![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
ik kan me niet inbeelden dat één of andere constructeur zich zal melden voor het leveren van de motor signature ![]() |
|
Nar het schijnt zal idd geen van de huidige constructeurs in de F1 de motor leveren. Als die er al komt tenminste, betwijfel het ten zeerste. Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
quote: Waarom niet? ![]() |
|
de grote fabrieksteams moeten gewoon hun motor beschikbaar stellen voor de 'kleinere' teams. Net als bij Toro Rosso, Force India & Red Bull gebeurt en daar zal een maximum prijskaartje aan moeten hangen...heb je nog steeds concurrentie en ontwikkeling. En natuurlijk moet er een hybride wagen komen. Als de auto 80km/h of langzamer rijdt moet een elektromotor de zaak overnemen...een echte groene F1 wagen, nooit meer problemen bij het wegrijden... ![]() ![]() |
|
quote: Omdat teams als Ferrari, McLaren, BMW, Renault, Toyota en Honda nooit met een motor van de concurrentie gaan willen rijden natuurlijk. Zie je het al: Ferrari powered by Honda of McLaren powered by Ferrari ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Gaan ze toch rijden met een Cosworth motor. ![]() |
|
nee, een LOLa signature ![]() |
|
Ach, er zijn al genoeg technische wijzigingen en limiteringen ingevoerd de laatste jaren. Een standaardmotor kunnen we wel missen. Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
signature ![]() |
|
Geweldige kwalificatie ![]() Begin stiekem weer te hopen ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
![]() sowieso een kutjaar, wie ook wereldkampioen wordt, het is met weinig punten, veel fouten en whatever signature ![]() |
|
Kutjaar, mwah. Veel spannender en leukere races dan vorig seizoen. Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
dat dan weer wel ![]() mooie dingen gezien, Vettel, Kubica, Hamilton in Canada ![]() ![]() signature ![]() |
|
Jezus! Hamilton 6, Vettel erlangs! Nog 2 rondes en dan wint Massa alsnog! ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Laatste ronde. Dit gaat Hamilton verliezen ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Glock laat zich inhalen! Hamilton haalt het alsnog!! holy shit dit was echt niet normaal meer ![]() ![]() Laatste ronde beslissing! [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 02-11-2008 19:48] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
KUT GLOCK! ![]() |
|
w<at een klooooooooooooooooootetoestanden, dit is toch wel de meest lucky winner sinds James Hunt, hohoho, die Hamilton heeft de ruggegraat van een comapatiënt sjonge jonge, dit gaat de geschiedenisboeken in als de slapste wereldkampioen ooit signature ![]() |
|
Als Glock niet dat risico had genomen was de hele situatie niet ontstaan, dus elluk voordeel heb z'n nadeel. ![]() |
|
Ik ben erg benieuwd of Glock echt niet harder kon of dat hij heeft ingehouden. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
******HAMILTON!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 02-11-2008 19:54] signature ![]() |
|
wat een aarsworm zeg, qua performance dit jaar staat die net boven Raikkonen of zo en dat stuk arrogante kwal wint het nog op zo een manier echt een fuckprestatie van een 0,00 dit is nog irritanter dan de ziekte signature ![]() |
|
pwn ![]() ![]() |
|
quote: ![]() Hamilton!! ![]() ![]() Terechte kampioen, eerder dit seizoen zijn hem onterecht kampioenspunten afgepakt. Dus het had al nooit zo close mogen zijn. [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 02-11-2008 20:05] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
![]() |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |