|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
|
|
quote: idd, waarom niet in een shopping mall en jij bent bijv. Jason Bourne..je kunt niet zomaar iedereen overhoop knallen. Is veel spannender. |
|
quote: Dat is het em dus, supreme commander is massale oorlogsvoering ipv. 30 vs 30. Is het bijvoorbeeld 300vs300, je hebt er ook mappen bij zitten van 90km bij 90km. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Dit weekend The Witcher uitgespeeld. Mijn god wat is dat spel gaaf. Eindelijk een spel dat echt voor volwassen is gemaakt. Topper |
|
Hmm die wil ik ook nog gaan spelen. Lijkt me echt een vet spel. Helaas weinig tijd voor. Ik wil ook nog Mario Galaxy, stalker, jericho, guitar hero 3, umbrella chronicles ...... DAMN, ik wil meer tijd |
|
Heeft iemand enig idee of je guitar hero 1 en 2 ook op de ps3 kunt spelen met de ps3 gitaar ? zit namelijk te twijfelen of ik de ps2 of de ps3 versie ga halen en het zal mooi zijn als ik 1 en 2 op de ps3 kan spelen |
|
quote: En je kan uitzoomen tot je de hele map ziet, of is dat niets nieuws? En je hebt een scrollsnelheid van 3000 kilomter per uur waardoor de game onspeelbaar wordt zoder dat je met vierkantjes en driehoekjes vecht. |
|
Mijn lieve broer heeft call of duty 3 gedownload. Ziet er ook zeker niet verkeerd uit moet ik zeggen. ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
En binnenkort vervolg op RTCW ET en Unreal geloof ik! ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
quote: 4? Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
Zou ook zomaar kunnen. ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
quote: Gaaf, er moet ook weer een single-player Wolfenstein komen. Wat is er nou beter dan een game met zombies en SS-chicks? Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Jahaa! Retrogames zijn ultiem. (overigens weinig keus op mijn brakke pc'tje.. speel hierop alleen RTCW ET-de ouwe ja.) ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
Wolfenstein was vooral gaaf bij mijn opa. "Kijk opa, Adolf Hitler!" "Schiet hem kapot!" "Het is maar een vlag." "Schiet hem kapot!" "Dat kan niet." "Pfff!" [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 28-11-2007 0:11] |
|
Maar RTCW II duurt nog wel even toch? Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote: Idd, dikke +1. En niks niet sluipen of met een team spelen of meer van die onzin. Knallen in gave omgevingen met "foute" figuren. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Wolfenstein 3D... mooie herinneringen *snif* :') RTCW vond ik erg vet; zo'n shooter waar je helemaal in op gaat en je je lam schrikt als je wordt beschoten/zombies uit de muren of grond komen. Kijk uit naar de volgende! [Dit bericht is gewijzigd door Skyggesang op 28-11-2007 22:51] |
|
Ik vind RTCW en laten we zeggen SOF2 nog steeds ijzersterke, échte shooters. Niks geen vleugje RPG of RTS, gewoon verstand op nul en guns blazing door de levels raggen. |
|
SOF is inderdaad ook erg gaaf! |
|
Binnenkort komt SOF 3 uit, low budget game, maar zo ziet ie er totaal niet uit, wordt wel een vette game. |
|
quote: Ja dat dacht ik ook, het is echter dikke shit. Draait voor geen meter op mijn systeem (die wel redelijk highend is) Verder is dat lokalized damage systeem uit SOF2 nergens meer te bekennen, het is nu simpelweg ledenmaten en lelijk ook. Nee, het is echt budget, helaas! "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Mass Effect is uit. Ik heb mijn 360 van de hand gedaan en heb nu toch lichtelijke spijt. Aber gut, ik speel enkel nog Perfect World Online. |
|
Resident Evil : Umbrella chronicles! Een echte aanrader voor liefhebbers van zombie horror en aracde achtige shooters. Echt een heerlijke game. Vanavond ff uitgeprobeerd met Mutilator en zeker in multiplayer is het heerlijk om je een weg te knallen door alle bekende RE gebieden. Goede graphics en goede sfeer door muziek, geluid en aandacht voor detail. Ook is het voor een on-rails shooter een behoorlijk lange game en is er heel veel te unlocken inculsief extra levels. Kortom, de 40 pleuro meer dan waard |
|
Speelt lekker inderdaad! Ik wil ook wel weer eens een ouderwetse Resident Evil, eigenlijk. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 03-12-2007 23:26] |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |