|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
De bands! Hate Asphyx Suffocation Blood Red Throne Napalm Death Cephalic Carnage Impaled Behemoth Helaas Coldworker gemist. Bij Lay Down Rotten duurde het lang voordat die opkwamen (15min na aanvang van speeltijd nog geen band), dus maar naar Exmortem gegaan. Van de meeste bands een stukje gekeken, maar door drukte of de warmte niet lang gebleven. Al met al een leuk festival en vette bands! |
|
Hoogtepunten; Suffocation, Dying Fetus, Decrepit Birth, Behemoth. Ik heb heel objectief naar Cryptopsy gekeken, maar vond er niet zo heel veel aan eigenlijk |
|
Oja.. nog een sorry en excuses aan de meneer die ik heb gebruikt om ons een weg door de kolkende menigte te beuken tijdens Origin. |
|
Dat moet zoiets geweest zijn als een mozes en de rode zee. Fuck the world and fuck you |
|
Gisteren was ook weer erg gaaf met Brutus, Decrepit Birth, Cephalic Carnage, Cryptopsy, The New Dominion, Behemoth en Origin als favo bands! Volgend jaar zeker weer! |
|
quote: Anyways, me prima vermaakt ondanks dat ik wegens kaartje laten liggen thuis dus nieuwe kopen geen geld meer had voor wat leuke schijfjes. Anders toch zeker een cd van Origin en een Cephalic Carnage meegenomen. Band van het festival Suffocation en hulde aan de geluidslui in de grote zaal. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Godverdomme wat was dit gaaf. Heerlijke bands, erg goed geluid over het algemeen en wat een goeie prijs zeg. Volgend jaar hopelijk weer. Goed om Brutus weer live bezig te zien . |
|
Damn nou, Brutus hakte er lekker in zeg! Net als Suffocation, Severe Torture, Dying Fetus, Blood Red Throne en Behemoth. Ik vond Extreme Noise Terror een beetje wegvallen op het grote podium, die komen veel beter tot hun recht in een zweterig klein hok. Cephalic Carnage vond ik ook buitengewoon amusant trouwens, ook al snap ik geen donder van die muziek. Verder geniaal: Hotel, vriendinnetjes, geitenkaassalade op het overdekte terras bij Havana, chocomel. Minder: Mijn voeten na drie dagen op hakken, de drukte op de afterparty, oververmoeid festivallen. Maar hell, het is maar één keer per jaar Neurotic. “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
quote:+1 dus! mijn god! nooit verwacht dat ik ooit bij origin of waar dan ook in de pit zou belanden wat welgemikte elleboogstoten en knietjes verder konden we onze weg vervolgen naar de uitgang. ow en Mmaay: 3 ranja in 1 kwartier ging toch wel iets te hard he? er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
quote: *gniffel* |
|
De tering, wat was dit gaaf! Echte toppers voor mij waren Suffocation, Cryptopsy, Behemoth, Severe Torture en Origin(!). Gruwelijk wat ging dat hard in die kleine zaal, geweldig om die band een keer te zien. Ook genoten van Aborted (veel beter als de laatste keer in de Lantaarn), Napalm Death, Decrepit Birth, Dying Fetus en die gekken van Cephalic Carnage; op cd kan ik er niet naar luisteren maar toch wel een keer gaaf om in het echt te zien. Superweekend!! ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Ik kende Aborted ook niet echt en vond het ook wel leuk om te zien, jammer dat die drummer het zo verneukte. |
|
quote: Mis ik iets? ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote:+1? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
ik hoor ook niemand erover dat de drums bij asphyx niet echt strak waren... ik heb aborted niet gehoord maar dat is wellicht t zelfde verhaal... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: Hehehe, toch was het wel zo ja. Mij vielen vooral de vertragingen op. Jammer, want voor de rest was er niets op het optreden aan te merken. EditHOER: Nee niks, ik liep gewoon te kutten... [Dit bericht is gewijzigd door Aaargh op 01-06-2008 19:08] “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
Nee, was niet zo. De vent was snaarstrak (net zoals de vorige keer). Helemaal niks mis met die vent [edit] Drummer van Aborted dus [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 01-06-2008 19:09] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Inderdaad, met name de dubbele bass was helemaal niet strak. Verneuken is misschien een groot woord, maar ik irriteer me er altijd aan als mensen boven hun niveau spelen |
|
Ik heb me twee dagen lang uitstekend vermaakt en dat terwijl ik eigenlijk niet zo'n death metal liefhebber ben. Vrijdag begon het vrij matig met Exmortem, waarna we tijdens Aborted zijn gaan eten. Daarna vond ik Dying Fetus erg statisch en weinig boeiend. Gelukkig was Asphyx wel enorm vet en goed voor de afwisseling, waarop Suffocation alles en iedereen aan gort heerste. Napalm Death is natuurlijk ook altijd een fijne afsluiter. Zaterdag heb ik helaas maar één nummer van Decrepit Birth meegekregen, beetje jammer. Cephalic Carnage is mij iets te hectisch, waarna Extreme Noise Terror wel vermakelijk, maar niet bijzonder was. Cryptopsy was wel aardig, maar niet erg dapper om de nieuwe nummers (op 1 na geloof ik) niet te (durven?) spelen en eerder dan gepland te stoppen. Behemoth vond ik dan wel weer immens vet, waarna Hate Eternal voor mij toch een behoorlijk saaie afsluiter was. Kortom, ik heb vier uitstekende optredens gezien en verder was het supergezellig |
|
Ja was een mooi feestje Toppers: Origin, Brutus, Hate eternal, cephalic carnage, Suffocation. Waar waren alle Z emmers op de afterpaty? Skeletonwitch was vet |
|
quote: Druk, warm, warm, druk.. we zijn wel even wezen kijken. Uiteindelijk bij Extase op terras gezeten, kijken hoe te jonge meisjes hun bier consumptie op de stoep gooiden. |
|
Is Cryptopsy tegenwoordig een gothic rock band geworden... wat een outfits! Wel cool dat je applaus krijgt als je een meisje bent met een rokje. minder cool: waren zaten in de snackmuur geen echte snacks zoals kroketten? |
|
En de foto's staan inmiddels ook online op http://www.metal-experience.com onder Photos --> Festivals --> Neurotic Deathfest Exmortem Aborted Asphyx Suffocation Brutus Cephalic Carnage Cryptopsy Behemoth |
|
gave foto's! |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |