00 schreef MMayo het volgende:
Ik ben na de AMM nog gaan eten bij de cafetaria op de Korenmarkt en die had heerlijke broodjes warm vlees

blonde rockgod
Posted 03-12-2007 22:52 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 3 december 2007 22:47 schreef Judge M. het volgende:
Ik ben na de AMM nog gaan eten bij de cafetaria op de Korenmarkt en die had heerlijke broodjes warm vlees

Hmmmmmmm, na de AMM heb ik dus met dhr. Coenen staan hupsen in plassen blijkbaar....

7th Fallen Angel
Oh RLY?
Usericon van 7th Fallen Angel
Posted 03-12-2007 22:53 by 7th Fallen Angel Wijzig reactieProfiel van 7th Fallen AngelQuote dit bericht

quote:
Op 3 december 2007 22:52 schreef blonde rockgod het volgende:
Hmmmmmmm, na de AMM heb ik dus met dhr. Coenen staan hupsen in plassen blijkbaar....

Niet eens bosjes gejumpd?

LLphotograph
metaLL
Usericon van LLphotograph
Posted 03-12-2007 22:54 by LLphotograph Wijzig reactieProfiel van LLphotographQuote dit berichthttp://www.LLvizion.com

quote:
Op 3 december 2007 22:52 schreef blonde rockgod het volgende:

En FRNK en LL ja...
En de terugweg in je eentje... En maar klagen dat het koud was
En je hebt jezelf bijna doodgelopen om door rood te lopen terwijl er 14 auto's aankwamen met 80KM per uur die vol op de rem trapten... Maffe kerel dat je dr bent

[Dit bericht is gewijzigd door LLphotograph op 03-12-2007 22:54]

blonde rockgod
Posted 03-12-2007 22:54 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 3 december 2007 22:53 schreef 7th Fallen Angel het volgende:
Niet eens bosjes gejumpd?

Nee, hahahaha, daar ben ik aardig vanaf... Godvrrrrrr dat heeft mij echt wel een paar jaar van mijn leven gekost al met al....

blonde rockgod
Posted 03-12-2007 22:55 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 3 december 2007 22:54 schreef LLphotograph het volgende:
En FRNK en LL ja...
En de terugweg in je eentje... En maar klagen dat het koud was
En je hebt jezelf bijna doodgelopen om door rood te lopen terwijl er 14 auto's aankwamen met 80KM per uur die vol op de rem trapten... Maffe kerel dat je dr bent

Achja, kijken of ze ook zouden stoppen was niet echt het slimste wat ik ooit gedaan heb

Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com