![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik heb 3 wekkers gezet ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
![]() ![]() signature ![]() |
|
klotehamilton signature ![]() |
|
Ja, zal ie het dan nooit leren ![]() Voor de rest knappe zege van Alonso weer. Kubica ook sterk gereden en Kimi goed zonder meer. Massa twee puntjes terug genomen, ik tevreden ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
![]() signature ![]() |
|
Fernando Alonso rijdt vanaf 2010 voor Ferrari. Dat beweert de Spaanse krant 'Mundo Deportivo', die bronnen in de dichte omgeving van de tweevoudige wereldkampioen aanhaalt. Eerder werd Alonso, die momenteel uitkomt voor Renault, in verband gebracht met een transfer naar BMW-Sauber. De Duitse renstal verlengde deze week echter de contracten van Nick Heidfeld en Robert Kubica, zodat deze piste wegviel. Alonso zelf wil pas na de Grote Prijs van Brazilië (2 november), de slotmanche van het WK, meer duidelijkheid verschaffen over zijn toekomst. Op Honda en Toro Rosso na, zijn alle F1-zitjes ingenomen signature ![]() |
|
De FIA is weer goed bezig met het kunstmatig spannend houden van het kampioenschap. ![]() |
|
Ik hoop dat je het over die tijdsstraf van Bourdais hebt, want de andere twee bestraffingen waren imo volledig terecht. Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
ik gun het alleszins Kubica het meest van allen , de titel signature ![]() |
|
AAAALLLLLLOOOOOOONNNNNNSSSSSSSOOOOOOO!! Wereldkampioen 2009.. Wereldcoureur! ![]() Erg gave race weer, begin tot eind vol met actie.. Heerschend! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
quote: Als Massa het niet haalt, mag die gekke Pool idd wel kampioen worden ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
quote: Prima zo, zijn we eindelijk van dat saaie Magny-Cours verlost. Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Hamilton op pole, Kimi tweede, Massa derde, Kubica 12de. Ik had liever Massa naast Hamilton gezien, nu zal er veel van Kimi afhangen. Als Hamilton het nu zelf nog om zeep weet te helpen is het echt een prutser ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
quote: ![]() signature ![]() |
|
quote: Misschien dat Kimi en Alonso heb samen van de baan rijden, tijdens het laat uitremmen, of het "per ongeluk" van de baan duwen iets met koek en deeg signature ![]() |
|
Een 'Hamiltontje' doen he ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
![]() signature ![]() |
|
Moest vroeg opstaan om m'n tsjikkie naar de bushalte te brengen; komt mooi uit! ![]() ![]() |
|
saaaaaaie race zeg na de laatste races echt een tegenvaller niets te doen aan McLaren, gans weekend sneller moest Kovalainen even goed behandeld worden was ie gewoon 2de of 3de signature ![]() |
|
Zo, over overtuigend gesproken. ![]() Saaie kutrace verder, zo'n beetje de enige 'inhaalmanoeuvre' was die van Massa. ![]() ![]() |
|
ALonso die Kovalainen pakte was mooi signature ![]() |
|
Webber en Rosberg hebben ook een paar mooie duels uitgevochten, maar idd redelijk saaie race. Logische zege van Hamilton, die McLaren was gewoon te snel. Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Alhoewel Heikki Kovalainen zijn vermeende frustraties niet publiekelijk laat blijken, zou de Fin naar verluidt ontevreden zijn met zijn behandeling binnen het McLaren-team. Kovalainen kreeg van McLaren een nieuw contract voor volgend seizoen en vertelde onlangs nog dat hij enorm tevreden is bij zijn team. Maar berichten in de krant laten uitschijnen dat de 27-jarige piloot toch niet zo opgezet is met zijn rol als ondersteunende rijder voor zijn teamgenoot Lewis Hamilton. Volgens The Straits Times heeft Kovalainen "aan vrienden verteld dat als zijn belangen volgend seizoen niet beter worden behartigd, hij zijn positie bij McLaren misschien in vraag zal stellen". Kovalainen zou vooral ontevreden zijn over het feit dat hij altijd hogere benzineladingen krijgt voor de beslissende fase van de kwalificatie, iets wat ervoor zorgt dat hij niet in staat is om voor de overwinning te strijden met zijn teamgenoot Lewis Hamilton. De klachten van de Fin kwamen aan het licht na afloop van de Grand Prix van China, waar Kovalainen in de race moeite had met de prestaties van zijn wagen omwille van een bandenset die verkeerd werd gekozen. Hij had ook last van remproblemen alvorens het McLaren-team hem vroeg om op te geven toen zijn motor een probleem vertoonde met de luchtdruk. De opgave van Kovalainen zorgt er wel voor dat de Fin tijdens de laatste race van het seizoen aan de start zal verschijnen met een nieuwe motor, terwijl die van Hamilton al een race oud is. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 24-10-2008 18:57] signature ![]() |
|
Tja, Hamilton is koning bij McLaren en de andere piloot loopt er maar wat bij. Vraag maar aan Alonso. Faustian Spirit of the Earth ![]() |
![]() |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |