IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Auteur:
Topic : Neurotic Deathfest - Fr. 30-5-2008 + Sa. 31-5-2008 Vorige pagina | Volgende pagina
ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 29-05-2008 11:31 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 28 mei 2008 21:36 schreef XnegativeX het volgende:
Ja, ik zal morgen eens kijken wat ik nog kan regelen. Ik ga er van uit dat alles in de buurt van 013 vol zit of onbetaalbaar is.

waalwijk F1 hotel?

Is met de auto erg dichtbij, en erg goedkoop.

Meridian
Usericon van Meridian
Posted 29-05-2008 16:18 by Meridian Wijzig reactieProfiel van MeridianQuote dit bericht

In het tijdschema staat Hour of Penance op vrijdag, maar op hun myspace op zaterdag. Benieuwd welke band we morgen als eerste te zien krijgen

MischiefMira
Sick, sick, sick...
Usericon van MischiefMira
Posted 29-05-2008 16:23 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

Mooi schemaatje Aaarco!

Nu wacht ik nog op die van zaterdag! Aaah toe!

Bla

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 29-05-2008 19:11 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 28 mei 2008 23:13 schreef XnegativeX het volgende:
Naaah, daar ben ik niet zo happig op.
Ik ga morgen wel even kijken of er nog wat te regelen valt qua hotels. Mocht dat niet meer lukken dan moet ik maar zien of ik m'n kaartje nog te koop kan aanbieden.

We shall see.

Hotel Brabant in Hilvarenbeek heeft ook niks meer vrij dan?

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 29-05-2008 19:17 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

quote:
Op 28 mei 2008 21:17 schreef Aaaarco het volgende:
[blokkenschema]

NecroCannibal
Usericon van NecroCannibal
Posted 29-05-2008 22:27 by NecroCannibal Wijzig reactieProfiel van NecroCannibalQuote dit bericht

Zijn er morgen nog combikaarten aan de deur te koop ? iemand die dat weet?

Meridian
Usericon van Meridian
Posted 29-05-2008 23:11 by Meridian Wijzig reactieProfiel van MeridianQuote dit bericht

Volgens ComaNation (die werkt bij 013) zijn er zeker nog kaarten aan de deur

grafdelver
Usericon van grafdelver
Posted 29-05-2008 23:54 by grafdelver Wijzig reactieProfiel van grafdelverQuote dit berichthttp://www.baroeg.nl

Ja hoor, die zijn er.

Aaargh
Hel jawel!
Usericon van Aaargh
Posted 30-05-2008 10:53 by Aaargh Wijzig reactieProfiel van AaarghQuote dit berichthttp://www.zwangerschapspagina.nl

Jippie! Nog 0 nachtjes slapen!

“Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.”

Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 30-05-2008 11:34 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Zo, ik ben onderweg

...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...

Meridian
Usericon van Meridian
Posted 30-05-2008 13:45 by Meridian Wijzig reactieProfiel van MeridianQuote dit bericht

Zo ook maar eens vertrekken, zwaar veel zin in

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 30-05-2008 13:54 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Rond 3 uur pak ik de bus!

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 30-05-2008 15:33 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Gister Hate Eternal, Cephalic Carnage en Skeletonwitch gezien in Duitsland! Dat beloofd veel voor zaterdag! Jammer dat Skeletonwitch dan niet speelt. Wat een brute band!

The Jester
Usericon van The Jester
Posted 30-05-2008 15:38 by The Jester Wijzig reactieProfiel van The JesterQuote dit bericht

Die spelen zaterdag toch op de afterparty?

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 30-05-2008 16:05 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

moeten die dan niet een boot naar Engeland hebben?
zover ik heb begrepen heb spelen ze zaterdag niet (omdat ze op NDF geen plek hebben) en ze na Hate Eternal gelijk weer op pad moeten.

The Jester
Usericon van The Jester
Posted 30-05-2008 16:09 by The Jester Wijzig reactieProfiel van The JesterQuote dit bericht

quote:
Op 27 mei 2008 15:08 schreef blastmaster het volgende:
goed nieuws Mart een afterparty

23-05-2008: Pre-party and after-party details revealed.
Since there seem to be a lot of people traveling from allover the world to this years Neurotic Deathfest we've put up a little pre-party this year. The pre-party is going to be held at the Little Devil bar in Tilburg (a 5 minute walk from the 013 venue), and performing on stage will be none less than Severed Crotch, all the way from Iceland.

Apart from that after every festival night we have planned an afterparty as well, also at the Little Devil. On Friday May 30th at 23:30h sharp Cephalotripsy will kick off the alcoholic afterparty at the Little Devil, and on Saturday May 31st, also at 23:30h sharp Skeletonwitch will do the same!

The pre-party and both afterparties are free of charge but are strictly limited to 250 people. So be there at your earliest convenience, or else you might miss out! Apart from that the best death metal tunes will be spinning until the early hours at the Little Devil, along with your typical metal singalong classics.

Volgens dit bericht spelen ze zaterdag in de Little Devil

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 30-05-2008 18:32 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Afwezig

Meridian
Usericon van Meridian
Posted 31-05-2008 11:57 by Meridian Wijzig reactieProfiel van MeridianQuote dit bericht

Dag 1 was erg gaaf!
Hoogtepunten voor mij waren zeker Benighted en Aborted.

Zo hopen dat dat bandje het overleeft onder de douche en weer richting 013!

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 31-05-2008 12:45 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Gister was gaaf ja. Hoogtepunten waren Dying Fetus, Asphyx, Warbringer, Exmortem, Coldworker, Napalm Death en uiteraard Suffocation!
Severe Torture helaas gemist, omdat het loeidruk was in de kleine zaal. Vandaag weer!

Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 31-05-2008 12:52 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

ik vond asphyx best een gave set spelen, evenals suffocation en napalm deat, bij severe torture alleen t tweede gedeelte binnen weten te komen en dat was ook prima te doen, doordt ik 40 minuten in den bosch moest wachten op de trein miste ik dying fetus en t grootste gedeelte van houwitser...

uurtje of 4 over de terugreis gedaan pfff

In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 31-05-2008 13:04 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 30 mei 2008 18:32 schreef Judge M. het volgende:
Afwezig

Helaas ben ik er ook niet, gebrek aan animo bij de lui met wie ik zou gaan.

"This one is older than shit, heavier than time!"

Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 31-05-2008 14:55 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

best gaaf dat asphyx zoveel oudjes speelde trouwens..

wastelands of terror, sickening dwell, pages in blood, the rack, the krusher, asphyx (the forgotten war) etc etc etc...

In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud

NecroNoud
Usericon van NecroNoud
Posted 31-05-2008 18:00 by NecroNoud Wijzig reactieProfiel van NecroNoudQuote dit berichthttp://www.discogs.com/user/noud85/collection

Asphyx speelde lekker veel van de eerste 2 albums ja, ook vrij logisch omdat dat de enige zijn waarop Van Drunen te horen is. Alleen wat minder voor m'n nek, die is vandaag weer zo stijf...

Vond voor de rest Dead Infection en Napalm Death erg gaaf. Suffocation en Dying Fetus speelde ook erg goed maar toch trek ik dit soort death metal niet echt langer dan een half uur.

Houwitser en Hate ook nog gezien. Ik vind Hate een beetje te veel een Behemoth kloon. Muzikaal was het wel te pruimen trouwens, ondanks dat ze maar met 1 gitarist speelde. Houwitser kende ik echt niet terug, en ik vraag me eigenlijk af of ik ze überhaupt wel gezien heb. Hoorde geen een (voor mij) bekend nummer langskomen.

don't mistake lack of talent for genius

MetalHeus
Crush...
Usericon van MetalHeus
Posted 01-06-2008 3:13 by MetalHeus Wijzig reactieProfiel van MetalHeusQuote dit berichthttp://www.myspace.com/adaptornl

Houwitser Trip of fire bekend genoeg?

Warbringer echt lekkere old school speed/thrash
Asphyx altijd goed ook nekpijn door gekregen
Suffocation strak als een vat
Severe Torture
Desecrator zeer goed te pruimen
Extreme noise terror (MILK?)
Impaled
Cephalic Carnage
Grind inc.
Geslaagde 2 dagen

[Dit bericht is gewijzigd door MetalHeus op 01-06-2008 3:13]

Stringz
Usericon van Stringz
Posted 01-06-2008 12:42 by Stringz Wijzig reactieProfiel van StringzQuote dit berichthttp://www.myspace.com/petra_guijtarist

Damn... wat een weekend zeg!!
Ik heb alleen maar vette bands gezien... wat een line-up!!, bijna een overkill aan goeie bands.
Tsja en daardoor vrijdag geen tijd om te eten zodat ik goed naar de kloote was de volgende ochtend.

Favo's waren:
Suffocation
Asphyx
Dying Fetus
Aborted (jammer dat ze zo kort speelde)
Behemoth
Cryptopsy
Cephalic Carnage
En Decrepit Birth kende ik nog niet maar was wel strakke shit!!
Ook The New Dominion kende ik nog niet en was wederom erg vet!

Kortom... volgend jaar weer (hoop ik!)

Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com