|
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
Alonso in 2010 in een FIArari?! |
|
dat mag wel ja, samen met Vettel, zou mooi zijn signature |
|
Als Kimi kampioen wordt zal ie wel stoppen, en als ie geen tweede wordt zal ie ook stoppen denkk. signature |
|
Zo afgelopen jaar geen een wedstrijd volledig gezien. De lol van f1 is er voor mij nu wel duidelijk vanaf. |
|
Het was nochtans een spectaculair seizoen Faustian Spirit of the Earth |
|
In 2009 herkansing |
|
quote: Pfff, weer slecht nieuws. 18 wagens op de grid binnenkort vrees ik, want wie gaat er nog zo gek zijn om in een F1-team te investeren? Faustian Spirit of the Earth |
|
Misschien dat er nog één of andere oliesjeik zo gek is, maar waar moeten de motoren dan van weg komen .. |
|
quote: voor 2009 er niet bij of wat?? signature |
|
quote: Klantenmotoren van Ferrari. |
|
en binnenkort van Cosworth signature |
|
Maar als ik het goed begrepen heb zijn de teams niet eens verplicht om hun motoren bij Cosworth aan te kopen. Ach, die standaardmotor is sowieso al een domme maatregel. Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Nope, tot maart zal Honda blijven financieren en de ontwikkeling van de nieuwe wagen gaat gewoon door, maar als er tegen dan geen overnemer is gevonden verdwijnt het team. Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: dat begrijp ik er ook onder stomme regeling denkk, of ik snap het niet goed signature |
|
Teams mogen nog wel een eigen motor ontwikkelen, maar de specs moeten gelijk zijn aan de Cosworth motor en ze mogen ook niet krachtiger zijn. |
|
Het enige voordeel voor teams als Ferrari, McLaren-mercedes, BMW, Toyota en Renault is dus dat ze hun eigen naam kunnen blijven behouden en er niet -cosworth moeten achter zetten. Faustian Spirit of the Earth |
|
zoiets ja eigenlijk zijn ze nu dus niet meer verplicht om zelf een klantenmotor te voorzien signature |
|
Inderdaad, maar bijvoorbeeld Force India en McLaren hebben al een samenwerking aangekondigd, dus Force India zal al geen gebruik maken van Cosworth lijkt me. Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Wat een lijst seg ... Faustian Spirit of the Earth |
|
....Vanaf 2010 mogen auto's niet meer bijtanken... . |
|
zonne-energie signature |
|
quote: Goed plan imo, maar daarom gaan ze mss de races inkorten en dat zie ik niet meteen zitten. Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Lekkere debiele redenering van de FIA, het verbod op bijtanken tijdens de race is een mooi moment om een brandstof limiet in te stellen om de snelheden in de bochten te temperen, is meer kostenbesparend en de motorarchitectuur kan volledig vrij worden gelaten. |
|
ze weten gewoon niet meer wat gedaan daar. Zoals met die medailles... MEDAILLES???!!!! Kom nou, helemaal van de pot gefuckt of wat? Die man is wel degelijk eeuwen oud als ie dat weer wil invoeren. Doe es normaal... een medaille... je rijdt met ultragesofistceerde wagens en wat krijg je dan... een medaille... wat is het volgende? Steenkool ipv benzine?? Gerstenbier ipv champagne? telraampjes ipv statistieken? Achterlijke mensen signature |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |