|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
Godver, en ik maar denken dat het tijdschema bekend is, telkens als men in dit topic heeft gepost |
|
Ok daar hoor je mij niet over klagen ook al vind het laatste werk niet om aan te horen en staat het optreden met lord worm nog vers op het netvlies het zal toch alsnog wel te doen zijn hoop ik |
|
- Mmayo - Greycloak - Metalhead22 - Hókenman - Wegmisbruiker85 - Meridian - Blastmaster - Drdoom - MetalJan + broer - Jeroen83 - XnegativeX - Yowannuzz - Buried_alive - Helnorsk & aanstaande - Beginning of Sorrow - Aaargh “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
Vervanger voor Necrophagia heet The New Dominion. Apart: want ik zou die band niet echt als death typeren .... Tijdschema staat nu ook op de site. Veel overlappingen, kan ook bijna niet anders ... Degenen waar ik het meest van baal is dat Benighted tijdens Suffocation speelt en dat Origin overlapt met Behemoth en Hate Eternal .... |
|
Ach, scheelt opzich maar 5 minuten, dat vind ik nou niet zó erg. EDIT: Oh, je hebt gelijk. Sommige bands spelen tegelijkertijd, dat is dan wel weer balen. [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 05-05-2008 22:30] |
|
quote: Grmmbl.... Welgemeend *godver*. |
|
quote: |
|
Misschien ook aanwezig, ligt er aan of de gastenlijst doorgaat. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Wat Blastmaster zegt +1 @Hub; gewoon komen, we moeten nog steeds een keer een biertje drinken; op Arnhem Metal Meeting is dat door "omstandigheden" niet doorgegaan ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote:Ik geen geld voor een kaartje, heb onlangs vliegtickets voor 5 man betaald, moet nu effe sparen hehe Vandaar dat ik hoop dat die gastenlijst doorgaat En ja, AMM was een totaal bezopen feestje, weet ik niks meer van van alles na het Vreid optreden hehe. Volgende keer dus zeker een biertje doen [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 06-05-2008 23:09] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik snap niet echt waarom men problemen heeft met het tijdschema, de overlappingen die er zijn zijn 5 minuten? ik vind het schema erg goed gedaan, het terrorizer podium heeft idd vaak een overlapping maar gelukkig hoef ik daar vrijwel niks van te zien bands die ik sowiezo wil zien: Brutus Hate Eternal Napalm Death Suffocation Origin Dying Fetus Aborted ENT Cephalic Carnage Cryptopsy Coldworker |
|
20:45 - 21:45h Suffocation 21:00 - 21:30h Benighted Lijkt mij meer dan 5 minuten.. An zich wel allemaal netjes hoor.. Ik maak bewust nog geen schema, kan het enkel tegen vallen als ik iets mis. |
|
Zoals ik al zei met dat terrorizer podium is het idd een ander verhaal maar ik kan erg goed uit de voeten met dit schema! |
|
Ow, check. Dacht dat je het over de band had. |
|
Speelde die maar had ik niet vervelend gevonden |
|
- Mmayo - Greycloak - Metalhead22 - Hókenman - Wegmisbruiker85 - Meridian - Blastmaster - Drdoom - MetalJan + broer - Jeroen83 - XnegativeX - Yowannuzz - Buried_alive - Helnorsk & aanstaande - Beginning of Sorrow - Aaargh - Mira Bla |
|
- Mmayo - Greycloak - Metalhead22 - Hókenman - Wegmisbruiker85 - Meridian - Blastmaster - Drdoom - MetalJan + broer - Jeroen83 - XnegativeX - Yowannuzz - Buried_alive - Helnorsk & aanstaande - Beginning of Sorrow - Aaargh - Mira - Julia er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
bleh baal dat k dan weer niet in NL ben...had graag willen gaan! wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
- Mmayo - Greycloak - Metalhead22 - Hókenman - Wegmisbruiker85 - Meridian - Blastmaster - Drdoom - MetalJan + broer - Jeroen83 - XnegativeX - Yowannuzz - Buried_alive - Helnorsk & aanstaande - Beginning of Sorrow - Aaargh - Mira - Julia - Unholy Mary (alleen de zaterdag) Hatsjikidee! |
|
- Mmayo - Greycloak - Metalhead22 - Hókenman - Wegmisbruiker85 - Meridian - Blastmaster - Drdoom - MetalJan + broer - Jeroen83 - XnegativeX - Yowannuzz - Buried_alive - Helnorsk & aanstaande - Beginning of Sorrow - Aaargh - Mira - Julia - Unholy Mary (za) - Levithmong Bla |
|
Donderdag: Pre-party Little Devil met Severed Crotch (vanaf 22:00) Vrijdag: After-party Little Devil met Cephalotripsy (vanaf 23:00, band 23:30 op het podium) Zaterdag: After-party Little Devil met Skeletonwitch (vanaf 23:00, band 23:30 op het podium) Alles gratis entree - Vol is vol. |
|
quote: Expired,Erased and Forgotten |
|
quote:waarom nou weer dat gezeik over overlappende tijden?? daar kan gewoon weinig aan worden gedaan,als er minder bands komen om ervoor te zorgen dat er geen overlapping hoeft te zijn dan loopt het hele forum weer te bitchen dat er te weinig bands komen.... Expired,Erased and Forgotten |
|
Kan wel wezen, maar ik baal ook echt onmeunig hard van deze overlapping. Twee geniale bands..... Ik denk dat ik voor Suffocation ga, maar ook Benighted is live en op plaat echt gigantisch vet. |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |