|
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:you go girl Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Ik vind dat we er nog wel snel ff 1 kunnen maken... Maar dan moet er wel animo zijn natuurlijk! ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote:ik vind het een goed plan! Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Ik ga bezig. Gooi hier het linkje zo wel ff neer, maarrrrr... Alleen vandaag kan je nog 'gratis' wijzigingen doen, vanaf middernacht moet je transferkosten gaan betalen. Dus wel vandaag allemaal even invullen!! ..."Hate can only create more hate"... |
|
http://sport.fok.nl/f1/subleagues Alle F1 liefhebbers ff invullen a.u.b.!!! Subleague: ZM Racing Wachtwoord: zwaremetalen Ben benieuwd! ..."Hate can only create more hate"... |
|
Sta er weer bij |
|
quote: (Wel flauw dat je je teamsamenstelling niet laat zien.. ) [Dit bericht is gewijzigd door Immortella op 14-03-2008 17:08] ..."Hate can only create more hate"... |
|
Na 0.00 uur laat ik m'n team zien |
|
Haha, prima hoor... Als je maar niks van mij hebt 'gestolen' Anyway, ik heb m'n strategie van vorig jaar maar laten varen. Die werkte niet meer, want dan kwam ik 3.000.000 euro tekort ..."Hate can only create more hate"... |
|
Nee hoor zo ben ik niet,dat zou pas flauw zijn. Ik heb nu nog 100.000 Euri over! |
|
quote:aarrghhhh.. jij hebt mijn favorieten Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Nou, zo dan maar Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Rare oefensessies. Ik denk dat Hamilton misschien wel eens met de pole kan gaan lopen, maar dat Kimi de klus wel klaart in de race Faustian Spirit of the Earth |
|
signature |
|
Lol, McLaren en Ferrari bijna helemaal achteraan het deelnemersveld in de derde oefensessie Faustian Spirit of the Earth |
|
Godver godver, ik heb Webber als een van mijn coureurs in de FOK league She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Hmm... Renault heeft er (zoals verwacht) nog weinig van gebakken. De Ferrari's vallen ook nog wat tegen, maar dat komt met name door de kapotte auto van Raikkonen. Hamilton toch weer erg goed Leuk... Nu maar hopen dat Alonso er toch nog enigzins wat van kan maken dit jaar, in z'n Renaultje.. Anyway, ik geloof dat ik wel goede zaken heb gedaan voor m'n manager tot nu toe, 2 BMW's in de top 5! Mooi dat er zich toch nog ff snel een boel mensen hebben aangemeld in de manager! ..."Hate can only create more hate"... |
|
Ja, had ik het maar niet gedaan She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Haha! Komt vast goed.. Je hebt nog 17,5 races ..."Hate can only create more hate"... |
|
Go Kubica Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Oh, fuck ja.. Jij hebt Kubica! Well done, had niet verwacht dat 'ie zich meteen naar de 2e kwalificatietijd zou rijden. Achja, als ik dan toch van iemand moet verliezen dit jaar, laat het dan van jou zijn... ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote:'t was niet eens tacktisch.. gewoon de coureur met het lelijkste hoofd genomen ehehhe daar gaan we voor Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Spannend! Ik ben zo benieuwd.. Ik wilde 't liefst vannacht kijken, maar m'n mannetje is al de hele week ziek. Die trekt 't dus niet echt om midden in de nacht op te staan, we kijken dus morgen de herhaling.. Achja, is ook wel gezelliger, op zondagmiddag kijken we altijd met 'n man of 5 ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote:Ik denk dat het wel moet lukken om vanacht aan te zetten. De herhaling wordt het sowieso niet. Ik hoop dan nog eigenlijk wel te slapen Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |