|
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: En zoepn deerne zoepn! |
|
quote:dat hoef je geen 2x te zeggen. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
stelletje alcoholisten! Fuck the world and fuck you |
|
quote:Als we schoonfamilie niet meerekenen dan kom ik op 8 nu als ik het wel heb. Kerst met schoonfamilies was altijd wel fijn |
|
WIE Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote:jullie! Fuck the world and fuck you |
|
ohw.. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Zeg, Mental. Heeft iemand je wel eens uitgelegd dat als, vooral bij rood vlees, je dat spul te lang doorbakt je een droge smakeloze lap leer overhoudt waar je je kisten voor de komende 3 jaar mee kunt verzolen? Nee, he? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:Sorry.Kisten ? Fuck the world and fuck you |
|
quote: Daarom doe ik dat ook niet! |
|
quote: ben ook best blij opzich dat het 'gezellige' samen eten voorbij is hehe Het is de lichtinval ;') |
|
Lang leve kerst. Ik hoor zojuist van een goede vriendin van me dat de kerst dit jaar de druppel was voor haar ouders en dat nu echt de scheidingspapieren aangevraagd gaan worden. Leuk...... |
|
Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: Lijkt me alleen maar goed nieuws eigenlijk. Als ze dan toch gaan scheiden kan dat beter eerder dan later. Als het kerstfeest de katalysator is, waarom niet? Zenial |
|
quote:True, maar ik kan me een leukere kerst voorstellen. Heb ooit ook zo'n gezellige kerst meegemaakt waarbij we wisten dat het de laatste zou zijn als gezin. Voor velen is kerst al geforceerd gezellig doen, maar dan zeker [Dit bericht is gewijzigd door Myth of Fury op 27-12-2007 16:01] |
|
Zij heeft me wel in een kerststemming gebracht. |
|
het is me toch wat! gelukkige kerst - mijn 28ste al signature |
|
Houdt tenminste de randdebielen even zoet. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
quote: Hij blijft geniaal. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Yeah. Bruce Banner |
|
Ik denk C-G-C-G-C-E Boeiender |
|
kerst is gezellig en persoonlijk voor mij heeft het veel waarde winter zal weer vol staan met 'black' metal |
|
ik ben meer een sinterklaas man. Fuck the world and fuck you |
|
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |