|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
Kaarten en hotelletje geregeld Zin in! |
|
Lang leve het nachtnet van de NS, Tilburg - Utrecht in een ruim uurtje , elk uur de hele nacht door! Moet je overigens niet per ongeluk in de verkeerde trein stappen, dan kom je ook in Utrecht maar dan via, Breda, Dordrecht, Rotterdamm, Delft, Den Haag, Leiden, Schiphol en Amsterdam.. 3 uur later dus, maar zonder overstap, Wel handig voor hen die een nachtje door moeten trekken en een slaapplekje zoeken |
|
quote: Joa pik, kaarten hebben we al een tijdje nu ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
-Suffocation -Napalm Death -Behemoth -Dying Fetus Klinkt aantrekkelijk |
|
quote: Gaan ze twee kanten op dan??? (Wist ik niet...) Hatsjikidee! |
|
AAAAH =D ik zie nu dat Aborted en Cryptopsy ook zijn toegevoegd. dan kan het feest niet meer stuk [Dit bericht is gewijzigd door horned_reaper op 02-04-2008 0:13] |
|
Wat zijn een beetje betaalbare hotels in de buurt? |
|
|
|
quote: He Horny pieper, ook al hier. |
|
Beide dagen aanwezig Bla |
|
quote:Die zitten al vol. Als je goedkoop wilt zal je buiten Tilburg moeten zoeken. |
|
Neuj. Vanmiddag reservering de deur uit gedaan.. schijnt 150 meter van de 013 af te zijn.. |
|
Wanneer komt het tijdschema op de site te staan? |
|
Vrijdag hang ik ergens op Pinkpop noem het maar een soort verplichting Op de zaterdag staat Hour of Penance, hmmmmm schijnbaar moet ik dan toch maar eens kieken |
|
oeh fuck, moet nog een kaartje scoren. Kan nog wel I assume? |
|
Oeh, dus de hotels zijn allemaal al vol? Dat wordt heen en weer jakkeren dus. Dat is wel een beetje jammer. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Hier is nog wel ruimte. http://www.hotelbrabant.com/?pagina=hotel&id=1&taal=nl |
|
- Mmayo - Greycloak What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
-Mmayo -Greycloak -Metalhead22 -Hókenman -Wegmisbruiker85 [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 13-04-2008 22:07] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
-Mmayo -Greycloak -Metalhead22 -Hókenman -Wegmisbruiker85 -Meridian |
|
- Mmayo - Greycloak - Metalhead22 - Hókenman - Wegmisbruiker85 - Meridian - Blastmaster - Drdoom |
|
- Mmayo - Greycloak - Metalhead22 - Hókenman - Wegmisbruiker85 - Meridian - Blastmaster - Drdoom - MetalJan + broer |
|
- Mmayo - Greycloak - Metalhead22 - Hókenman - Wegmisbruiker85 - Meridian - Blastmaster - Drdoom - MetalJan + broer - Jeroen83 Never have so many sacrificed so much for so few |
|
- Mmayo - Greycloak - Metalhead22 - Hókenman - Wegmisbruiker85 - Meridian - Blastmaster - Drdoom - MetalJan + broer - Jeroen83 - XnegativeX I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |