|
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
Oranjeboom en Bavaria moet je ook nooit drinken, koppijn bier Maar ik heb in elk geval nooit koppijn na wodka of whiskey, maar mijn ergste drank-ervaring is wel met wodka geweest, als in twee uur op de plee helemaal belabberd op de grond zitten, me aan de pleepot vasthoudend om niet van de vloer af te vallen en ervan overtuigd zijn dat ik de volgende dag niet meer ga halen. Mooie tijden waren dat She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Ik heb uberhaupt nooit een kater. Maar een heleboel dingen/dranken vind ik gewoon echt smerig. Maar ik kan rustig een nachtdoor aan de whiskey of het bier zonder ooit een kater te krijgen. Maar ik heb me en keer in mijn leven gewaagd aan oranjeboom en daarvan had ik na een half glas al hoofdpijn. Dus dat heb ik toen maar aan een arme student gegeven terwijl ik zelf een hj ben gaan halen. Een uurtje later was de koppijn weer weg en twee uur later was ik dronken van de hj. Maar daarna heb ik nooit meer een oranjeboom aangeraakt. |
|
Haha.. *denkt smirnoff ice* dat drink ik dus echt nooit en nooit meer he. Daar ben ik zoooo van de kaart door geweest, dat ik van een heleboel dingen niks meer weet.. behalve dan dat ik toen ik weer wakker werd dacht dat ik doodging van ellende. Sindsdien nooit meer zooo ver gegaan. |
|
Welk bier werd ggister eigenlijk geschonken? |
|
Jupiler |
|
quote: Niks van gemerkt, het smaakte goed |
|
quote:ohw hahaha.. ik gaf 2 muntjes en ik kreeg er een vol glas voor terug. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: daar heb ik goeie herinnering aan. Op de terugweg met de boot van dover naar Galais (schoolreisje londen) sameb met twee van de zusjes deinum 6 flessen smirnoff ice gekocht in de no tax winkel. (ik was 17 en wist de kassier te overtuigen dat ik het meemocht omdat ik het legaal mocht drinken in eigen land) Naar het buitendek en uit de regen en de wind naast de deur met dikke jassen aan gaan zitten (twee uur 's nachts ofzo en midden in februari). Aan het einde van de tweede fles (zo een tien minuten nadat we waren gaan zitten) ging de deur open. Waarop alledrie onze gedachtes waren: Shit meneer nitalesi (jehovagetuige) en mijn gedachte was, shit ik zit hier met twee meisjes van 14 en 15 te drinken ik wordt geschorst) Gelukkig stapte daar twee maatjes van ons door de deur die ons hebben geholpen de derde fles leeg te drinken. Waarop we vijf minuten later weer naar binnen zijn gegaan en alledrie een fles hebben verstopt in onze bagage. Hierna hebben we fijn met z'n drieen aangeschoten in het kinderspeeltuintje van de boot gespeeld en zijn alledrie in de bus op weg naar huis in slaap gevallen. Erg goeie herinnering, vooral omdat het niet een leraar was die door de deur stapte en ik niet geschorst werd. nu moet ik er nog even bij vertellen dat onze vriendelijke maatjes die ons doodsangsten hadden aangejaagd een joint meehadden wat de reis verder heeft ver aangenaamd en waardoor het ze vergeven is dat ze ons zo bang maakten. |
|
quote: zelfgemaakte dropshot op wacken.. oohww.. fout. 1 liter vodka + wat drop in 3 uur naar binnen.. Alhoewel het niet lang binnen zat. Paar jaar eerder voor een wc deur gekotst van de vodka. vergeten op te ruimen. maat van me stapt met blote voeten in mijn kots Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Maat van me was een paar jaar geleden tijdens een oud&nieuw feest in ons studentenhuis op mijn bed in slaap gevallen en voor de goede orde had hij ook nog even zijn maag leeggekotst op de vloerbedekking naast mijn bed. Drie weken lang in zijn kotsgeur gezeten voordat de lucht eindelijk weggetrokken was, en de vlek zit er geloof ik nog steeds [edit]Dat was dus ook van de wodka. [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 02-12-2007 23:47] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote:oud en nieuw.. lag lekker te slapen kruipt ineens een vriendin van me bij ons in bed al slaap wandelend. vodka dus. Daarom heb ik laminaat. Heb ook regelmatig mijn slaapkamer vloer bevuild. [Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 02-12-2007 23:50] Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Slaapwandelend, hmmmm? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Was erg gezellig, veels te veel bier gezopen maar toch wel alles gezien dat ik wilde zien, hoogtepunten toch zeker Sodom die zich revancheerden voor het baggergeluid vorig jaar in Amsterdam en nu IMO een terechte headliner was. UNLEASHED bewees weer eesn dat ze de beste/strakste Zweedse death metal act zijn, waanzinnig! Holy Moses was uiterst vermakelijk. Ashpyx zette ook een strakke set net maar dat begon me na 30 minuten wel een beetje te vervelen. |
|
De foto's staan inmiddels ook online op: http://www.metal-experience.com onder Fotos --> Festivals --> AMM 2007!!! Severe Torture God Dethroned Unleashed Primordial Asphyx Marduk Hollenthon . Sodom Nifelheim De rest is te vinden op mijn website. |
|
Mooie pics hoor! |
|
quote: Inderdaad, heb er nog wel mooi 2 dagen nasleep van! Écht geweldig. Maar ja, je gaat ook niet remi naar een of ander bandje staan kijken als je bekenden mensjes in dat hol zijn. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Maar ik vind jullie nog wel lief hoor I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Nee stel je voor, je hebt maar een paar tientjes entree betaald, dan wil je natuurlijk wel je vriendjes en vriendinnetjes spreken die je vorige week gesproken hebt en volgende week ook weer kunt spreken. Hahaha, wie gaat er nou bands kijken... Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Dat is nou grappig. Laatste keer dat ik het overgrote deel van die personen heb gesproken was met Occultfest. Oh ja, want Marianne gaat niet zo vaak meer naar metalconcertjes. Bovendien heeft Marianne de band die ze echt wilde zien, ook volledig gezien. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Asphyx: zagen, zagen, wiede, wiede wagen, Martin kwam thuis om een boterham te vragen. Wat een speelplezier! Marduk: onherkenbaar zichzelf Hollenthon, en het geheim van het verstopte zangkoor. Sodom: 'eine richtig geile riesenparty!' Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote:M staat voor Misanthrope dus Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Zo wat was het ontieglijk indrukwekkend ongeloofelijk gezellig! Nog even geduld met de foto's tsjonge wat een boel hahaha! Bla |
|
quote:Dat verbaast me niks. Bert begin Lucky Luke neigingen te vertonen. Hij schiet sneller dan zijn schaduw onderhand.. tot tweemaal toe afgelopen zaterdag: JM: "Ha die Bert!" Bert: *flits* Bert: "Wacht, altijd 2 he..." Bert: *flits en loopt verder* JM: "Dag Bert!" |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |