|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik had vorrig jaar al moeite met het betalen van me kaartje, maarja ik ben dan ook een pauper |
|
alweer iets met +1. Fuck the world and fuck you |
|
Hier ben ik wel bij... teringvette line-up! [Dit bericht is gewijzigd door Doomy op 30-12-2007 4:12] iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Anders ik wel! |
|
maar weet iemand al meer ? anders moet ik maar alleen de dag gaan dat necrophagia speelt.... is toch de band die ik wil zien, daar niet van maar goed.. Fuck the world and fuck you |
|
Zo'n onwaarschijnlijk geniale line-up en daarom zo ontieglijk hard aanwezig. |
|
waarschijnlijk wel aanwezig, maar eerst even afwachten wat een kaartje gaat kosten??? |
|
Zal vast niet zo duur zijn als Roadburn? iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
oh dan valt het wel mee, Roadburn is niet zo duur |
|
Ik dacht dat het nu wel afgelopen zou zijn met de grote bands, boeken ze ook nog even Hate Eternal en Cephalic Carnage!!! |
|
Tering zeg. Hier moet ik heen. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Cephalic Carnage met de doom set of niet? www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote:Nu helemaal zeker dat ik hier heen ga!! |
|
quote: ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Wat denk je zelf? |
|
betere line up kan niet! fucking ruig! |
|
Deze line-up slaat nergens meer op, zo godsgruwlijk sterk HEEN ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
holy fukc (in positieve zin) [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 09-01-2008 17:39] |
|
Stiekem hoop ik nog op Exhumed, die mogen ook wel weer een keer komen |
|
Gaycloak, ga je ook mee? Mooi man dit! |
|
Even aan de baas vragen. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Zie ook je mail. |
|
quote:+1 What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Yay! |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |