|
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
voor de enkeling die het nog wilt weten: [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 27-12-2008 18:45] Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
De extra tickets zijn nú te verkrijgen. |
|
@ Judge, op je reactie in thread deel 1; o niks tegen het AMM personeel hoor! Kunnen er ook niets aan doen natuurlijk. Die zetten juist altijd wat heel moois op met dat fest. @ Zenial; [hap]Gold ook niet voor jou natuurlijk, gezien je blijkbaar niet rookt. Zie het slappe bierwegneemvoorbeeld (mocht je graag bier willen drinken).[/hap] |
|
Zin in! Al helemaal met zo'n rookverbod. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Sterf met je rookverbod. :') ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Juist niet. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: je begrijpt het niet goed... Van roken ga je sterven!!! Niet andersom :') Member of the iso-betawuste crew!! |
|
Ja je hebt gelijk, ik ben suicidaal.... [edit] quote: Goh, laat ik het nou net zo bedoeld hebben [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 22-11-2007 14:33] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Maar ik mag hieruit opmaken dat jullie écht verslaafd zijn? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Ik ben écht verslaafd ja. Het eerste wat ik doe als ik uit bed kom is een lekkere zware Jakobs rollen, en vlak voor het slapen gaan geldt hetzelfde [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 22-11-2007 14:36] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Sterkte. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Dankje ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Niet-rokers sterven ook. |
|
quote: Precies! 't is dat ik te arm ben om er nog es bij te gaan roken maar anders zou ik spontaan beginnen! |
|
quote: Maar tot het zo ver is vind ik het helemaal niet erg om rookvrij naar een concertje te kunnen gaan. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote:Doordeweeks rook ik niet. Alleen met uitgaan dus. En als het dan niet mag ER gaat toch niets boven een peukie in de ene hand en een glas bier in de andere! Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Ik gun het je van harte. Maar het roken in uitgaansgelegenheden betekend voor mij vaak dat ik niet eerst de kroeg in ga en daarna door naar de discotheek. Dat trek ik gewoon niet. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Dat is wel klote. Ik ben ooit eens gestopt geweest, maar toen had ik veel meer last van de omgevingsrook dan wanneer ik er zelf 1 opsteek. Misschien moet je het gewoon eens proberen Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Haha grapjas . Biertje? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote:uiteraard Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: dikke +1!! Member of the iso-betawuste crew!! |
|
Zo waarschijnlijk toch een kaartje geregeld |
|
quote:Echt wel, een biertje in beide handen! Benieuwd wat hier van terecht komt trouwens, met dat rookverbod. [Dit bericht is gewijzigd door Buried_Alive op 22-11-2007 19:04] |
|
quote:+1 What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
@ Michiel hoezo ben jij een terug rit aan het regelen???? |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
Index / Concerten | Volgende pagina |