|
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
qualifying gaat beginnen signature |
|
Bizar mooie computeranimatie met Mark Webber. Geniaal circuit zeg, tering. |
|
hij is gisteren wel gecrashed... als enige XD signature |
|
Kubica zit in zijn wagen, zeggen ze op de radio : "als je tegen een muur rijdt, zeg ons direct via de radio welke band het is" Kubica:"wil ja dat astemblieft niet meer zeggen VLAK voor dat ik aan mijn qualifying wil beginnen" ... gaat niet goed tussen BMW en Kubica signature |
|
pffffffff, Hamilton met heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel geluk naar Q3 als 10de signature |
|
quote: Omgeving ziet er prachtig sfeervol uit in het donker met verlichting, maar de baan vind ik op niks trekken. De pits is ook niet bepaald handig gesitueerd. |
|
lol, das zeker waar ik vinnet geslaagd groen plastiek uitloopstrookjes naast de curves zo lijkt het op gras hobbelig, maar no prob vr mij alleen te weinig inhaalmogelijkheden signature |
|
Heb wel genoten van de schitterende beelden. En van Massa's indrukwekkende pole Faustian Spirit of the Earth |
|
6 tienden , niet mis wanneer is het morgen? signature |
|
14u Faustian Spirit of the Earth |
|
nice , qualify was laat zo , Heidfeld naar de achtergrond ik duim voor Massa alleszins signature |
|
Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Gaaf circuit Singapore. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
jips lol@de Trulli trein signature |
|
Piquet besloot de muur van dichtbij te bekijken, Safety car als gevolg. Als de rst van de race ook zo gaat. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
|
|
Ferrari GVD!!! [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 28-09-2008 14:39] signature |
|
Massa sloopt een tankinstallatie. Ah, het systeem met het groene lampje faalde. [Dit bericht is gewijzigd door Dentz op 28-09-2008 14:40] ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Ja, maar dat kwam door die lolly, die ging op groen. |
|
Zie edit. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Het is ook geen echt circuit, het zijn gewone straten. Ben benieuwd hoe ze dat verkeerstechnisch opgelost hebben, druk als het daar altijd is. |
|
Hehe ja. Het gaat trouwens wel nog een keer gruwelijk mis. Voor hetzelfde geld wordt zo'n kerel voor de auto geslingerd ofzo. |
|
quote: Autoloos weekend. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Bizar. Als ik dit zo bekijk beslaat dat circuit een groot aantal belangrijke verkeersaders. Zou ik nu weleens willen zien.. |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |