|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
Doen we ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote:Och, ieder is vrij te vinden wat 'ie wil. Maar Suffocation inspiratieloos noemen en Obituary helemaal te gek... tja. Dan lijkt me dat je gewoon meer van Old-School houdt dan van technischere zooi. Of toch niet? Overigens, ik vind Obituary erg lekker vanwege de "groove" en kan me ook voorstellen dat je de zanger van Suffocation niet top vind (Ik vind hem wat monotoner, maar toch wel gaaf). |
|
quote:Het begint vrijdagavond dus? Gave lin up so far.. |
|
Hmmm, zou wel eens kunnen wat je zegt, Myth Of Fury..hoewel ik dan wel weer een band als Hate Eternal erg gaaf vind en die zijn toch ook vrij technisch, maar toch ook wel weer erg bruut, lomp en in your face....maar inderdaad, ben wel meer een old school liefhebber ja..een band als Jungle Rot vind ik ook helemaal te gek, echt van die lekkere obituary achtige death metal.... Fuck the world and fuck you |
|
quote: In de openingspost staat 'two full days' |
|
15-12-2007: 3 more bands confirmed We are very proud, that on this Saturday, we can announce 3 more bands to perform on the Neurotic Deathfest. The new names are no less than: Dying Fetus, Origin & Houwitser. |
|
Suffocation Asphyx *rrrrrrrrrrrrrr* |
|
H O L Y S H I T ! ! Wat een lineup zeg! "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote:Hell yeah! |
|
tering.. In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Origin , zal snaack wel tof vinden denk ik zo.is een vette band ook..dacht dat ze genokt waren.... Fuck the world and fuck you |
|
quote: |
|
godver Ruud wat vet |
|
Absoluut aanwezig! Origin wil ik graag weer zien en dying fetus moet ik nog zien. |
|
quote: +1 Alleen voor Necrophagia zou ik al gegaan zijn maar dit is echt te gaaf ja |
|
Hm best gave line-up. Eens kijken of ik hier heen kan gaan. Hopelijk valt het niet in de periode dat ik examens heb. hehe,zie net pas dat het ook de 31e is, dan ben ik jarig.hmm [Dit bericht is gewijzigd door Ancient Times op 25-12-2007 20:22] |
|
Mooi verjaardagsfeestje toch? |
|
BEHEMOTH is ook bevestigd! |
|
HOLY FUCKING SHIT ....... HEEN! NU!! ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Dit wordt echt GAAF! |
|
quote: Van de site: "On each day the first band will start around 16:30 (opening 15:30) and the headlining act will last until around 23:30." |
|
Two FULL days?............:') Fuck the world and fuck you |
|
Ik (of eigenlijk een maat van me) vraag me af hoe duur eigenlijk een kaartje gaat kosten met al die grote namen. |
|
quote:+1, alleen durfde ik het niet te vragen, want ik hoor mijn pinpas al kreunen, en t is niet van genot! Fuck the world and fuck you |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |