|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
In het tijdschema staat Hour of Penance op vrijdag, maar op hun myspace op zaterdag. Benieuwd welke band we morgen als eerste te zien krijgen |
|
Mooi schemaatje Aaarco! Nu wacht ik nog op die van zaterdag! Aaah toe! Bla |
|
quote: Hotel Brabant in Hilvarenbeek heeft ook niks meer vrij dan? |
|
quote: |
|
Zijn er morgen nog combikaarten aan de deur te koop ? iemand die dat weet? |
|
Volgens ComaNation (die werkt bij 013) zijn er zeker nog kaarten aan de deur |
|
Ja hoor, die zijn er. |
|
Jippie! Nog 0 nachtjes slapen! “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
Zo, ik ben onderweg ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Zo ook maar eens vertrekken, zwaar veel zin in |
|
Rond 3 uur pak ik de bus! |
|
Gister Hate Eternal, Cephalic Carnage en Skeletonwitch gezien in Duitsland! Dat beloofd veel voor zaterdag! Jammer dat Skeletonwitch dan niet speelt. Wat een brute band! |
|
Die spelen zaterdag toch op de afterparty? |
|
moeten die dan niet een boot naar Engeland hebben? zover ik heb begrepen heb spelen ze zaterdag niet (omdat ze op NDF geen plek hebben) en ze na Hate Eternal gelijk weer op pad moeten. |
|
quote: Volgens dit bericht spelen ze zaterdag in de Little Devil |
|
Afwezig |
|
Dag 1 was erg gaaf! Hoogtepunten voor mij waren zeker Benighted en Aborted. Zo hopen dat dat bandje het overleeft onder de douche en weer richting 013! |
|
Gister was gaaf ja. Hoogtepunten waren Dying Fetus, Asphyx, Warbringer, Exmortem, Coldworker, Napalm Death en uiteraard Suffocation! Severe Torture helaas gemist, omdat het loeidruk was in de kleine zaal. Vandaag weer! |
|
ik vond asphyx best een gave set spelen, evenals suffocation en napalm deat, bij severe torture alleen t tweede gedeelte binnen weten te komen en dat was ook prima te doen, doordt ik 40 minuten in den bosch moest wachten op de trein miste ik dying fetus en t grootste gedeelte van houwitser... uurtje of 4 over de terugreis gedaan pfff In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: Helaas ben ik er ook niet, gebrek aan animo bij de lui met wie ik zou gaan. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
best gaaf dat asphyx zoveel oudjes speelde trouwens.. wastelands of terror, sickening dwell, pages in blood, the rack, the krusher, asphyx (the forgotten war) etc etc etc... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Asphyx speelde lekker veel van de eerste 2 albums ja, ook vrij logisch omdat dat de enige zijn waarop Van Drunen te horen is. Alleen wat minder voor m'n nek, die is vandaag weer zo stijf... Vond voor de rest Dead Infection en Napalm Death erg gaaf. Suffocation en Dying Fetus speelde ook erg goed maar toch trek ik dit soort death metal niet echt langer dan een half uur. Houwitser en Hate ook nog gezien. Ik vind Hate een beetje te veel een Behemoth kloon. Muzikaal was het wel te pruimen trouwens, ondanks dat ze maar met 1 gitarist speelde. Houwitser kende ik echt niet terug, en ik vraag me eigenlijk af of ik ze überhaupt wel gezien heb. Hoorde geen een (voor mij) bekend nummer langskomen. don't mistake lack of talent for genius |
|
Houwitser Trip of fire bekend genoeg? Warbringer echt lekkere old school speed/thrash Asphyx altijd goed ook nekpijn door gekregen Suffocation strak als een vat Severe Torture Desecrator zeer goed te pruimen Extreme noise terror (MILK?) Impaled Cephalic Carnage Grind inc. Geslaagde 2 dagen [Dit bericht is gewijzigd door MetalHeus op 01-06-2008 3:13] ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
|
Damn... wat een weekend zeg!! Ik heb alleen maar vette bands gezien... wat een line-up!!, bijna een overkill aan goeie bands. Tsja en daardoor vrijdag geen tijd om te eten zodat ik goed naar de kloote was de volgende ochtend. Favo's waren: Suffocation Asphyx Dying Fetus Aborted (jammer dat ze zo kort speelde) Behemoth Cryptopsy Cephalic Carnage En Decrepit Birth kende ik nog niet maar was wel strakke shit!! Ook The New Dominion kende ik nog niet en was wederom erg vet! Kortom... volgend jaar weer (hoop ik!) |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |