|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
Coldworker, wat een Nasum lijkenpikkers, en wat een zinloze opvulling van de line-up samen met Blood Red Throne. Gelukkig is er genoeg te genieten, alle bands kun je toch niet zien. Niet te vergelijken met de killer line-up van Deathfeast, maar toch het grootste deathfest ooit in NL, mooi werk! |
|
06-02-2008: Tentative running order online Today, on February 6th 2008 we decided to put a tentative running order online. This running order shows which band perfoms on what day and can be found here: http://www.neuroticdeathfest.com/index.php?page=runningorder. More detailed information, as well as a complete final time schedule will be made available within a month or two from now. |
|
quote: [edit] Friday May 30th Napalm Death Suffocation Asphyx Dying Fetus Aborted Exmortem Blood Red Throne Severe Torture Coldworker Dead Infection Hate Dead Beyond Buried Fleshless Benighted Incarnated Houwitser Warbringer Lay Down Rotten Saturday May 31st Hate Eternal Behemoth Cryptopsy Necrophagia Extreme Noise Terror Decrepit Birth Cephalic Carnage Origin Impaled Unmerciful Sickening Horror Brutus Condemned Hour Of Penance Fleshgod Apocalypse Desecration Natron Grind Inc. Zin in [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 06-02-2008 17:10] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Vet, krijg er nu al zin in als ik dit alles zie |
|
quote: hoezo Nasum lijkenpikkers? het lijkt in de verste verte niet op Nasum, het is gewoon goede deathmetal met de drummer van Nasum, wat een loos gezeik! |
|
+1 *zie mijn vorige post* ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Coldworker is alleen bekend omdat er Nasum leden in zitten, de muziek is inspiratieloos en live zit er ook bijzonder weinig overtuiging in. |
|
OK, maar 1 Nasum lid, maar ik vind het gewoon een overbodige band. Moeten er ook zijn, dan is er tijd voor bier! |
|
Dan vind jij waarschijnlijk wel heel veel bands overbodig of niet www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: Op dit moment zijn de heren druk bezig met het afronden van de 2e full length "Murwgebeukt/Total Loss". Die plaat gaat dit jaar nog uitkomen. Verder is dit de eerste show sinds het verlies van Ploegbaas (drums). Voor de shows zal een invaller plaatsnemen op de drumkruk. |
|
Hoppa!... ik heb al 2 kaarten geregeld :-) |
|
quote:godallemachtig, ik heb zelden een grotere kneus zien posten dan jij. coldworker weleens geluisterd? Fuck the world and fuck you |
|
hahaha ja idd, dan kan je wel zo veel bands kut gaan vinden. Zit er ernstig over na te denken om naast Deathfeast ook Neurotic aan te doen, wat een briljante line-up |
|
quote: Ha mentalcase, goede kritiek man, Coldworker nooit live gezien zeker! |
|
Jou mening over Coldworker zal mijn aan m'n reet roesten, kloppen doet het niet. Er zit bijvoorbeeld maar één Nasum lid en op de blasbeats en de af en toe voorbij vliegende grind-riffjes heeft de stijl van Coldworker verdomde weinig te maken Nasum als je het mij vraagt. Dus waar jij dat "lijkenprikkers" vandaal haalt? En néé, ik heb ze nog niet live gezien dus tot die tijd zal ik me stil houden. [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 07-02-2008 23:06] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Dat er maar een Nasumlid in zit had ik zelf al gepost. Dat Coldworker op Nasum zou lijken heb ik nooit beweerd. Coldworker wordt altijd gepromoot door te verwijzen naar Nasum, dat noem ik lijkenpikkerij. Zeg nou zelf, was Coldworker je anders ook opgevallen? Je begrijpt er niets van, je leest mijn eerdere post niet en je Nederlands is slecht, kutpuber. |
|
quote: Dat gebeurd altijd door de platenmaatschappij om meer cd's te verkopen, dus om Coldworker nu te beschuldigen van lijkenpikkerij vind ik niet kloppen. www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: Sorry, overheen gekeken quote: ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Mooi woord! |
|
Ik voel me aangesproken. Echt waar ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
ik vind coldworker wel ruig eigenlijk! |
|
ik hoop dat ik genoeg geld bij elkaar heb om een kaartje te kopen voordat het uitverkocht is! |
|
Over anderhalve week ben ik én jarig én krijg ik mijn loon weer dus dat moet goed komen. Godsamme, wat heb ik hier zin in + ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Dat lijkt me toch niet te gaan gebeuren, lijkt me. Moeten ze rond de 2000 kaarten verkopen. Maar zeg nooit nooit [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 12-02-2008 12:07] |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |