|
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
mooi circuit! Kimi is echt weg aan het zakken signature |
|
Boeie als McLaren maar op de eerste plaats staat!! the only pleasure is pain |
|
signature |
|
Wat een rare race weer. Mooi zege voor Massa, hij is duidelijk de sterkste de laatste tijd. Maar wat een amateurisme bij Ferrari weer bij die pitstops waarbij zowel de rijders als het team in de fout gingen. En die ontplofte motor van Raikkonen kan natuurlijk niet, jezus. Nu maar hopen dat Massa niet bestraft wordt, want dan zou het weer een dramatisch weekend geweest zijn. Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Oef Faustian Spirit of the Earth |
|
OEF!! arme KIMI signature |
|
Ach Kimi ... idd pech, maar wat hij dit weekend weer liet zien was gewoon zwak, zoals de voorbije maanden. Dat ze maar alles op Massa zetten vanaf nu. Faustian Spirit of the Earth |
|
Wat een sfeerloos nep stratencircuit is Valencia toch. |
|
Jep, totaal nutteloos om een nieuw stratencircuit op de kalender te zetten. Dat is nu wel gebleken. Faustian Spirit of the Earth |
|
En weer een wedstrijd gemist.....gaat lekker dit seizoen |
|
quote: ik hoop dat ze zo McLaren een hak zetten ja signature |
|
Hoe is het afgelopen met de monteur die omver werd gereden? |
|
dood signature |
|
Dood door een gebroken voet. Bruce Banner |
|
wat een ongelofelijk saaie kutrace... straten circuits kunnen leuk zijn (zie Indy Car), maar er moeten wel punten zijn waar meer ruimte is om in te halen. Anders optocht zoals nu. |
|
quote: signature |
|
quote: Ben je gek ofzo? Het circuit van Valencia is achterlijk breed, het inhaalprobleem ligt bij de bolides zelf. |
|
ik vond het ook een best leuk circuit, en volgens mij ging het inhalen prima. Heel spannend was de wedstrijd niet, maar met een beetje regen zie ik mogelijkheden |
|
quote: Ik las dat hij al een gebroken sleutelbeen had van vrijdag of zzaterdag(?), maar dat hij toch besloot te werken zondag. Ben je best wel een bikkel. |
|
Sterke kwalificatie van McLaren in Francorchamps. Ik vrees dat ze morgen moeilijk te kloppen zullen zijn. Faustian Spirit of the Earth |
|
klote zilvers signature |
|
WTF!! Wat een slotfase! |
|
signature |
|
Holy crap, wat een geniale race!! Super einde ook, enorm jammer voor Raikkonen.. Maar wel spannend! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |