|
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
Zodra Hamliton tegen stand krijgt haakt ie ontzettend af, zie vandaag met zijn domme actie. |
|
tis een Massa² signature |
|
nou dat was weer een leuke optocht Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: Op YouTube staat tegenwoordig een 3D-animatie van die Kubica-Crash.. Bizar! .. Ook de foto+muziek-collage is erg indrukwekkend. En het normale filmpjes staat er natuurlijk ook, maar die hebben we live reeds gezien 3d: http://www.youtube.com/watch?v=WPeRJbfX_R4 foto: http://www.youtube.com/watch?v=x43jf3y1cFI film: http://www.youtube.com/watch?v=3tJY_f7Djmw |
|
|
|
|
|
quote: Bij Senna drong de afgebroken voorwielophanging met het wiel er nog aan zijn helm binnen, dat was dodelijk niet de crash. Zo gehavend vond ik de Williams bolide er niet uitzien. |
|
quote: Dat is niet echt de reden, Hamilton is niet goed in het maken van setups, vorig jaar kon hij alles over kopiëren van Alonso. TC is dit jaar welliswaar verboden, maar door engine mapping weten ze dat aardig te compenseren, met name met de starts. |
|
Best leuke race met vooral een knappe prestatie van Massa en Ferrari als collectief. BMW voorlopig het tweede sterkste team imo, zeer constante prestaties. McLaren is gewoon te traag op dit moment. Kovalainen kon niemand bedreigen en Hamilton schakelde zichzelf dom uit. Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: signature |
|
1. BMW SAUBER 8 11 11 -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- 30 2. FERRARI 1 10 18 -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- 29 3. MCLAREN 14 10 4 -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- 28 1. K. RAIKKONEN 1 10 8 -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- 19 2. N. HEIDFELD 8 3 5 -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- 16 3. R. KUBICA -- 8 6 -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- 14 = L. HAMILTON 10 4 -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- 14 = H. KOVALAINEN 4 6 4 -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- 14 6. F. MASSA -- -- 10 -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- 10 [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 06-04-2008 18:10] signature |
|
Wat is Olav toch ook een drol. Bij de inhaalmaneuvre van Fisichella en ...(?) om de 13e plek zeuren dat dat de een wel even naar de ander kon zwaaien. WTF? Subtiel kamerolifantje |
|
quote: Daarom schreef ik ook: "Bij Senna was het nog niet eens de crash maar het feit dat je gelijk zag dat er geen beweging in kwam. " KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Michael Schumacher is tijdens een motorwedstrijd begin april in het Franse Bresse aan de dood ontsnapt. Dat maken foto's duidelijk die vandaag opduiken in de Duitse krant Bild. Op de foto's is te zien hoe Schumacher in de eerste bocht na een verkeerd manoeuvre in aanraking komt met een tegenstander. 'Schumi' verliest de controle over zijn 190 kg zware machine, komt ten val en sleurt twee piloten mee tegen de grond. Wat volgt, zijn hallucinante beelden: Schumacher moet rennen voor zijn leven en heeft geluk dat de andere piloten hem ternauwernood kunnen ontwijken. Michael Schumacher, zevenvoudig wereldkampioen Formule 1, bleef na zijn afscheid in 2006 actief in de auto- en motorsport. De flamboyante Duitser voert geregeld testritten uit voor Ferrari. Hij debuteerde eind vorig jaar ook in de MotoGP. Een nieuwe carrière daarin sluit hij echter uit. (lpb) signature |
|
De Duitse wagenfabrikanten Porsche en Volkswagen hebben zich uitgelaten tegen een deelname aan de Formule 1, zeggende dat de hoge kosten en het seksschandaal rond FIA-president Max Mosley de Formule 1 niet aantrekkelijk maken. Porsche is bezig met het verwerven van een meerderheidsaandeel in Volkswagen. Beide bedrijven werden in het verleden reeds aanzien als potentiële deelnemers aan de Formule 1. "300 miljoen euro per jaar - dat is gewoon geld verbranden," zei Ferdinand Piech, voorzitter van Volkswagen, aan het Duitse magazine Stern. Wolfgang Porsche, CEO van Porsche, zei: "En na de affaire met Max Mosley en de vrouwen zou het niet van smaak getuigen om nu betrokken te raken in de Formule 1." Eerder brachten BMW en Mercedes een gezamenlijk standpunt uit over het recente seksschandaal rond Max Mosley, waarbij ze aandrongen op het ontslag van de FIA-president. signature |
|
Barrichello naar IndyCar? Geruchten gingen laatst de ronde dat Rubens Barrichello een overstap zou maken naar het Amerikaanse IndyCar. De Braziliaan zou vervolgens bij Honda vervangen worden door de 21 jaar oude Marco Andretti. signature |
|
Best wel leuke race, maar was me dat ff schrikken met Kovalainen Faustian Spirit of the Earth |
|
Ik kan het hier helemaal niet zien Nu kan ik niet eens volgen hoe mijn mannetjes het gedaan hebben, maar erger is, ik ben mijn zaterdag en zondagmiddag invulling kwijt Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Heidfeld jongne! signature |
|
Heidfeld jongne! signature |
|
quote: Faustian Spirit of the Earth |
|
oeh snel maar even van chassis veranderen dan Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Het Formule 1-circus moet vanaf vandaag met tien teams verder. Aguri Suzuki kondigde vandaag aan dat zijn team niet meer in staat is om te blijven racen in de Formule 1. Super Aguri trekt zich met onmiddellijke ingang terug. Na weken van speculatie rond de toekomst van het Japanse team liep een mogelijk akkoord met de Duitse Weigl Group dan toch verkeerd. Er kwam geen overeenkomst en dit verplichtte Suzuki om de handdoek in de ring te werpen. "Ik wou mijn droom waarmaken en eigenaar worden van een Formule 1-team. Ik vroeg mijn aanvraag aan bij de FIA in 2005. Sinds dan nam ik deel aan het kampioenschap voor twee jaar en vier maanden. Maar helaas moet ik nu meedelen dat daar een einde aan komt," zei een teleurgestelde Aguri Suzuki. Hij maakte ook duidelijk dat de problemen begonnen na het niet-betalen van hoofdsponsor SS United vorig jaar. Dit bracht de team in financiële problemen waar ze nooit helemaal van herstelden. Aguri Suzuki wou ook Honda bedanken voor hun technische bijdrage. "Met de hulp van Honda konden we min of meer het team draaiende houden maar dit kon in de toekomst nooit blijven duren. Ik heb besloten om ons terug te trekken uit het kampioenschap." "Ik wil Honda, Bridgestone, de sponsors en alle mensen die ons bijgestaan hebben enorm bedanken. Vooral het personeel want het was niet gemakkelijk om de motivatie te behouden maar ze deden hun uiterste best. Anthony Davidson zocht altijd de limiet op, ook als het niet gemakkelijk was. Takuma Sato was bij ons van de start en heeft ook altijd hard gevochten en het team enkele mooie momenten geschonken." Aguri Suzuki begon met Super Aguri in 2006. Het team scoorde haar eerste punt in 2007 en eindigde dat jaar als negende in het constructeurkampioenschap. signature |
|
Was te verwachten.... |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |