|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
Op zich zit het wel in de planning om binnen nu en een paar maanden uitverkocht te zijn... |
|
quote: Oke dan! Zal wel gaaf zijn! |
|
Als ze zullen uitverkopen moeten ze het dit jaar wel doen. Deze line-up is niet zo maar even te overtreffen. Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle. |
|
Ok kaarten binnen. Alleen komt Malevolent creation nu ook? Ze staan wel bij de foto's op de site, maar niet op de billing. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Cryptopsy will replace Malevolent Creation who unfortunately didn't commit to their proposed European tour. YES WEL deeeenk!! |
|
quote: Oh beter Hmmm weer eens gewoon niet gelezen On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
20-02-2008: Severe Torture performing exclusive set Severe Torture have confirmed to perform a special set consisting solely of material from their most brutal efforts "Feasting On Blood" and "Misanthrophic Carnage", including songs of those albums they haven't played live in quite a while. |
|
Wanneer komt die info over campings e.d. ongeveer? |
|
Wij wouden een tent in een parkeergarage op gaan zetten eigenlijk Mischien is een camping handiger ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Komt er een camping dan? |
|
Op perron 0 in Tilburg Hatsjikidee! |
|
quote: Wat is er mis met google? |
|
|
|
Misschien beide dagen aanwezig |
|
waarschijnlijk beide dagen aanwezig heb een slaapplaats in nijmegen als het goed is bij iemand die toch terug moet rijden |
|
quote: Haha, als het weer het toelaat zou ik het kunnen overwegen! |
|
quote: Niks maar omdat er eens gezegd werd dat er ook meer info over campings zou komen, dacht ik misschien weet de organisatie nog wat anders dan wat ik op google vind |
|
|
|
Hoe staat het met de voorverkoop? Is het al bijna uitverkocht? |
|
Wij hebben ze binnen in ieder geval ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
laatst stond alles nog op groen bij de ticket service... |
|
Ach, ik ben gewoon benieuwd hoeveel kaarten er al verkocht zijn |
|
We hebben op dit moment ongeveer 6x zoveel verkochte kaarten als vorig jaar evenveel weken voor aanvang. |
|
Misschien ga ik dan ook maar eens een kaartje halen binnenkort edit: of bedoel je nu gewoon dat jullie 60 kaarten ipv 10 verkocht hebben? [Dit bericht is gewijzigd door Unholy Mary op 29-03-2008 23:10] Hatsjikidee! |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |