|
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik kan er niks aan doen dat ze afgezegd hebben.. maar ok ik zeg niks meer! Het is de lichtinval ;') |
|
quote: Woehoe! Frost die over het ijs uitglijdt hehe Briljant! Hopelijk nu nog een toffe opvuller (WASP?) The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Beetje trieste shit inderdaad. Ik ga zelf niet, maar ik kan me goed voorstellen dat er een hoop mensen flink balen. |
|
quote: Nou niet meer huilie huilie doen over je "winterdepressie" he. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: nee hoor Het is de lichtinval ;') |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Wat is Frost toch een kneus! |
|
Godver, gelukkig heb ik net een fles Highland Park gekocht die me uit deze winter depresssie kan helpen |
|
Frost pwned by Frost, de ironie Wel zuur voor de mensen die voor Satyricon een kaartje hadden gekocht. Maarja, tegen de frost ehhh vorst kan je niks doen he Fools who long for the Day of the Lord, what will the Day of the Lord mean to you? It'll be Darkness, not Light. It'll be as when a man runs from a lion and a bear meets him. The Day of the Lord is indeed Darkness, not Light. A Day of Gloom with no Dawn! |
|
ach dragonforce is in het land dus misschien kunnen ze die nog snel strikken |
|
Iedereen is tegen die tijd toch al lam |
|
Als dragonforce komt, ik niet |
|
mayhem heeft dan ook niks te doen Wil je muilperen? |
|
Hmm.. wel jammer dat Satyricon heeft gecancelled, maar goed. HEERSCH. Ik heb dr zin an. Nu nog ergens een crashplek regelen zodat ik niet dat tering end terug hoef naar Grunn. Verrassend triviaal |
|
quote: Daar is ook een reden voor |
|
quote: Nou doe dan maar Machine head ofzo |
|
quote:Dan mogen die morgen wegblijven zodat de rest langer kan spelen |
|
jammer van Satyricon idd. Fijn dat ik ze toch al een x gezien heb en ze waarschijnlijk deze x niet eens helemaal zou meekrijgen . Ben zoals waarschijnlijk de meesten, wel benieuwd of ze nog iets anders voor elkaar krijgen op zo'n kort termijn. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Ha, zonder Satyricon valt jullie hele festival in duigen! Mwuhaha. Ik wil ook. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote:Had je morgen maar naar de HMH moeten gaan |
|
quote:hehehehe echt niet, veel te veel andere gave bands en mensen! morgen avond pre-party StWa - HA Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: StWa - HA? http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Hehe wat kut, blij dat ik geen kaartje heb :') |
|
quote:Geen SttH? |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |