|
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
Alonso officieel terug bij Renault, Piquet junior wordt 2e rijder. |
|
twas te denken signature |
|
Kovalainen naar McLaren zeker? Al wordt Toyota ook nog altijd vernoemd, Trulli zou daar moeten ophoepelen Faustian Spirit of the Earth |
|
Kovalainen naar McLaren Logische en goede keuze van McLaren Faustian Spirit of the Earth |
|
idd, weer een mercedesfin signature |
|
taxichauffeur rit van zijn leven De Duitser Michael Schumacher, zevenvoudig wereldkampioen Formule 1, heeft afgelopen zaterdag een taxichauffeur in het Duitse Coburg de rit van z'n leven bezorgd. Schumacher dreigde met zijn vrouw en twee kinderen te laat te komen voor een vlucht en vroeg aan taxichauffeur Tuncer Yilmaz of hij het stuur mocht overnemen. Dankzij een dolle rit kwam de familie-Schumacher nog op tijd aan op de luchthaven. "Ik zat op de passagierszetel met 'Schumi' naast mij, het was ongelofelijk", aldus Tuncer Yilmaz in de Münchense krant Abendzeitung. "Hij deed ongelofelijke inhaalmanoeuvres en reed aan volle snelheid in de bochten." De informatie werd aan het Duitse sportnieuwsagentschap SID bevestigd door Sabine Kehm, de woordvoerster van Schumacher. Schumacher zette na het seizoen 2006 een punt achter zijn carrière in de Formule 1. (afp/adv) signature |
|
Op de wc is Schumacher ook nog altijd aan de race. |
|
Fisico waarschijnlijk naar Force 1ndia. gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
Zijn enige mogelijkheid om in de F1 te blijven. Hij gaat niet vaak meer zo'n kans krijgen, dus ik zou hem grijpen als ik Fisi was. Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Nou! Ik mag toch hopen dat er volgend jaar minder politiek geneuzel is, al lijkt dat ieder jaar weer meer te worden.. Gewoon hard rijden!!! Zodat ik mijn zondagen vanaf maart weer goed kan besteden . ..."Hate can only create more hate"... |
|
Dit jaar was idd nogal extreem, het zal volgend jaar wel kalmer zijn op dat gebied ... hoop ik ook Faustian Spirit of the Earth |
|
De nieuwe Ferrari is niet echt spectaculair, zoals gewoonlijk, maar van opzij bekeken vind ik hem wel mooi: Faustian Spirit of the Earth |
|
heel mooi signature |
|
Nee man, weg met al die aerodynamische meuk, spuuglelijk. |
|
De nieuwe McLaren verschilt ook niet zoveel van die van vorig jaar. Faustian Spirit of the Earth |
|
Wel mooi met die 22 en 23 op de voorkant [Dit bericht is gewijzigd door 6sic6 op 08-01-2008 1:25] |
|
Haha ja, gaat leuk zijn om ze volgend seizoen in zo'n klein pitboxje te zien werken Faustian Spirit of the Earth |
|
Wat is dat met heikki zijn arm? signature |
|
Het is een Thunderbird poppetje, als je goed kijkt zie je de touwtjes. |
|
quote: |
|
GVD! en zijn privé-chauffeur staat ernaast signature |
|
Laat die jongens het gas maar weer diep intrappen, dan is er iig elke paar week iets om naar uit te kijken op tv. Afgelopen seizoen was wel een stuk beter dan wat je daarvoor zag, hopelijk slaat dat dit jaar verder door en zie je minder verschil tussen de verschillende teams, iig rijders kwaliteiten zullen nu wel een stuk meer naar voren komen waardoor mindere teams waarschijnlijk wat beter gaan presteren als ze talentvolle coureurs hebben. Dit jaar iig naar de race in Belgie, eens wat anders dan op tv. |
|
quote: ² Ben vorig jaar naar de testweek in Spa geweest, dit jaar wss ook de race Faustian Spirit of the Earth |
|
Officieel: Fisichella en Sutil voor Force India 10 januari 2008 Giancarlo Fisichella en Adrian Sutil zijn donderdag officieel gepresenteerd als Force India-coureurs voor het seizoen 2008, tijdens een persbijeenkomst in het Indiase Mumbia. Echt nieuws was dat niet meer. De afgelopen maanden gingen al sterke geruchten dat de voormalig Renault-coureur een contract had getekend bij het oude Spyker F1-team, en testcoureur Roldan Rodriguez klapte woensdagavond al uit de school. Vitantonio Liuzzi werd bevestigd als testcoureur van Force India. |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |