|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
Het staat nu ook op de 013-site. Kaarten gaan 28,50 euro per dag kosten en voor een combi-ticket betaal je 50 euro. Voorverkoop start op 19 januari. |
|
ok, dat wordt 1 fucking dag. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Hehe, geniaal. |
|
50 euro???!!! Ik weet dat het een vette line-up is en een vet fest, maar 50 euro vind ik een hoop geld. |
|
Vind dat voor 2 dagen wel meevallen. Voor Waldrock (1 dag) betaal je ook al dat bedrag en dan heb je een stuk mindere bands voor je centen staan. Voor deze line-up vind ik de prijs netjes. edit: Ja okee naar mijn mening dan hehe. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 12-01-2008 12:04] |
|
Ik vind het ook best te doen. Voor X-Mass Metalfest bijv. betaal je zo'n 35 euro voor 1 dag en dan vindt je een paar bands leuk. Hier weet ik zeker dat er genoeg bands zijn op beide dagen die ik graag wil zien. Ik heb het er zeker voor over! Weet iemand toevallig nog een camping o.i.d. in de buurt van het centrum? |
|
18-01-2008: New bands & ticket on sale tomorrow! Today, one day before the tickets go on sale, we can announce the following new bands: Benighted, Severe Torture, Exmortem and Cryptopsy. Cryptopsy will replace Malevolent Creation who unfortunately didn't commit to their proposed European tour. As said, tickets go on sale as of tomorrow through Ticketervice/Ticketmaster here and will cost 28.50 (per day) or 50.00 (2-day pass). |
|
quote:Ah mooi Exmortem, al een tijdje niks meer van gehoord. Kan misschien Impaled er nog bij??? |
|
Vette nieuwe namen zeg! Morgen gelijk combi-ticket bestellen! |
|
quote: Wie weet... nog een band of 10 komen erbij he |
|
Ik ga binnenkort ook maar eens een kaartje scoren edit: zodra de pecunia weer binnen zijn [Dit bericht is gewijzigd door Unholy Mary op 18-01-2008 23:15] Hatsjikidee! |
|
geldwolven, ik zou dr bijna over denken niet te gaan. Fuck the world and fuck you |
|
Volgens mij is 50 euro voor 36 bands een ontzettend nette prijs. Waarom begrijpt iedereen dat behalve jij, Reinier? |
|
Holy shit! Cryptopsy er ook nog ff bij, tering jantje. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Als ik het ultieme deathmetal-feestje zou mogen bedenken zou het akelig dicht bij deze line-up in de buurt komen.... Dus ik ga echt zo ontieglijk hard een kaartje scoren vanmiddag !!! |
|
Ik ga echt zo ontieglijk hard wachten op mijn loon, om dan kaartjes te halen. Zelden zo'n bizar vette line-up gezien ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote:gehegeh, mijn smiley gemist zeker ? ik meende er niks van, kerel. Fuck the world and fuck you |
|
Ik hoop dat ik erbij kan zijn |
|
quote:Nee hoor, klopt, maar voor Waldrock betaal je ook ontwikkelingshulp mee. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Bij buitenfestivals heb je sowieso meer kosten. In 013 is het een bezem door de zaal en het is klaar en de rest van de schoonmaakkosten zijn toch al begroot. |
|
quote: De meeste buitenfestivals hebben dan ook meer subsidies. |
|
quote:Weet jij hoeveel subsidie 013 vangt op een jaar? Dat zijn ook wel enkele tonnen hoor |
|
quote: Nou dat is mooi voor ze |
|
quote:En je punt is? |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |