|
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ook een erg mooi circuit. Jammer dat Hockenheim ingekort is nu, die vond ik altijd het mooist. |
|
quote: +1.. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
het mooist? het simpelst! maar wel jammer high speed ftw signature |
|
Vroeg opstaan zondagochtend Of eigenlijk eerder lang opblijven Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Een jaar of 10 geleden stond ik er wel voor op, nu ben ik meestal nog niet thuis als de race begint. Mocht ik dan thuis zijn, ben ik meestal niet meer in staat om te kijken |
|
quote: Mooie omgeving vooral, was een ideaal circuit voor de Ferrari's toen ze nog met een vette V12 reden. |
|
jips 362 kmph signature |
|
Ik kijk nu vooral Nascar. Is nu ook bezig: Atlanta: link plakken in mediaplayer/winamp/realplayer. mms://a1729.l2168647534.c21686.g.lm.akamaistream.net/D/1729/21686/v0001/reflector:51746 gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
Ben wel benieuwd dit jaar. Ik hoop dat de nieuwe regels de spanning op de baan ook weer terugbrengen. [edit]Even de belangrijkste wijzigingen op een rijtje voor diegenen die dit nog niet meegekregen hadden: 1. Alle wagens een standaard ECU (electronic control unit), oftewel geen traction control of andere geavanceerde team-specifieke automatische hulpmiddelen. Eindelijk kunnen de echte regenrijders dus weer eens een verschil maken. 2. Motor mag slechts een keer gewisseld worden en alleen als de andere motor aantoonbaar kapot is, anders een verlies van 10 plaatsen op de grid. Geldt ook voor de versnellingsbak (een keer per 4 races verwisseld, tenzij aantoonbare problemen). 3. Geen reserve-auto meer, dus maximaal 2 wagens per team. 4. Bijtanken tussen het eind van de kwalificatie en de start van de race mag niet meer. Het eerste deel van de kwalificatie duurt 20 minuten, het tweede deel 15 en het derde deel 10 minuten. [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 09-03-2008 21:20] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Super Aguri bevestigt Sato, Davidson en overname [10 maart - 11:11] Het Super Aguri Formule 1-team bevestigt dat het een overeenkomst in verband met de overname heeft bereikt met de Magma Group. Magma kwam ook tot een akkoord met Honda Motor Co., Ltd voor de technische samenwerking. Honda is nu verplicht om het team van motoren te voorzien. Goed nieuws dus voor Aguri Suzuki. Maar ook voor Takuma Sato en Anthony Davidson want de twee piloten werden bevestigd als vaste rijders voor dit seizoen. Super Aguri probeert in de komende dagen de details van de deal rond te krijgen. Tot dan wil het geen verdere commentaar geven. "Ik ben verheugd om onze nieuwe partner en piloten eindelijk te kunnen bevestigen. Ik kijk er naar uit om een succesvolle lange termijnrelatie op te bouwen met de Magma Group. Ik was ook niet ongerust om Takuma en Anthony te behouden. Het is een groot voordeel dat we opnieuw met hen kunnen werken," zei teambaas Aguri Suzuki. "Het wordt het tweede seizoen voor Anthony en ik verwacht dan ook dat hij wat punten zal scoren. Ik zou graag hebben dat Takuma de prestatie van vorig jaar herhaalt. Hij leverde vorig seizoen echt schitterend werk. Het wordt zeker een interessant seizoen en we zullen ons best doen om beide piloten te helpen in deze doelen." signature |
|
|
|
quote: Goede zaak. Een team minder hoeft namelijk niet voor mij. Faustian Spirit of the Earth |
|
Grand Prix van Australië begint later Organisatie sluit nachtrace uit [10-03] De organisatoren van de Grand Prix van Australië zijn gezwicht voor de druk van Bernie Ecclestone. De Formule 1-baas wil graag in Melbourne een nachtrace organiseren. De organisatie piekert daar niet over, maar komt Ecclestone wel tegemoet door de race later van start te laten gaan. Zondag kunnen we anderhalf uur langer slapen dankzij een latere aanvangstijd.Het contract van Melbourne loopt in 2010 af. Ecclestone dreigt echter de Australische GP van de kalender te schrappen als ze weigeren een nachtrace te organiseren. De organisatie sluit een nachtrace uit. Bovendien verbiedt de staat Victoria de organisatie ervan. De organisatie denkt nu een goede compromis gevonden te hebben. ,,Het werkt voor iedereen: voor de toeschouwers thuis en voor het aanwezige publiek.” De Australische organisatie denkt dat een latere starttijd wereldwijd meer toeschouwers oplevert. En dus is de aanvangstijd van 14.00 uur (lokale tijd) verschoven naar 15.30 uur. Dat betekent voor ons dat we langer in bed kunnen blijven liggen, aangezien de race in Nederland om 5.30 uur begint. Ron Walker, voorzitter van de Australische Grand Prix-organisatie, verklaarde dat als de verandering in aanvangstijd inderdaad meer toeschouwers oplevert, ze in 2009 nog later van start zullen gaan. ,,Dan denken we aan een starttijd van 17.00 uur (lokale tijd).” In Nederland begint de race dan om 7.00 uur ’s ochtends. Een belangrijke reden om Ecclestone wel tegemoet te willen komen, zijn de geringe extra kosten die de verschuiving van tijd oplevert. ,,In tegenstelling tot een nachtrace hoeft er niet extra geïnvesteerd te worden in de infrastructuur.” |
|
Ook een goede zaak Al vond ik het wel gezellig, zo in het midden van de nacht F1 kijken Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: nnog steeds geen loopings? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Wat als de snelle rijders een race moeten aanvangen van achteraan de grid en de tragere rijders vooraan? Dat is in ieder geval het idee van Patrick Head, mede-eigenaar van het Williams-team, die meent dat hierdoor het spektakel kan verbeterd worden. "Ik wil graag grids in omgekeerde volgorde zien van de plaats in het kampioenschap," vertelde Head aan BBC Sport. "Het is voor iedereen hetzelfde, en over een gans seizoen bekeken zal de snelste jongen nog steeds het kampioenschap winnen." "Als je alle jongens al die oefensessies en tests laat doen en je ze dan opstelt met de snelste vooraan en de traagste achteraan, waarom zou er dan ingehaald moeten worden. Inhalen zal minder moeilijk worden, maar als je trager bent dan de wagen vooraan is het zeker niet mogelijk." Volgens Head heeft de sport dringend behoefte aan een radicale maatregel om het aantal inhaalsacties in de Formule 1 de hoogte in te jagen. Hij beseft wel dat het idee van omgekeerde grids op weinig bijval zal kunnen rekenen. "Ik ben er zeker van dat mensen zullen klagen," ging hij verder. "Ik kom veel mensen tegen die zeggen dat ze graag naar motorraces kijken, en ik moet toegeven dat ik in dat kamp sta, omdat er in de Formule 1 weinig wordt ingehaald." "Echt saai is de situatie waarbij een veel snellere wagen aan de achtervleugel zit van de wagen voor hem en dat zijn race daardoor vergooid is. In Monaco worden mensen wel 30 tot 40 ronden opgehouden, ook al zijn ze twee sconden sneller dan de wagen voor hen, en dat is jammer." signature |
|
Flikker maar lekker op met die kunstmatige ingrepen, F1 onwaardig en is een teken dat er fundamenteels wat mis is met de F1. Inhalen makkelijker maken is heel simpel; verbied alle aerodynamica aan de bovenkant van de bolide, laat de onderkant van de bolide vrij qua regelgeving op het gebied van aerodynamica. Verplichte hoge achtervleugel en lage voorvleugel met maximaal één platte element. Geen regels voor de motoren, alleen een brandstof/energie limiet, tankstops in de races verboden. Slicks banden, verbod op alle elektronische hulpmiddelen en de terugkeer van de manuele versnellingsbak, laat de coureurs maar weer eens hard werken in de cockpit. |
|
Williams Bmw Force India Honda Renault Toyota Red Bull Ferrari Toro Rosso Super Aguri Mclaren |
|
die bmw is best lelijk met die vleugeltjes .. |
|
Ik vind de Honda anders ook best lelijk. Die Williams is wel weer mooi Faustian Spirit of the Earth |
|
Die BMW is precies een drakkar signature |
|
Ook rockgroep KISS maakt zich op voor de start van het F1-seizoen volgende zondag. Huidig wereldkampioen Kimi Raikkonen leunt achteloos tegen zijn Ferrari. signature |
|
F1-bolide voor 1 euro te koop op eBay Een Formule 1-racewagen op de kop tikken voor slechts 1 euro? Zo'n vaart zal het wel niet lopen, maar dat is alleszins het openingsbod op eBay voor een replica van David Coulthards Formule 1-racewagen, waarmee hij heeft deelgenomen aan de 2007 Grand Prix in Engeland. Net als de KTM-motor die de voorbije Dakar-rally gewonnen heeft. Een jump suit van skydiver Felix Baumgartner, het shirt waarmee Stefan Everts zijn laatste wereldtitel won - stuk voor stuk originele, gesigneerde items die beginnen bij een bod van 1 euro. Deze en andere fantastische stukken waarvan niemand ooit gedacht had dat ze verkocht zouden worden, zijn vanaf vandaag tot 30 maart 2008 te koop tijdens een unieke liefdadigheidsveiling op eBay. De opbrengst van de veiling gaat naar Wings for Life, de stichting voor ruggenmergonderzoek. 23 maart Eenmaal ? andermaal ? verkocht! - Met wat geluk tik je hier iets op de kop dat absoluut uniek is. Een vriendschappelijke voetbalmatch tegen FC Salzburg, een sightseeingvlucht met de historische DC-6, een Red Bull Air Race Package voor twee, inclusief een vlucht met huidig wereldkampioen Mike Mangold en uitrustingen van Dakar-winnaars en wereldrecordhouders, basejumpers en surflegendes. Maar hét stuk waar zelfs hardcore eBayers met open mond naar staan kijken: een replica van David Coulthards formule 1-racewagen. Die zal op 23 maart 2008 verkocht worden op de eBay-veiling. Stefan Everts Elke euro van de Wings for Life liefdadigheidsveiling gaat naar onderzoek en helpt om verder vooruitgang te boeken. De private stichting Wings for Life streeft één belangrijke doelstelling na: zorgen dat verlamming door ruggengraatletsel geen lotsbestemming meer is. Stefan Everts is officieel ambassadeur van Wings for Life en vindt de veiling erg indrukwekkend: "Dankzij Red Bull krijgt Wings for Life de aandacht die het verdient. Ik ben erg benieuwd wat de veiling in totaal zal opbrengen. Toen ik gevraagd werd als ambassadeur heb ik meteen toegezegd. Als je aan motorcross doet besef je maar al te goed wat ruggengraatletsels kunnen aanrichten. Ik lever dan ook met plezier mijn bijdrage." signature |
|
quote:heersch. Eindelijk mijn favo tijdsbesteding voor de zondag weer op de buis! Die winterstops zouden ze gewoon moeten aflassen! Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |