|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
Laat ik voorop stellen dat ik Asphyx t vetst vond om te zien en de set echt meesterlijk vond... maar quote: als dit boven iemands niveau ligt weet ik t niet meer, asphyx is vreselijk lekker omdat t vreselijk basic en simpel wordt gehouden... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: Misschien niet duidelijk, maar khad et over de drummer van Aborted |
|
Dag 2 ook weer prima vermaakt, met Impaled en Behemoth als hoogtepunten |
|
quote: Ik geloof dat je toch echt 1 band over het hoofd ziet... ORIGIN!!!!! God jezus, wat waren die lui goed bezig. Een strakke set met zeer goede muzikanten! Het geluid was zoals altijd eerst weer even zoeken maar er was snel veel te genieten. Echt de band van die dag! Hate Eternal viel inderdaad tegen. De muziek is al chaos, dan moet je wel een goed geluid hebben. En als je dat dan niet hebt... Op vrijdag sprong Suffocation er wat mij betreft uit. Helemaal omdat ze een erg goed geluid hadden en veel (voor mij) bekende nummers speelden. [Dit bericht is gewijzigd door Embodiment of Fire op 22-01-2009 14:18] |
|
quote: Dikke plus 1; voor mij het echte hoogtepunt van het weekend! Wát een geweld ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
De foto's staan online op www.metalshots.com Een DUO-rapportage van Mira en Bert. Dus ga er maar even voor zitten |
|
Komt er nog een 2009 editie? |
|
Ja, er komt een 2009, Ruud is druk bezig met het regelen van bands. Never have so many sacrificed so much for so few |
|
Das mooi, ook al bekend wanneer? |
|
quote:Cocktails en bands. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Volgens mij 29 en 30 mei, maar dat weet ik niet zeker. Never have so many sacrificed so much for so few |
|
Weer aanwezig Mooiste weekend van 2008 voor mij ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Denk 't ook wel ja |
|
Ben wel érg benieuwd of de organisatie weer zo'n goden lineup als die van vorig jaar bij elkaar kan krijgen ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Zal moeilijk worden, denk ik. Vorig jaar was wel errrug goed! |
|
quote: Aangezien jij daar iemand schijnt te kennen, heb je enig idee wanneer de eerste namen bekend worden gemaakt? ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Zeer binnenkort! |
|
quote:Dat was ook wat ik begrepen had ja |
|
quote: Mooi zo Sowieso toch wel weer aanwezig, daar niet van hehe ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
ik ga denk ik ook wel weer, vorig jaar was echt kicken. Alhoewel ik dan dit jaar toch maar een hotelletje ga boeken, vond het best klote dat ik terug moest na de eerste avond! |
|
quote: scoor dan ook een lekkere chick waar je kan blijven snorren ... Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Eh ze gaat trouwen, wat mot ze met een chick dan? Aniejweej, hoop dat er snel nieuws is. Vorig jaar twee dagen was gaaf! |
|
quote: ja ik had het weer gemist grmble!!!!!!!! Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: hmm nee dat snap ik ook niet helemaal? |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |