|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
er staat toch een tijdschema op de site... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: Je kunt niet lezen en hebt liever kleurtjes? |
|
is er een prijs bekend van de kaarten losse kaarten en combishitzooi? op die neurotik fest site staat er nix over In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Combikaarten zijn volgens mij 50 euro ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Ik heb de het tijdschema wel uitgeprint, maar tis zo klein |
|
quote: Aaaaww |
|
quote: Los dacht ik 28,50 exclusief servicezooi en combi is 50,- excl. |
|
Hey Metaljan, mocht je nou een blokkenschema in elkaar hebben gefröbeld, wil je het dan in dit topic plaatsen of naar mij pm'en ? Dat zou ik, aangezien ik daar zelf veel te lui voor ben, wel waarderen. |
|
Oh, ja van 013-site: quote: |
|
ah stom dat ik daar niet aan dacht, ik zal de vrijdag vereren met een bezoek In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: Man, ik weet niet hoe eens hoe dat moet Ik typ hem nog wel een keer in Word, want ik ben altijd degene die een tijdschema bij zich heeft |
|
quote: Ik heb er ook al een voor mezelf gemaakt en zal morgen ook het complete schema even uitprinten. Ben ook altijd degene met tijdschema's. |
|
quote: ik doe het ook altijd de schema's uitprinten. En bij festivals als graspop waar echt megaveel te zien is maak ik vaak voor mijzelf ok nog een lijstje. www.metalkrant.net | Metalkrant, de online krant voor heel headbangend en moshend Metalland. |
|
In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Wat een lelijk lettertype Aaarco |
|
je moet je bek houwe In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Nou...leuk. Ik krijg net te horen dat mijn slaapplek niet meer doorgaat. Onvoorziene omstandigheden. Dus nu kan het zijn dat ik niet kom. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote:Hotel boeken! |
|
Ja, ik zal morgen eens kijken wat ik nog kan regelen. Ik ga er van uit dat alles in de buurt van 013 vol zit of onbetaalbaar is. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote:Gewoon proberen, kan altijd ergens nog een plek zijn vanwege annuleringen. |
|
Ik zou het minstens ff proberen als ik jou was idd, XNegativeX, je weet maar nooit.... Op en neer rijden is zeker geen optie voor je ? |
|
Misschien kom ik op zaterdag nog even kijken |
|
quote: What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Naaah, daar ben ik niet zo happig op. Ik ga morgen wel even kijken of er nog wat te regelen valt qua hotels. Mocht dat niet meer lukken dan moet ik maar zien of ik m'n kaartje nog te koop kan aanbieden. We shall see. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |