|
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Was het maar zo'n feest. |
|
Pffft. Benieuwd wat de penalty zal zijn voor Ferrari. Zoals Mol al zei. Edit: Drive through dus. [Dit bericht is gewijzigd door Dentz op 28-09-2008 14:52] ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Het blijven censuurlijers bij RTL, met die kutreclame. Aan het begin was het na 9 én 14 rondes. Echt te kudt voor woorden. |
|
|
|
ni te doen, klote tanktoestellen!!!!!!!!!!!!!!!!!! ferrari signature |
|
quote: Wat wil je daarmee zeggen? |
|
Mooie zege van Alonso, zeer goed qua strategie en foutloos. Maar wat een geklungel bij Ferrari. Hier kan het goed zijn dat ze Massa's kampioenschap om zeep hebben geholpen. Ongelofelijk En Raikkonen, daar maak ik nu echt geen woorden meer aan vuil. Faustian Spirit of the Earth |
|
Ach ferrari. Elke keer als het goed gaat schoppen ze alle buitenlanders eruit want de Italianen kunnen het wel alleen af en elke keer gaan ze weer op hun bek. Italianen doen het alleen goed als de Duitsers de touwtjes in handen hebben. Laat de Italianen maar in de keuken staan. Een kleine snol zit zo vol. |
|
Alonso Heerlijke race weer! Raar dat Albers 2 jaar geleden waanzinnige boetes en straf kreeg voor hetzelfde waar Massa een drivethrough voor krijgt.. Ook de verhouding tussen de stunt van Massa en de stop and go van Kubica en rosberg is een beetje zoek, maargoed: AAALLLLOOOOONNNNNSSSSSSOOOOOOO!!!! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: lol van die Italianen tis wel waar eigenlijk enne, van Albers en de slang, Massa is wel mooi gestopt einde pitstraat trouwens wel belachelijk dat ze de fout bij Massa leggen in de samenvattingen op tnieuws, duidelijk ferrari in de faut signature |
|
quote: Moagh, wie stuurt die lampjes aan? Lollypop ging omhoog, lampje sprong op groen en bijna direkt weer op rood. Die jongens reageren bloedsnel dus zijn direkt weg. Een kleine snol zit zo vol. |
|
zal wel een italiaan zijn signature |
|
Of de fout nu van Massa of het team was.. punt is wel dat ook na zijn straf hij nagenoeg de hele race achteraan heeft gereden en half tegen een muur (hij was net weg toen Sutil zn auto daar in de muur parkeerde) En dan ff later Kimi die m mooi tegen de muur aan parkeerd. Lekker bezig daar. Alonso idd goed op dreef. Rosberg mooi tweede en Vettel alweer in de top 10. |
|
Vettel is de max die gaat het Hamilton nog lastig maken signature |
|
quote: De straf van Massa was idd niet echt logisch, maar die stop & go's wel imo. Die straffen werden pas ronden later na de SC uitgedeeld, dus hebben Kubica en Rosberg enorm veel tijd gehad om hun voorsprong te vergroten op de rest, vooral Rosberg dan. Waren die straffen tijdens de Safety Car uitgedeeld, waren het waarschijnlijk drive-through penalties geweest. Faustian Spirit of the Earth |
|
|
|
quote: |
|
Haha, geweldig Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Idioten Faustian Spirit of the Earth |
|
tssss...wereldkampioenschap noemen ze dat dan signature |
|
Ze schrappen gewoon alle gave circuits Faustian Spirit of the Earth |
|
idd |
|
Massa pas 5de in de kwalif ... en die Hamilton op de pole Faustian Spirit of the Earth |
|
tsssss... ik blijf toch op om te kijken signature |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |